Резюме від 20 травня 2024

Анастасія

Помічник керівника, адміністратор, секретар, правознавець, державний службовець, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар-референт

з 03.2023 по 05.2024 (1 рік 2 місяці)
ДП Жилком, Дніпро (Державні організації)

Підготовка необхідних документів, забезпечення фінансово-господарської діяльність підприємства.
Забезпечення прийому, обліку, реєстрації, контроль за виконання документів, інформаційно-довідкового обслуговування і зберігання документної інформації.
Контроль якості підготовки, правильності складання, узгодження, затвердження документів, що подаються на підпис керівництву підприємства.
Виконання документів та доручень керівництва, вживання оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їх виконання.
Здійснення організації підготовки, ухвалення рішень і доведення їх до безпосередніх виконавців.
Проведення аналізу довідок і доповідей, що надаються керівництву.
Здійснення оперативного зв'язку зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності підприємства (телефон, факс тощо).
Ведення прийому відвідувачів.
Виконання роботи з документаційного забезпечення кадрової діяльності підприємства.

Головний спеціаліст відділу моніторингу стану земельних відносин управління з питань використання природних ресурсів. Помічник депутата. Секретар.

з 03.2018 по 10.2021 (3 роки 7 місяців)
Дніпропетровська обласна рада, Днепр (Секретариат, делопроизводство, АХО)

Організація та забезпечення контролю, аналізу стану справ, які стосуються роботи відділу земельних відносин;
Участь у підготовці перспективних планів відділу, надання необхідної методичної допомоги співробітникам у виконанні завдань, доручень;
Розробка пропозицій, комплексів заходів, які стосуються відповідного напряму роботи, контроль організації їх виконання;
Участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з відповідних питань;
У межах наданої компетенції, забезпечення підготовки проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень;
Розгляд листів та заяв підприємств, юридичних осіб, виконавчих комітетів, держадміністрацій та інших;
Участь у розробленні нормативних та організаційно-методичних документів;
Проведення експертизи документів, що стосуються відповідного напряму роботи відділу. Підготовка інформації про результати виконаної роботи.
Участь в розробці проектів розпоряджень, доручень з проблемних питань покладених на відділ.

Помічник директора , адміністратор автосалону .

з 06.2017 по 08.2017 (2 місяці)
АВТОСАЛОН «АВТО-ИМПУЛЬС ВОСТОК», Днепр (Автобізнес та автосервіс)

Прийом відвідувачів;
Допомога клієнтам в пошуках інформації ;
Надання консультацій клієнтам (в тому числі і по телефону) щодо послуг, які надаються відділом;
Участь в заходах з трейд маркетингу;
Участь в автомобільних виставках, ярмарках, салонах та інших публічних автомобільних заходах;
Збір необхідної документації в ході роботи з підрядними організаціями (договори, акти виконаних робіт, податкові накладні тощо) та своєчасна передача їх до бухгалтерії;
Організація та контроль документообігу.

Освіта

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ.

Юридичний факультет, Днепр
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Знання і навички

MS Word

Додаткова інформація

Особисті якості : дисциплінованість, відповідальність, тактовність, не конфліктність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: