Резюме від 30 січня 2024 PRO

Наталія

Администратор, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Підприємець

з 02.1999 по 12.2021 (22 роки 10 місяців)
Приватний підприємець, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з постачальниками, оптовими і роздрібними покупцями, найманими працівниками. Поставки товару з Китаю. Складський облік, інвентаризації .

Бухгалтер

з 08.1996 по 03.1998 (1 рік 7 місяців)
ООО « Nowy Styl”, Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Розрахунок собівартості товару , оприходування на склад, інвентаризації

Менеджер по роботі з оптовими клієнтами

з 05.1995 по 05.1996 (1 рік)
ООО « Евротех», Харків (Виробництво офісних меблів)

Ведення постійних клієнтів і пошук нових.

Менеджер у торговому залі

з 11.1993 по 05.1995 (1 рік 6 місяців)
ООО « Квазі Плюс», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Роздрібна і гуртова торгівля, ведення замовлень і оплат. Інвентаризації на складах. Робота торгового залу.

Технік- планувальник

з 08.1987 по 11.1993 (6 років 3 місяці)
ПІ «Укргіпроелектро», Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Освіта

Харківський будівельни технікум

Планування у будівництві, Харьков
Середня спеціальна, з 1984 по 1987 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Дизайн інтер‘єру

2016- 9 місяців

Знання і навички

Адаптивність Здатність до навчання Фарбування волосся Жіночі стрижки Знання колористики

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Швидко навчаюсь. Високі комунікативні навички. Дуже люблю , коли сходяться склади.
В людях ціную чесність і почуття гумору. До війни займалася танцями- сальса , бачата і балетом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: