Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Олександр

Керівник середньої ланки

Вік:
53 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

1. Персональні дані:

П.І.Б. Востриков Олександр Леонідович
м. Дніпро
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 30.06.1970р.

2. Досвід роботи:

Грудень 2021р. - квітень 2022р.
ПП «РЕЛАКС» м. Дніпро – заступник директора з виробництва (швейне виробництво)
Забезпечення безперебійної роботи виробничих потужностей підприємства (організація ремонту обладнання та пусконалагоджувальних робіт, розширення виробництва).
Укладання та супровід договорів оренди виробничих приміщень.
Оптимізація використання автотранспорту підприємства.
Контроль постачання товарно-матеріальних цінностей на підприємство, відвантаження готової продукції.

Лютий 2017р. - грудень 2021р.
ТОВ НВК «Новітек» м. Дніпро – заступник директора, керівник департаменту впровадження.
Реалізація проектів щодо впровадження систем телеметрії, GPS-моніторингу та контролю технічних параметрів автотранспорту, АСУ на підприємствах замовника (ТОВ «Транском Дніпро» м. Дніпро, ТОВ ВКФ «Велта» Бірлузівське родовище ільменіту (титанової руди) біля села Коробчине Новомиргородського району Кіровоградської, «НікоТьюб Інтерпайп» м. Нікополь, ПрАТ «ПІВнГЗК» м. Кривий Ріг), супровід проектів.
Вивчення/отримання необхідних технічних компетенцій для реалізації проектів:
«легалізація» персоналу та автотранспорту підприємства на території Замовника - організація проходження вступних інструктажів з ОП та ПБ, підготовка та узгодження проектів організації робіт (ПОР), оформлення перепусток для персоналу та автотранспорту на територію замовника, оформлення спеціальних матеріальних перепусток (СМП) для ввезення та вивезення інструментів необхідного при виконанні робіт, організація та проходження атестації персоналу з ОП та ПБ на місці проведення робіт;
Організація виконання/виконання робіт на території замовника - планування робіт, погодження графіків виділення об'єктів монтажу (переговорний процес з лінійними керівниками цехів, відділів тощо), організація доставки/доставка персоналу на місце виконання робіт, організація доставки/доставка матеріалів та обладнання на об'єкти монтажу, підготовка та оформлення супровідних документів для ввезення на територію замовника матеріалів та обладнання (накладні на переміщення ТМЦ), розподіл монтажних бригад за місцями виконання робіт, отримання нарядів допусків на виконання робіт, контроль виконання робіт.
На підставі виконаних обсягів робіт, підготовка пакета документів прийому передачі виконаних робіт (рахунок, акт прийому передачі виконаних робіт, ресурсна відомість витрачених матеріалів та обладнання, акт витрачених матеріалів та обладнання підрядної організації, акт монтажу, протокол пусконалагоджувальних робіт, акт готовності об'єкта до експлуатації).
Фізична здача об'єктів монтажу замовнику (надання об'єктів монтажу для інспекції виконаних робіт лінійним керівникам цехів, відділів, службам УБ) та оформлення (збір віз та підписів усіх служб замовника причетних до об'єкта монтажу) пакета документів прийому передачі виконаних робіт.
Узгодження бюджету оплати у поточному, звітному періоді на наступний (формується відповідно до запланованих та виконаних робіт).
Контроль дебіторської/кредиторської заборгованості.

Вересень 2016р. – січень 2017р.
ТОВ "Антстрой" м. Київ - проектний менеджер.
Деревообробний завод м. Іванкове, Київська обл.
Вивчення господарської діяльності деревообробного заводу для визначення шляхів оптимізації роботи підприємства. Організація роботи служби охорони. Визначення концепції системи оперативного обліку на підприємстві (починаючи від отримання сировини до виходу готової продукції). Підготовка пілот версії системи та посібника користувача.
Проведення попереднього вивчення господарської діяльності деревообробного заводу.
Організація роботи служби охорони: організація пропускного режиму для автотранспорту як власного, так і стороннього (ввезення/вивезення ТМЦ), ведення обліку ДП (отримання палива та заправка транспортних засобів).
Вивчення технологічного процесу переробки деревини на конкретному підприємстві.
Визначення концепції системи оперативного обліку.
Підготовка пілотної версії системи з урахуванням постачання сировини, руху сировини всередині підприємства, виходу готової продукції, наявності проміжних складів, особливостей нарахування заробітної плати працівникам, складання різних звітів тощо.
Підготовка посібника користувача.

Березень 2016р. -вересень 2016р.
ТОВ "Антстрой" м. Київ - проектний менеджер.
Виробнича дільниця м. Долина, Івано-Франківської обл.
Організація процесу виробництва пиломатеріалів на виробничій ділянці. Активна участь (ведення попередніх переговорів із замовником, погодження цін, специфікацій та технічних умов контракту, умов постачання та оплати) в укладанні експортних договорів постачання пиломатеріалів.
Вивчення особливостей господарської діяльності виробничої ділянки.
Вивчення особливостей дерево обробної галузі в регіоні, взаємозв'язку в галузі (особливості участі в аукціонах на придбання сировини, підприємств конкурентів переробників, з'ясування щільності дерево переробних підприємств у регіоні, вивчення альтернативних варіантів придбання сировини, визначення великих гравців, відвідування виробничих потужностей великих гравців з метою отримання певних компетенцій під час організації виробництва).
Вивчення та освоєння технологій виробництва пиломатеріалів.
Визначення компонентів технологічної лінії виробництва пиломатеріалів (прийомні лотки, стрічкові пилки, торцювальні верстати, заточувальні верстати, сушильні камери тощо).
Підбір, закупівля необхідного обладнання погодження бюджету інвестицій.
Монтаж та пусконалагодження технологічної лінії.
Виробництво пиломатеріалів.
Контроль якості готової продукції.
Визначення логістичних компаній для транспортування продукції кінцевому замовнику.
Укладання та супровід договорів з логістичними компаніями.
Організація повного циклу логістичного процесу (навантаження готової продукції/оформлення митних декларацій/транспортування кінцевому замовнику).

2015р. - лютий 2016р.
ТОВ "Антстрой" м. Київ - проектний менеджер.
Укладання та супроводження договорів постачання з вітчизняними виробниками гранітної бруківки (гранітні кар'єри Житомирської, Рівненської областей). Супровід експортних договорів постачання гранітної бруківки (м. Ольштин, Польща).
Узгодження та визначення асортименту, обсягів та періодичності закупівель продукції з вітчизняними виробниками на рівні комерційних директорів, начальників виробництв.
Визначення логістичних компаній для транспортування продукції кінцевому замовнику.
Укладання та супровід договорів з логістичними компаніями.
Організація вантажних робіт на території виробника продукції, виконання процедури оформлення митних декларацій на продукцію, що експортується: погодження дата/час подачі транспортних засобів під навантаження, оформлення первинних документів у бухгалтерських службах виробника продукції, контроль вантажних робіт, супровід завантажених транспортних засобів на територію митних постів (м. Коростень, м. Костопіль), оформлення митних декларацій, сертифікатів походження, радіологічних сертифікатів, товаротранспортних накладних.
Контроль руху транспортних засобів до кінцевого замовника.

2014-2015р.р.
ТОВ «Аграрій приднепров’я» - заступник директора.
Контроль роботи підприємства у межах займаної посади. Підготовка регламенту (теоретична частина) роботи складського господарства сільськогосподарського підприємства з розробкою форм первинних документів та їхнього руху.

2007-2014р.р.
ТОВ ВКЦ «КРоК» - заступник директора з технічного розвитку.

2005-2007р.р.
ТОВ ВКЦ «КРоК» - начальник пульта централізованого спостереження.
Організація безперебійної роботи технічних служб підприємства.
Вивчення/отримання необхідних технічних компетенцій у роботі технічних засобів охорони.
Організація роботи пультів охоронного та пожежного спостереження, пульта GPS-моніторингу автотранспорту, відділу технічного захисту інформації.
Організація робіт з проектування та монтажу засобів автоматичної пожежної сигналізації, оформлення актів введення в експлуатацію даних систем, отримання експертного висновку проектів.
Розробка методики підготовки персоналу, посадових інструкцій та контроль їх виконання.
Навчання, стажування та атестація персоналу.
Забезпечення безперебійної роботи засобів зв'язку (мобільного, телефонного, радіо).
Контроль та оптимізація витрат мобільного зв'язку (понад 4000 абонентів).
Ліцензування діяльності з протипожежного захисту, технічного захисту інформації.
Проходження планових та позапланових перевірок ліцензійної діяльності.
Підготовка та узгодження з керівництвом стандартів технічної служби підприємства (функціональна, структурна схема, опис функціональної та структурної схем, опис взаємозв'язків усередині підприємства, посадові інструкції, методика навчання, тощо).

1998-2005р.р.
СУРФ «ІНЕК» - регіональний менеджер.
Укладання та супровід договорів поставок на ВАТ «ПівдГЗК», КВВП «Кривбасвибухпром» (аміачна селітра, грамоніт 79/21).
Організація відвантажень залізорудного концентрату, агломерату у межах чинних договорів.

1995-1998р.р.
ДП «ДИНЕК» - менеджер з продажу.
Продаж побутової та комп'ютерної техніки.

1989-1995р.р.
Дніпропетровський завод шахтної автоматики – електромеханік 6-го розряду енерго-механічного відділу.
Обслуговування та ремонт верстатів з ЧПУ, пусконалагодження нового обладнання.

3.Освіта:

Роки навчання
Назва навчального закладу
Кваліфікація
Документ про освіту
2003-2006
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Спеціаліст з економіки підприємства
Диплом
1985-1989
Дніпропетровський технікум автоматики та телемеханіки
Технік-електромеханік
Диплом

4. Особисті якості:
Комунікабельність, цілеспрямованість, старанність, вимогливість до себе та своїх підлеглих, висока навченість, вміння працювати в режимі багатозадачності, здатність оперативно вирішувати поставлені завдання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: