Резюме від 3 серпня 2022 Файл

Юлія

Менеджер ресторану

Вік:
31 рік
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОСОБИСТІ ДАНІ ТА КОНТАКТИ

ПІБ: Козачишина Юлія Анатоліївна
Місто, вулиця: м.Вінниця, пр.Космонавтів, 52
Дата народження: 13.08.1992 р.
E-Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
МЕТА: адміністратор, менеджер, управлінець.
КОМПЕТЕНЦІЇ
Досвід роботи на керівних посадах близько 5 років
Вміння вирішувати конфліктні ситуації
Підбір персоналу
Ведення звітності
Співпраця з постачальниками
КАР’ЄРА
Червень – серпень 2011– офіціант - МРЦ «Жемчужина», АР Крим.
Травень – жовтень 2012 – покоївка- Готель «Grand Mediterraneo
Resort&Spa», Греція, с.Ермонес.
Травень – вересень 2013 – офіціант - РК «Амагама-Мегамолл».
Травень – вересень 2014 – оператор call-центру - RIA MM «Hotels 24».
Лютий – серпень 2015 – бармен-касир - дитяче кафе «Мегамоша».
Серпень 2015 – вересень 2017 - старший лаборант - Вінницький торговельно-економічний
інститут КНТЕУ.
Вересень 2017- березень 2018 - оператор call-центру - інвестиційна компанія «МаретІнвест».
Березень - липень 2018 – адміністратор - сервіс доставки «BBfood».

Липень 2018 – січень 2020 – менеджер ресторану Red Zeppelin – близько 50 працівників –
організація роботи персоналу, ведення касової дисципліни, контроль чистоти закладу, ведення
телефонних переговорів, організація доставки.

Травень 2020 – серпень 2020 – організація роботи кальянного бізнесу, розробка стандартів
роботи та правил роботи закладу.

Вересень 2020 – серпень 2021 – управляюча кафе-пекарні «Львівські круасани» - 10
працівників – організація роботи персоналу, табелювання робочого часу персоналу, ведення
фінансової звітності та документації, контроль чистоти та дотримання виконання всіх
зобов’язань по франшизі, замовлення товарів та продуктів, необхідних для безперервного
функціонування закладу, переоблік. Робота з 1С.

Вересень 2021 - червень 2022 – управляюча закладу «Фабрика Yoshi» - 5 працівників –
організація роботи персоналу, табелювання робочого часу персоналу, ведення фінансової
звітності та документації, контроль чистоти закладу, контроль виконання постачань закладам,
контроль якості продукції, переоблік. Перехід підприємства на автоматизовану систему
роботи Poster. Організація доставки з нуля.
ОСВІТА
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ - Готельно-ресторанна справа - рівень
магістра - 2009-2015рр.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Додаткові навички
Знання програм 1С, R-Keeper, Poster, Ultra.
Професійні навички
Вмію знаходити контакти з різними людьми, вибудовувати взаємовідносини з різними
людьми, маю творчий підхід до нестандартних ситуацій.
Іноземні мови
Англійська мова – середній рівень.
Інтереси
Читаю книги, статті на різні тематики, включаючи про ресторанну сферу, туризм.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: