- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8624843/
Project-менеджер
- Розглядає посади:
- Project-менеджер, Операційний менеджер, Операційний директор, Бізнес-асистент
- Вид зайнятості:
- повна
- Місто проживання:
- Тернопіль
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Операційний менеджер/СОО
з 10.2023 по 08.2024
(10 місяців)
LeadPrice, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
Мета посади: Зняти повністю операційну діяльність агенства з власника. Ефективно управляти операційною діяльністю компанії, оптимізувати, систематизувати і контролювати процеси, розвивати корпоративну культуру і комунікації, а також досягати високого рівня обслуговування клієнтів і успішної реалізації проєктів.
- Виконання адміністративних та організаційних завдань для підвищення ефективності роботи.
- Організація і структуризація процесів компанії та роботи команд.
- Розробка і впровадження стандартів, систем мотивації та інструкцій.
- Контроль і планування роботи підрозділів.
- HR-функція і рекрутинг.
- Проєктний менеджмент і робота з клієнтами.
- Організація корпоративної культури.
- Управління доступами та безпекою.
- Участь у ключових проєктах та ініціативах.
Розроблені рішення:
По організації робочого процесу: Впровадила корпоративний месенджер Slack, організувала стандарт ведення проектних каналів і синхронізаційні дзвінки для команди, впровадила таск-трекер, що покращило комунікацію та координацію, а також зменшило кількість прихованих проблем.
По систематизації процесів і безпеки: Розробила і впровадила повний цикл HR-процесів і стандартів, систематизувала особисті дані команди. Знайшла бухгалтера для податкових питань, впровадила інвойси для клієнтів і організувала роботу з доступами і безпекою: структурувала дані по доступах до сервісів співробітників, впровадила НДА, мінімізувавши втрати при вході і виході співробітників з компанії. Розробила системи мотивації, стандарти і інструкції для всіх посад. Описала шлях від першого контакту до підписання договору, розробила базову звітність і вимоги для відділу продажів, які необхідні при передачі клієнта на борт.
По управлінню персоналом, рекрутингу і корпоративній культурі: Почала формування корпоративної культури. Впровадила правила комунікації і використання корпоративного месенджера, що покращило взаємодію всередині команди. Розширила кількість каналів лідогенерації для рекрутингу і реалізувала можливість аналізувати результативність кожного, розробила плани співбесід для різних посад, а також програму онбордингу для сейлз-менеджерів, яка включає навчання і подальшу систему оцінки кандидатів, що дозволило знизити стартові вимоги і ресурсозатрати на адаптацію.
По участі у ключових проєктах і ініціативах поза зоною мого функціоналу: Сприяла вирішенню проблеми низького LTV, поганих відгуків і труднощів під час онбордингу клієнтів, за рахунок виявлення і опису критеріїв ідентифікації клієнтів, створення чіткого списку питань, які повинні бути донесені до клієнта до старту, зміни підходу до каверів, проведення аналізу наших конкурентів.
CEO assistant/ проектний менеджер
з 10.2021 по 06.2023
(1 рік 8 місяців)
T-Spark (Embedded разработка), Харків (IT)
Мета посади: операційна та проектна діяльність, оптимізація процесів компанії та підвищення продуктивності вирішення клієнтських завдань
- Збір даних та аналіз з ведення проектів компанії
- Інтеграція та адміністрування сервісів управління проектами та обліку робочого часу
- Комунікація з персоналом у двох офісах (різні міста), організація робочих груп
- Планування зустрічей, комунікація з партнерами, пошук підрядників та кандидатів, організація заходів, адміністративна підтримка
- Формування звітності відділів PM та HR
- Ведення комерційних проектів
Розроблені рішення:
- Створення системи автоматичного формування інвойсів
- Модернізація системи складського обліку компонентів
- Створення системи обліку персоналу
- Створення системи обліку робочого часу з перспективою створення програми
- Створення системи преонбордингу для HR відділу
- Розробка ряду стандартів для HR та РМ відділів
В комерційних проектах:
- успішне закриття проекту в черезвичайних умовах (початок війни); налогодження еффективної роботи команди в дистанційному режимі, зміна процесів; підвищення лояльності клієнта до компанії за умови змінення АМ, вимушеної зміни терміниів виконання і відправки, повернення клієнта для подальшої роботи
- успішне налагодження комуникації між стейкхолдерами, створення спільного бачення кінцевого результату; робота з договором; успішно представлений проект перед замовником (отримано оплату, fixed price)
Асистент керівника відділу
з 08.2018 по 10.2021
(3 роки 2 місяці)
NTU "KhPI", Харків (Освіта, наука)
Мета посади: оптимізація роботи підрозділу з урахуванням зменшення кількості співробітників, збільшення кількості слухачів курсів, інформаційна підтримка абітурієнтів університету
- організація роботи колективу та навчальних груп
- запис та організація онлайн конференцій/занять
- перевірка документів, комунікація з учнями та викладачами
- просування курсів (ведення соціальних мереж, сайту)
- продаж курсів
Результати:
Підвищення ефективності процесів:
- Зменшила час обробки заявок.
- Зменшила кількість помилок під час реєстрації.
- Зменшила кількість конфліктних ситуацій та запитів на повернення коштів.
- Створила централізовану базу для аналізу аудиторії.
Зростання ключових показників:
- Збільшила набір студентів на 22% за рахунок автоматизації та маркетингу.
Підтримка та розширення роботи під час пандемії:
- За рахунок зміни процесу запису на курси з очного на дистанційний ще до пандемії, команда курсів змогла швидко перебудуватися та продовжити роботу у віддаленому форматі. Також віддалений формат дозволив нам розширити нашу роботу на всю Україну.
Освіта
NTU"KhPI"
Мікро- та наноситемна техніка, Харків
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)
бакалавр
Додаткова освіта та сертифікати
Основы цифрового маркетинга Google (сертификат)
2023
Сертифікат
Знання і навички
- MS Office
- Canva
- Jira
- Figma
- Slack
- Сервіси Google
- Створення діаграм
- XMind
- GitHub
- Upwork
- Finmap
- Привітність
- Комунікабельність
- MS Word
- MS Excel
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- MS PowerPoint
- Уміння аналізувати
- Аналітичне мислення
- Сумлінність
- Уміння планувати
- Стратегічне мислення
- Аналіз даних
- Робота з великим обсягом інформації
- Ведення соціальних мереж
- Ведення телефонних переговорів
- Ведення клієнтської бази
- Управление проектом
- Выполнение личных поручений
- Тайм-менеджмент
- Административная поддержка
- Ділове листування
- Поиск и подбор персонала
- Організаторські здібності
- Організація службових відряджень
- Організація заходів
- Організація роботи персоналу
- Організованість
- Уміння організувати свій робочий день
- Контроль роботи персоналу
- Формирование отчетности
- Оптимізація бізнес-процесів
- Адаптивність
- Дисциплінованість
- Толерантність
- Висока працездатність
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Ефективно керую оперативною діяльністю, систематизую та оптимізую процеси, розробляю стандарти для підвищення ефективності. Маю значний досвід у проектному менеджменті та управлінні людськими ресурсами.
Завжди за цікаві виклики. Маю технічну освіту
Написати мені можна тут: https://t.me/rudneva_sonya
Схожі кандидати
-
Project-менеджер
Дистанційно -
Project-менеджер
40000 грн, Дистанційно -
Проєкт-менеджер
40000 грн, Дистанційно, Харків -
Інженер проєктів
Дистанційно -
Project manager
Дистанційно -
Project manager
Дистанційно