Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Владислав

Директор з логістики

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Леміш Владислав Миколайович

Домашня адреса: Київ, вул. Драгоманова 8 Б, кв. 9.

Телефон / факс: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження: 20.12.1974

Місце народження: м. Бориспіль

Громадянство: Україна

Сімейний стан: одружений, двоє дітей

Освіта
Період
Освіта
ВНЗ, факультет, спеціальність
01.09.1990 - 01.06.1994
Базова вища
Київський технікум електронних приладів
Спеціальність «Експлуатація та налагодження обладнання для виробництва напівпровідникових приладів».
01.09.1994 - 01.06.1999
Вища
Український транспортний університет
Спеціальність «Автомобілі та автомобільне господарство».

Досвід роботи
Період роботи
Назва організації, вид діяльності, посадові обов'язки
14.06.17 – по цей час
ТОВ «ЕНЕРДЖІ-1»
Напрям діяльності
Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, логістичні послуги.
Директор

Обов’язки
Побудова ефективної роботи підприємства, розробка основних бізнес-процесів, розробка ефективної структури підприємства, успішне оперативне управління діяльністю компанії і персоналу.
Побудова вертикально-інтегрованої комерційної служби компанії, розробка регламентів, порядку взаємодії підрозділів, розробка стратегії розвитку компанії в середньостроковій і довгостроковій перспективі, розробка посадових інструкцій персоналу та стандартів якості обслуговування клієнтів.
Здійснення керівництва фінансовою та господарською діяльністю компанії, забезпечення виконання завдань поставлених власниками компанії, організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, спрямування їх діяльності на розвиток і вдосконалення виконуваних робіт і послуг з урахуванням ринкових пріоритетів, підвищення ефективності роботи організації, збільшення прибутку, якості і конкурентоспроможності з метою отримання максимальної частки ринку та зростання ринкової вартості компанії.
Складання бізнес-планів, складання бюджету, контроль виконання бюджету, керівництво персоналом всіх напрямків діяльності, складання регламенту і процедур роботи з усіх професій (стандартизація бізнес-процесів по системі менеджменту якості ICO 9001: 2000), приведення компанії до єдиних корпоративних стандартів обслуговування.
Взаємодія з контролюючими та адміністративними органами на місцях і основними гравцями бізнесу.
Домігся значних результатів щодо збільшення реалізації палива, кількості клієнтів, виведення підприємства на беззбиткових рівень з мінімальним рівнем наявності дебіторської заборгованості.
Організація ефективної роботи співробітників, участь в підборі, навчання персоналу на робочому місці стандартам і сценаріям обслуговування, активним продажам.
Контроль і забезпечення безперебійного и безпечного прийому, зберігання, відпуску та обліку нафтопродуктів.
Досягнення
Збільшення обсягів реалізації на 70%, зростання частки ринку та подолання точки беззбитковості.
20.10.11-14.06.17
ТОВ «ЕКО»
Напрям діяльності
ТОВ «ЕКО» - це багатопрофільна компанія, яка об'єднує в собі три сфери діяльності: роздрібна торгівля, будівництво, нерухомість.
Директор з логістики

Обов’язки
Розробка та реалізація логістичної стратегії компанії.
Управління транспортною логістикою, координація роботи транспорту при доставці товару та обладнання в маркети.
Визначення потреби в транспорті для своєчасної доставки об’єму товару за добу.
Розробка та впровадження інвестиційних програм.
Створення плану вантажних перевезень.
Транспортування товару з метою мінімізації витрат підприємства.
Бюджетування та оптимізація логістичних витрат (складська і транспортна логістика).
Надання аналітичної звітності безпосередньому керівництву.
Операційна взаємодія з іншими підрозділами компанії та вирішення конфліктних ситуацій.
Участь в процесі вибору та впровадження нових інформаційних технологій, алгоритмів і пакетів прикладних програм для забезпечення оптимального функціонування матеріального та грошового потоку.
Досягнення
Безперебійна, економічно оптимальна робота служби доставки власним транспортом, а також найманим.
15.08.11-19.10.11
ТОВ «ТРИ ВЕДМЕДІ»
Напрям діяльності
Дистрибуція, виробництво продуктів харчування глибокої заморозки.
Директор з логістики

Обов’язки
Управління та організація роботи департаменту.
Розробка та впровадження методологій управління логістичним комплексом.
Оптимізація логістичної діяльності компанії.
Управління регіональними логістичними комплексами.
Управління фінансовими витратами на логістичні операції.
Підвищення ефективності системи логістики.
Складання річного бюджету витрат по логістичним статей, контроль виконання бюджету.
Організація та контроль звітності департаменту логістики.
Складання логістичних прогнозів і планів, аналіз ринку.
Аналіз планів продажів, забезпечення їх виконання.
Організація, управління виробництвом продукції, прибутковістю і витратами, виконання оптимальних замовлень.
Планування обсягу запасів продукції, необхідного для безперебійного здійснення продажів з розрахунком мінімізації витрат на їх зберігання і забезпечення оборотності, ротації ТМЦ, контролю забезпечення оптимального обсягу залишків.
Планування та контроль над раціональним використанням бюджету витрат на логістику.
Управління товарними, грошовими потоками, ланцюгами розподілу, робота з постачальниками і транспортними компаніями.
Розробка і застосування системи управління запасами, координація складського технологічного процесу.
Координація проведення робіт з проектування, автоматизовані пі логістичних систем і впровадженню їх на підприємстві.
Забезпечення системної взаємодії з усіма структурними підрозділами Компанії.
Ведення переговорів, проведення тендерів та укладання договорів.
Досягнення
Безперебійна, економічно оптимальна робота служби доставки власним транспортом, а також найманим.
01.08.2010-14.08.11
ТОВ «Бровари Моторс»
Напрям діяльності
Сервісне обслуговування і ремонт автотранспорту.
Заступник директора

Обов’язки
Організація та контроль роботи сервісного центру, ділянки рихтування та фарбування, гарантійного відділу, відділу запасних частин з урахуванням комерційних цілей і завдань підприємства.
Робота з персоналом: підбір, навчання, розвиток.
Підвищення ефективності та продуктивності праці, скорочення витрат (матеріальних, фінансових і трудових).
Забезпечення максимальної задоволеності клієнтів.
Планування закупівель, своєчасне обслуговування і ремонт.
Виконання показників бізнес-плану діяльності сервісного центру і показників його рентабельності.
Розгляд і врегулювання складних ситуацій з клієнтами, в тому числі в претензійному порядку.
Розробка стандартів автосервісу, роботи СТО.
Досягнення
Впроваджено і використання автоматизації процесів контролю роботи підрозділів (цехів).
Виконання бюджету.
Високий рівень якості та оптимальні терміни виконання робіт на всіх ділянках.
01.06.2007 – 07.07.2010
ТОВ «АГАМА-ТРЕЙД»
Напрям діяльності
ГК «АГАМА» - лідер з виробництва риби та морепродуктів екстра-класу. Дистрибуція, імпорт, виробництво продуктів харчування глибокої заморозки.
Директор з логістики

Обов’язки
Управління та організація роботи департаменту.
Розробка і впровадження методологій управління логістичним комплексом.
Практика в оптимізації логістичної діяльності компанії.
Управління регіональними логістичними комплексами.
Управління фінансовими витратами на логістичні операції.
Підвищення ефективності системи логістики.
Складання річного бюджету витрат по логістичним статей, контроль виконання бюджету.
Організація і контроль звітності департаменту логістики.
Складання логістичних прогнозів і планів, аналіз ринку.
Аналіз планів продажів, забезпечення їх виконання.
Організація, управління виробництвом продукції, прибутковістю і витратами, виконання оптимальних замовлень.
Планування обсягу запасів продукції, необхідного для безперебійного здійснення продажів з розрахунком мінімізації витрат на їх зберігання і забезпечення оборотності, ротації ТМЦ, контролю забезпечення оптимального обсягу залишків.
Планування і контроль над раціональним використанням бюджету витрат на логістику.
Управління товарними, грошовими потоками, ланцюгами розподілу, робота з постачальниками і транспортними компаніями.
Розробка і застосування системи управління запасами, координація складського технологічного процесу.
Координація проведення робіт з проектування, автоматизовані пі логістичних систем і впровадженню їх на підприємстві.
Забезпечення системної взаємодії з усіма структурними підрозділами Компанії.
Ведення переговорів, проведення тендерів та укладання договорів.
Досягнення
Розробка програм розвитку бізнесу і їх реалізація їх на практиці (формування центрів управління логістичними витратами).
Впровадження систем ERP, WMS.
Розробка і контроль виконання антикризових програм і заходів забезпечення фінансового оздоровлення підприємства.
Формування та управління філіальними логістичними комплексами.
Формування команди однодумців, управління персоналом.
01.09.2006 - 01.05.2007
ТОВ «САНДОРА»
Напрям діяльності
Дистрибуція, експорт, виробництво соків.
Директор з логістики

Обов’язки
Управління складською і транспортною логістикою.
Організація і контроль роботи транспортного відділу.
Оптимізація логістичних процесів.
Організація і управління діяльністю складського господарства.
Управління фінансовими витратами на логістичні операції.
Підвищення ефективності системи логістики.
Управління персоналом і ресурсами підрозділів.
Створення, впровадження та контроль системи руху товару до споживача.
Планування поставок на склад.
Здійснення контролю за дотриманням санітарного режиму, пожежної безпеки.
Організація адміністративно господарської діяльності.
Бюджетування центрального дивізіону.
Досягнення
Організація контроль роботи логістичного комплексу з нуля.
Адекватне планування формування ТМЦ на складах з урахуванням АВС аналізу і планів продажів.
Забезпечення оптимальної роботи логістичного комплексу.
Розробка програм розвитку бізнесу і їх реалізація їх на практиці (формування центрів управління логістичними витратами).
Впровадження систем ERP, автоматизації складського комплексу.
Формування команди однодумців, управління персоналом.
01.12.2005 - 01.09.2006
ТОВ «САНДОРА»
Напрям діяльності
Дистрибуція, експорт, виробництво соків.
Директор з транспортної логістики

Обов’язки
Керівництво транспортним відділом, виконання заявок на подачу автомобілів.
Ведення облікової документації автогосподарства.
Контроль і забезпечення технічних оглядів транспорту.
Організація і контроль ремонтних робіт на підприємстві, СТО і т. Д.
Контроль витрат на ПММ, ведення складського обліку, організація роботи диспетчерської служби та ін.
Укладання договорів оренди автотранспорту.
Матеріально-технічне постачання транспортного відділу.
Управління персоналом.
Формування транспортного документообігу, замовлення автотранспорту, складання оптимальних маршрутів руху автотранспорту.
Досягнення
Організація роботи транспортного відділу з нуля.
Курування транспортної та складської логістики Компанії.
01.01.2000 - 01.12.2005
ТОВ «САНДОРА ТРАНС»
Напрям діяльності
Транспортна логістика.
Начальник транспортного відділу м. Києва

Обов’язки
Керівництво транспортним відділом, виконання заявок на подачу автомобілів.
Ведення облікової документації автогосподарства.
Контроль і забезпечення технічних оглядів транспорту.
Організація і контроль ремонтних робіт на підприємстві, СТО і т. д.
Контроль витрат на ПММ, ведення складського обліку, організація роботи диспетчерської служби та ін.
Укладання договорів оренди автотранспорту.
Матеріально-технічне постачання транспортного відділу.
Управління персоналом.
Формування транспортного документообігу, замовлення автотранспорту, складання оптимальних маршрутів руху автотранспорту.
Досягнення
Організація роботи транспортного відділу з нуля.
Курування транспортної та складської логістики Компанії.
01.06.1999 - 01.01.2000
ПП ПРУДИВУС
Напрям діяльності
Сервісне обслуговування і ремонт автотранспорту.
Директор

Обов’язки
Організація та контроль роботи сервісного центру, ділянки рихтування та фарбування, гарантійного відділу, відділу запасних частин з урахуванням комерційних цілей і завдань підприємства.
Робота з персоналом: підбір, навчання, розвиток.
Підвищення ефективності та продуктивності праці, скорочення витрат (матеріальних, фінансових і трудових).
Забезпечення максимальної задоволеності клієнтів.
Планування закупівель, своєчасне обслуговування і ремонт.
Виконання показників бізнес-плану діяльності сервісного центру і показників його рентабельності.
Розгляд і врегулювання складних ситуацій з клієнтами, в тому числі в претензійному порядку.
Розробка стандартів автосервісу, роботи СТО.
Досягнення
Організація роботи СТО з нуля.
Формування оптимального портфеля замовлень.
Виконання бюджету.
Високий рівень якості та оптимальні терміни виконання робіт на всіх ділянках.
01.01.1999 - 01.05.1999
ДП «КИЇВСЬКИЙ ЗООЛОГІЧНИЙ ПАРК»
Напрям діяльності
Транспортне забезпечення роботи Зоопарку.
Механік

Обов’язки
Забезпечення безперебійного виходу транспортних засобів на лінію, забезпечення і планування ремонтів, покупка запасних частин.
Контроль роботи автотранспорту.
Постановка і зняття автомобілів в ДАІ.
Розподіл автотранспорту.
Управління персоналом.
Досягнення
Забезпечення оптимальної роботи транспортних засобів.
Ефективне управління персоналом.

Спеціальний досвід роботи (знання)
Досвід в сферах управління, ефективне використання в роботі програмного забезпечення, офісних програм, фінансових і бухгалтерських програм; знання англійської мови (середній рівень).
Особистісні якості
Орієнтація на результат і готовність вирішувати складні нетривіальні завдання в стресових ситуаціях.
Прагматик, здатний доводити справу до кінця, системно управляти процесами змін і працювати під тиском.
Гнучкість і командний підхід в процесі розробки рішень, разом з тим здатність жорстко контролювати виконання рішення після його прийняття.
Рішучість і лідерство власним прикладом, надихаючим команду на впровадження зміни і подолання перешкод.
Розвинені аналітичні здібності, здатність робити висновки і приймати ефективні рішення в умовах невизначеності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: