Резюме від 9 квітня 2023 Файл

Natalya

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, секретар на ресепшн

Вік:
51 рік
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Клименко Наталія Володимирівна

​ Офіс-менеджер, менеджер по роботі з клієнтами секретар на ресепшен, адміністратор.

Дата народження: 6 жовтня 1972
Місто: Кривий Ріг
Телефон (Viber, WhatsApp, Telegram): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ Досвід роботи
​ Оператор, помічник адміністратора.
​ з 18.08.2022 по 10.01.2023
Ресторан IKURA (доставка)
​ Робота оператором кол-центру по прийому замовлень та з клієнтами в закладі; робота в CRМ-системі, з касою, терміналом; відправлення замовлень, розрахунок кур’єрів.
Team Lead, реєстратор.
​ з 20.04.2022 по 10.06.2022
​ Благодійна організація БФ «Право на захист» виконавчий партнер УВКБ ООН.
Збір даних вразливих верств населення для реєстрації в CRМ-системі (RAPP, Прогрес) на отримання ними грошової допомоги, проведення інтерв’ю опираючись на гуманітарні принципи, створення електронної черги, актуалізація баз даних з контактами, управління інформацією, ведення звітних таблиць та телеграм-каналу.

​ Співзасновник, провідний менеджер по роботі з клієнтами.
​ з 01.04.2021
Туристична агенція «Go Travel» (Туризм та подорожі)

Активне спілкування з клієнтами та партнерами, підписання договорів, налагодження довгострокових відносин. Уважне виявлення потреб та побажань клієнтів, індивідуальний підхід, високі стандарти сервісу, стрімкі та нестандартні рішення в форс-мажорних обставинах, чітка робота в стресових ситуаціях, клієнтоцентричність.
Холодні-гарячі дзвінки. Продаж туристичних та супутніх послуг.
Робота в CRM, з офісними програмами.

​ Керівник офісу №1, провідний менеджер по роботі з клієнтами.
з 19.01.2015 по 01.04.2021 (6 років 3 місяця)
Туристична агенція "Discovery" (Туризм та подорожі)

Розробка стандартів компанії, робочих алгоритмів та скриптів – покращила роб оту офісу та її показники. Робота з клієнтами, починаючи від підбору туру до повного супроводу у поїздках; відкриття віз, оформлення авіаквитків та страховок. Тісна співпраця з туроператорами.
Формування бази туристів в CRM та робота з нею, відвідування навчальних семінарів та інфотурів.
​ Менеджер по роботі з клієнтами.
з 11.2012 по 01.2015 (2 роки 2 місяця)
​ Туристична агенція "Ніка Тревел" (Туризм та подорожі)
Робота з клієнтами, починаючи від підбору туру до повного курирування; відкриття віз, співробітництво з операторами; формування бази туристів та робота з нею, відвідування навчальних семінарів та інфотурів. Розробка нестандартних турів, рекламних кампаній.

​ Провідний менеджер по роботі з клієнтами.
з 07.1998 по 09.2012 (14 років 2 місяці)
Інформаційно-рекламна агенція «Кривбасторгбізнес» (Реклама, видавництво, організація та проведення виставок та ярмарків)
Менеджер з реклами:
•активний пошук та залучення потенційних клієнтів;
•ведення переговорів, укладання договорів з керівниками (першими особами) підприємств;
формування рекламної стратегії (медіа-план) клієнтів агентства, підготовка комерційних пропозицій; видавнича діяльність, ефективна взаємодія зі ЗМІ та мас-медіа, рекламними агентствами та поліграфічними центрами;
•взаємодія з органами міського управління;
•проведення фуршетів, презентацій, відкриття торгових центрів.
Провідний менеджер з виставок:
•ведення телефонних переговорів із клієнтами, напрацювання великої клієнтської бази; робота у відрядженнях, укладання договорів;
•підготовка та організація виставкових заходів\ярмарок, складання плану-схеми з розміщенням учасників;
•розробка планів роботи з клієнтами на місяць і більш тривалі терміни;
•навички диктора, провідної церемонії відкриття заходу та підбиття підсумків;
•планування рекламних заходів та їх промоушн.

​ Освіта
​ Вища
з 09.1991 по 06.1995
Київський державний економічний університет, Кривий Ріг.
Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності. Економіст Фахівець.
​ Професійні навички
Впевнений користувач комп’ютера (офісні додатки Excel, Word, Outlook, CRM/Bitrix); офісної техніки.
Сертифікати про проходження курсів від UNICEF, UNDSS.

Легко знаходжу спільну мову з людьми, клієнтоцентрична, активно спілкуюся, вибудовую довгострокові відносини. Пунктуальна, уважна, свідома. Маю лідерські якості, відповідальна.

Маю значний досвід роботи з запереченнями та претензіями, стресостійка та продуктивна.
Аналітичні, організаторські, комунікативні здібності. Орієнтована на результат.
Вмію працювати в колективі. Швидко збираю та систематизую інформацію.
Робота в режимі багатозадачності. Швидко навчаюся новому.

Знання мов

Англійська — середній рівень
Українська — експерт
​ Додаткова інформація
Маю активну життєву позицію, позитивне та прогресивне мислення. Цілеспрямована.
Відкрита у спілкуванні. Допитлива, займаюся саморозвитком.

Захоплення та інтереси:
Активний відпочинок, подорожі, йога, читання, психологія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: