Резюме від 9 березня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8537030

Бухгалтер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ганенко Вікторія Володимирівна

Дата народження: 02.04.1985
Місце прописки: Донецька обл..,
м.Українськ
Місце проживання: м.Київ,
Оболонський р-н
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу погодження нормативно-
правових актів.

Освіта:
вересень 2000 р. – червень 2003 р. – закінчили Селидівський гірничий технікум за спеціальністю
«Бухгалтерський облік» і здобула кваліфікацію бухгалтер, диплом молодшого спеціаліста (денна
форма навчання).
вересень 2003 р. – лютий 2007 р. – закінчила Донецький державний університет економіки і
торгівлі ім. М. Туган – Барановського за спеціальністю «Економіка підприємства», диплом
спеціаліста (заочна форма навчання).

Досвід роботи:

Бухгалтер
вересень 2003 р. – березень 2004 р. КЛПУ Селидівська міська лікарня (працювала на час відпустки
по догляду за дитиною основного працівника) .
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— ведення касової книги;
— підготовка платіжних доручень та первинних документів для оплати;

Бухгалтер
квітень 2004 р. – грудень 2004р.. КЛПУ Українська міська лікарня (працювала на час відпустки по
догляду за дитиною основного працівника).
Функціональні обов’язки:
— розрахунок заробітної плати;
— ведення меморіального журналу №5;
— складання бухгалтерської та податкової звітності (персоніфікація, 1ДФ, надання звітності до
органів статистики);

Головний спеціаліст відділу відшкодування шкоди
січень 2005 р. – грудень 2005 р. Фонд соціального страхування від нещасних випадків на
виробництві та професійних захворювань України у м.Селидовому (працювала на час відпустки
по догляду за дитиною основного працівника).
Функціональні обов’язки:
— нарахування страхових виплат потерпілим на виробництві;
— участь в проведені перевірок підприємств з достовірності отриманої інформації;

Головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку
січень 2006 р. – січень 2009р. Управління пенсійного фонду України в м.Селидовому.
Функціональні обов’язки:
— приймання звітів персоніфікації;
— участь у проведені перевірок підприємств та приватних підприємців;
Головний спеціаліст відділу страхових виплат потерпілим
лютий 2009 р.- березень 2019 р Фонд соціального страхування від нещасних випадків на
виробництві та професійних захворювань України у м.Селидовому ( з 01.08.2017р. Селидівське
міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування).
Функціональні обов’язки:
— нарахування страхових виплат потерпілим на виробництві та членам їх сімей, які мали на це
право в разі втрати годувальника;
— участь в проведені перевірок підприємств;
— приймання заяв розрахунків на відшкодування листків тимчасової непрацездатності;
— введення обліку потерпілих, які перемістились з непідконтрольній українській владі території.

Завідувач сектору матеріального забезпечення (з правом другого підпису на фінансових
документах)
квітень 2019 р. – квітень 2023 р.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з
контрагентами);
— планування видатків по статутній діяльності та поточній, контроль за проведенням видатків у
розмірах затверджених кошторисом;
— складання і здача бухгалтерської звітності;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації.

Головний спеціаліст відділу опрацювання документації № 3 управління з питань виплат ГУ ПФУ в
Донецькій області
— нарахування та проведення виплат субсидій.

Головний спеціаліст відділу договірної роботи управління у Житомирській області Центрального
міжрегіонального департаменту Національної служби здоров’я України
— проведення підготовчої роботи щодо укладання, зміни та припинення договорів щодо надання
первинної, спеціалізованої, екстреної, паліативної медичної допомоги та реабілітації, договорів
про реімбурсацію в регіоні;
— проведення консультацій з надавачами медичних послуг та медичними закладами;
— розгляд пропозицій щодо укладання договорів на державній площадці тендерів і аукціонів
Prozorro – SmartTender;
— участь у проведені моніторингу щодо виконання вимог Надавачами умовам закупівлі медичних
послуг.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, корпоративна програма з ведення бухгалтерського
обліку, яка працює онлайн (ЄІАС – єдина інформаційна аналітична система), наразі отримую
практичні заняття з роботи в програмі 1С Бухгалтерія;
— володіння оргтехнікою;
— досвід роботи з програмами електронного документообігу (АСКОД, Megapolis.DocNet);
— досвід роботи з контролюючими органами та внутрішніми аудиторами;
— вміння працювати в системах «Банк-Клієнт» (СДО Казначейство);
— досвід формування платіжних доручень;
— вільне володіння державною мовою (наявність державного сертифікату про рівень володіння
державною мовою від 06.06.2023р. №00181234);
— досвід роботи з великим обсягом завдань та інформацій.
Особисті якості:
Відповідальність, наявність комунікаційних навичок та здатність до співпраці з іншими відділами,
уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: не має.
Можливість відряджень: так.
До адміністративної та кримінальної відповідальності не притягувалась.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: