Резюме від 1 липня 2022 Файл

Світлана

Головний бухгалтер

Вік:
46 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР З ФУНКЦІЯМИ ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА
Повна зайнятість/дистанційно
ЦВЕЛИХ СВІТЛАНА ІВАНІВНА
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
44 роки
Місто Київ
Досвід роботи:
Головний бухгалтер з функціями фінансового директора
жовтень 2018 року - по теперішній час
Група компаній місто Київ (2-ТОВ на загальній системі оподаткування в т.ч дохід більше 40мільйонів за рік , 2-ТОВ єдиний податок, ФОП загальна система,єдиний податок 2,3 група)
Імпорт обладнання, монтаж обладнання, сервісне обслуговування.
Контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
Складський облік, контроль залишків , оприбуткування, списання товарів;
Контроль оформлення ТТН;
ПДВ (облік податкових забов'язань , податкового кредиту, реєстрація пн., подання документів на розблокування пн, )
Закриття періодів, регулювання собівартості та фінансових результатів в обліковій системі;
Податкове планування;
Звітність ПДВ, податок на прибуток-квартальний, річний, єдиний податок.
Контроль та оформлення первісних бухгалтерських документів;
Облік основних засобів, НМА;
Облік фінансової допомоги;
Розрахунки , облік , звіряння та контоль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Облік розрахунків з підзвітними особами;
Ведення та контроль кадрового документообігу,облік з/пл, лікарнянних, відпускних;
Звітність з ЄСВ, ПДФО;
Статистична звітність: баланс та фінансові результати;
Взаємодія з податковими органами; успішне проходження перевірок контролюючими органами;
Контроль та аналіз витрат;
Складання в нутрішньої звітності для керівництва;
Підготовка документів для оформлення банківських кредитів, гарантій, ліцензій;
Аналіз та контроль договорів;
Контроль ведення обліку бухгалтерами ;
Постановка технічних завдань та впровадження автоматизованих облікових процесів в системі 1С Бухгалтерія 8.3

Головний бухгалтер з функціями фінансового директора
травень 2007року - червень 2018року
Група компаній місто Київ (4-ТОВ на загальній системі оподаткування в т.ч дохід більше 20мільйонів за рік , 2-ТОВ єдиний податок, 4-ФОП загальна система,єдиний податок 2,3 група)
Оптова, дрібнооптова торгівля нафтопродуктами / Імпорт нафтопродуктів/ /Торгівля природним газом/ Спільна діяльність по видобутку природного газу / АЗС / Будівництво/Торгівля будівельними матеріалами/
Контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
ЗЕД- розрахунок та оплата митних платежів, акциз, ПДВ, підготовка та подача документів в банк для купівлі іноземної валюти та проведення розрахунків з іноземними постачальниками;
Фінансовий контроль руху грошових коштів;
Складський облік, контроль залишків , оприбуткування, списання товарів;
Контроль оформлення ТТН;
ПДВ (облік податкових забов'язань , податкового кредиту, реєстрація пн., подання документів на розблокування пн, )
Закриття періодів, регулювання собівартості та фінансових результатів в обліковій системі;
Податкове планування;
Звітність ПДВ, податок на прибуток-квартальний, річний, єдиний податок.
Контроль та оформлення первісних бухгалтерських документів;
Облік основних засобів, НМА;
Облік фінансової допомоги;
Розрахунки , облік , звіряння та контоль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Облік розрахунків з підзвітними особами;
Ведення та контроль кадрового документообігу,облік з/пл, лікарнянних, відпускних;
Звітність з ЄСВ, ПДФО;
Статистична звітність: баланс та фінансові результати;
Взаємодія з податковими органами; успішне проходження перевірок контролюючими органами;
Контроль та аналіз витрат;
Складання в нутрішньої звітності для керівництва;
Підготовка документів для участі в тендерах;
Підготовка документів для оформлення банківських кредитів, гарантій, ліцензій;
Аналіз та контроль договорів;
Контроль ведення обліку іноземних компаній;
Контроль ведення обліку бухгалтерами в інших регіонах;
Постановка технічних завдань та впровадження автоматизованих облікових процесів в системі 1С Бухгалтерія 8.3;

Головний бухгалтер, бухгалтер
ВАТ ,,Кременчуцьке спеціалізоване будівельно-монтажне управління’’
Березень 2001 року- квітень 2007 року
Будівництво (автомобільні дороги)/ Виробництво( асфальтобетонний завод)/ Послуги вантажного автотранспорту/Здавання в оренду ОЗ/
Контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
Складський облік, контроль залишків , оприбуткування, списання товарів;
Оформлення ТТН;
Контроль та оформлення первісних бухгалтерських документів;
Облік основних засобів, НМА;
Облік з/плати, лікарнянних, відпускних;
Облік розрахунків з підзвітними особами;
Облік касових операцій;
Складання податкової , статистичної звітності: ПДФО, ПДВ, податок на прибуток, баланс , фінансові результати;
Розрахунки , облік , звіряння та контоль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Підготовка документів для оформлення банківських кредитів,будівельних ліцензій.
Взаємодія з податковими органами; успішне проходження перевірок контролюючими органами;
Професійні навички:
1. Контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі на основі встановленої внутрішньої політики підприємства у відповідності до норм ПК України та національних стандартів бухгалтерського обліку.
2. Розробка облікової і податкової політики підприємства.
3. Оформлення та забезпечення контролю за дотриманням правильності оформлення первісних облікових документів.
4. Складання та своєчасна подача звітів в органи ДФС,статистики, фонди соц..страхуванн.
5. Контроль та забезпечення правильності нарахування і сплати податків та зборів в бюджет, планування податкового навантаження
6. Успішний досвід проходження перевірок контролюючими органами.
7. Підготовка документів для оформлення банківських кредитів, гарантій, ліцензій.
8. Планування, аналіз та контроль грошових потоків.
9. Аналіз та узгодження договорів.
10. Підготовка даних та формування внутрішньої корпоративної звітності для керівництва.
11. Підбір кадрів бухгалтерської служби, вирішення поточних та оперативних завдань відділу бухгалтерії, координації роботи бухгалтерів, контроль правильності ведення обліку бухгалтерами в інших регіонах, управління відділом-5 бухгалтерів.
12. Приймала участь в нарадах, робочих групах.
Освіта: вища
Інститут економіки та нових технологій
Період навчання: вересень 1995 року-липень 2000 року
Спеціальність: Маркетинг
Кваліфікація : Спеціаліст з маркетингу
Особисті якості:
Комунікабельність,відповідальність,вміння самостійно приймати рішення, логічне мислення, аналітичний склад розуму, врівноважена.
Постійно займаюся самоосвітою для підвищення ефективності професійних навиків.
Інші навики:
Володіння ПК на рівні досвідченого користувача: MS Word, MS Excel,
1 С: Бухгалтерия (7.7, 8.3), M.Е.Doc, СонатаБанк-Клієнт, Ліга-Закон, інтернет.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: