- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8623870/
Приймальник замовлень, оператор 1С, помічник бухгалтера з первинної документації, 16 000 грн
- Розглядає посади:
- Приймальник замовлень, оператор 1С, помічник бухгалтера з первинної документації, Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор ПК, Обліковець, Сервіс-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Помічник бухгалтера з первинної документаціі, обліковець, оператор 1С. Резюме.
з 08.1989 по нині
(35 років 9 місяців)
Роздрібна торгівля
Освіта
Університет
Електронний та паперовий документообіг, оптимізація господарської діяльності, робота з Клієнтами, Одеса
Вища, з 1991 по 1997 (6 років)
Менеджмент, документообіг. мт. 095 201 76 08, Одеса
Знання мов
- Українська — середній
- Російська — середній
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Менеджер по роботі з Клієнтами, обліковець, приймач замовлень, диспетчер (ТТН, подорожні, маршрутні листи і т.д.), оператор 1С, помічник логіста. Одеса. Резюме.
Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки.
Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
Підготовка договорів та первинних документів.
Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН, подорожніх, маршрутних листів і т.д.) згідно з заявками.
Формування та оптимізація маршрутів. Контроль за транспортом на маршруті.
Оформлення відповідних транспортних документів (ТТН, подорожніх, маршрутних листів і т.д.).
Прийом та обробка заявок, формування замовлень, оформлення повернень.
Контроль використання ПММ.
Ведення бази Клієнтів.
Підготовка документів для відвантаження товару зі складу, прийому товарів до складу (магазину).
Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
Організація роботи з Постачальниками та Покупцями, ведення переговорів, відстеження поставок, логістика.
Ведення складського, управлінського обліку.
Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі ПК.
Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів на складах чи магазинах.
Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.
Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару.
Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
Підтримка комунікації із Клієнтами.
м.т. [
P.S. Розбираюсь у законодавстві, у маркетингу та технологіях продажу, у правилах прийому, зберігання та відпустки товарів, у технології управління Підприємством, у правилах документообігу.
Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
тел. [
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Юрисконсульт, юрист, начальник юридического отдела, помощник директора, Оператор по бумажному и электронному документообороту
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 09.1991 - 07.1997: Менеджер, юрист, оператор ПК, мт. (Одесса) (Университет, Одесса). Умение организовать быстрое взаимодействие между отделами Фирмы, работа на положительный имиджевый и финансовый...
- PRO
Розглядає посади: Помощник заведующего аптекой, аптечным складом, куратор, контролёр, Помощник, ассистент уполномоченного лица аптеки, Помощник директора импортёра лекарственных средств
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Помощник заведующего аптекой, помощник бухгалтера. мт. +380952017608, 35 років 9 місяців
- PRO
Розглядає посади: Оператор ПК (1С), Помічник бухгалтера з первинної документації, Менеджер по роботі з клієнтами, ще 4 посади
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Оператор 1С, менеджер, диспетчер, учётчик, администратор, помощник логиста, 25 років 4 місяці
- PRO
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер, адміністратор, оператор ПК. Резюме. Одеса., 17 років 4 місяці
Схожі кандидати
-
Бухгалтер первинної документації, помічник бухгалтера, оператор 1С
Одеса -
Бухгалтер по первичной документации, менеджер по отгрузке, оператор 1С
Одеса -
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації
20000 грн, Одеса -
Помощник бухгалтера, бухгалтер по первинной документации
23000 грн, Одеса -
Бухгалтер, учетчик, помощник бухгалтера, оператор 1С
Одеса, Дистанційно