• Файл

Максим

Керуючий магазином

Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме на посаду Керуючий магазином
Контактна інформація:
Онащенко Максим Дмитрович 28 років [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Працюю більше 2-х років на посадах керуючого, а також успішно реалізував 3 проєкти в ролі проєктного менеджера
Основні сфери експертизи: Операційна ефективність
(оптимізація процесів, підвищення продуктивності, управління витратами) Управління персоналом та культурою
(формування команди професіоналів, розвиток та навчання персоналу) Фінансовий менеджмент
(бюджетування, контроль витрат, P&L, фінансова звітність, KPI-аналітика)
Найважливіші досягнення: Створив з нуля та довів до повної автономної роботи відділ аудиту як проєктний менеджер. Підняв показник товарообігу магазину на 10% завдяки успішній реалізації промо товарів. На посаді інструктора з навчання успішно навчив більше 50 чоловік нового персоналу
Професійний досвід:
1. Керуючий магазином, Велика Кишеня Експрес (Retail Group)
1 рік 4 міс 03.2024 – 06.2025р Основні задачі:
• Забезпечення виконання планових показників
• Організація ефективної роботи закладу
• Контроль роботи персоналу магазину та якості обслуговування покупців
• Бюджетування ТМ, робота з P&L
Основні досягнення. Збільшення товарообігу магазину на 10% завдяки, успішній реалізації промо товарів, покращення представленості асортименту товарів на фреш відділах, вдалому переплануванню торгової зони магазину та збільшення кількісті фірмового обладнання постачальників
2. Керуючий рестораном, Юджин Бургер (Юджин Фуд) 11 міс 08.2022 – 07.2023 Основні задачі:
• Забезпечення виконання планових показників
• Організація ефективної роботи закладу, забезпечення високого рівня сервісу та якості страв
• Набір, навчання та стажування команди
• Ефективне планування витрат та забезпечення раціонального використання ресурсів
Основні досягнення. Зменшив операційні витрати на 20%, переглянувши закупівлі та оптимізувавши графіки персоналу. Підняв рівень обслуговування до 4.8/5 (за відгуками клієнтів у Google та соцмережах)
3. Проєктний менеджер, EA Development
1 рік 07.2021 – 07.2022 Проєкт 1: Впровадження відділу аудиту для Sandi+ (дистриб`ютор сантехніки) Основні задачі:
• Створення концепції відділу комерційного аудиту та дорожньої карти проєкту
• Створення методології, чек-листів та регламентів перевірок
• Підбір та навчання команди аудиторів
• Складання організаційної структури та карт відповідальності
• Реалізація проєкту
Основні досягнення. Підняття продажів мережі на 5% завдяки зростанню якості виконання бізнес-процесів
Проєкт 2: Розробка та впровадження системи навчання лінійного персоналу для КЛАСС (мережа супермаркетів)
Основні задачі:
• Розробка концепції та стратегії впровадження відділу навчання
• Створення дорожньої карти виконання проєкту
• Розробка та впровадження нової системи навчання на тестових магазинах
• Складання організаційної структури та карти відповідальності
• Масштабування на всі магазини мережі
Основні досягнення. Витрати на підбір нового персоналу зменшився на 15%. Плинність новеньких працівників в період стажування знизився на 33%

Проєкт 3: Збільшення виробничих потужностей (МОКАВТО завод по виробництву контейнерів) Основні задачі:
• Розробка системи управління виробничим процесом
• Розробка інструментів контролю за виконанням поденних нарядів
• Формування робочої карти задач на день для кожного цеху та контроль за їх виконанням
Основні досягнення. Зменшення затримок між цехами дозволило виконувати виробничий план
4. Інструктор з навчання, МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД (ресторан швидкого харчування) 1 рік 5 міс 01.2020 – 06.2021
Основні задачі:
• Навчання нового персоналу стандартам та правилам компанії
• Постійний контроль за підтриманням знань правил та стандартів компанії на високому рівні
• Ведення документації
Основні досягнення. Успішно навчені більше 50 новачків
Ключові навички
Комунікабельність, відкритість до нового, організованість, дисциплінованість, швидка реакція в критичних ситуаціях

Програми з якими працюю
Excel/Word/PowerPoint, SAP, FMS, Teams/Outlook
Освіта Повна вища. Київський міжнародний університет. Спеціальність: Міжнародні відносини та суспільні комунікації 2019 – 2025р
Володіння мовами Українська вільно Англійська intermediate
Сімейний стан Одружений, маю 2 дітей
Водійські права Категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: