• PRO

Марія

Менеджер з підтримки клієнтів (клієнтський сервіс), 17 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з підтримки клієнтів (клієнтський сервіс), Менеджер роботи з клієнтами, Спеціаліст служби підтримки, Персональний асистент, Керівник відділу, Копірайтер, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший менеджер з обслуговування клієнтів

з 08.2022 по 11.2024 (2 роки 3 місяці)
Ідея банк, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Коротко про обовʼязки 📝

Досвід в роботі з клієнтами (онлайн/офлайн): консультування, орієнтація клієнтів, вирішення додаткових питань

Адміністрування процесів: ведення бази даних клієнтів, робота з CRM, контроль документації.

Комунікація: взаємодія з клієнтами, підтримка клієнтів на всіх етапах співпраці.

Аналіз запитів: обробка звернень клієнтів,робота з запереченнями, організований підхід до клієнтів.

Провідний кредитний фахівець

з 07.2019 по 10.2022 (3 роки 3 місяці)
Банк " ПУМБ", Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Консультація клієнтів щодо фінансових та страхових продуктів.
Аналіз запитів клієнтів, персоналізований підхід до їхніх потреб.
Ведення документації, залучення нової бази клієнтів.
Координація процесу оформлення банківських угод 📝

Освіта

Сумський національний аграрний університет

Економіка підприємства та біржова діяльність/ маркетинг, Суми
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

•Розробка бізнес-плану для малого підприємства.
•Аналіз біржових індексів у дипломній роботі.

Знання і навички

  • Онлайн-маркетинг
  • Сімейна психотерапія
  • Психодіагностика
  • Цікавлюсь психологією та взаємодією з людьми, що допомагає мені
  • MS Office
  • Email
  • Уважність
  • Користувач 1С
  • MS Word
  • MS Excel
  • Робота з клієнтами
  • Пунктуальність
  • Відповідальність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Стресостійкість
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Робота із запереченнями
  • Неконфліктність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

🔍 Розглядаю дистанційну роботу на повну зайнятість .
Тимчасово перебуваю за кордоном. Готова до роботи дистанційно📍
Прошу зв’язуватися через Telegram або email

📞 Контакти:
-
Telegram, WhatsApp: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
✉ Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- Viber: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Маю досвід у клієнтському сервісі, консультуванні та підтримці клієнтів.
Володію навичками комунікації, аналізу запитів, вирішення проблем та роботи з CRM.
Шукаю можливості для роботи у сфері клієнтського сервісу або комунікацій🔍
Готова швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань📚

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: