Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Анастасія

Бухгалтер, юрист, менеджер, адміністратор, консультант

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Лужани
Готовий працювати:
Кіцмань, Лужани, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

самозайнята

з 08.2017 по нині (6 років 8 місяців)
Фізична особа підприємець

Фахівець відділу безготівки

з 05.2010 по 04.2019 (8 років 11 місяців)
Епіцентр К, Чернівці (Роздрібна торгівля)

Формування видаткових та податкових накладних.
Проведення звірок з покупцями.
Внутрішня звітність.
Вирішення проблемних ситуацій.
Розрахунки з бюджетними організаціями.
Навчилась швидко приймати рішення. Освоїла багатозадачність. Стресостійкість. Командна робота.

Бухгалтер по транспорту

з 06.2009 по 10.2009 (4 місяці)
ПП Колос, Вся Україна (Харчова промисловість)

Облік витрат/надходження палива та запчастин, внесення даних по робочих машинах, внутрішня звітність.
Швидке опрацювання великого обсягу первинних документів, звітність.

Помічник аудитора

з 07.2007 по 09.2008 (1 рік 2 місяці)
Вест Аудит inc., Чернівці, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Аудиторські перевірки, підтвердження річної звітності страхових компаній, судово-економічні експертизи, ведення обліку компаній клієнтів, архівація документів, відновлення обліку.
В обмежений термін опрацьовувати велику кількість інформації, читання звітності. Здались в нагоді уважність та прискіпливість. Організація робочого процесу та вміння ефективно розставляти пріоритети.

Освіта

Західноукраїнський економіко-правничий університет

Правознавство, Івано-Франківськ
Незакінчена вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Буковинський університет

Бухгалтерський облік і аудит, Чернівці
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Tommy university

2022

Знання і навички

Саморозвиток Психологія Висока працездатність Комунікабельність Ведення документації Адміністрування офісу MS Excel Користувач 1С MS Word

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, уважність до деталей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: