Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Тетяна

Начальник планово-економічного відділу, економіст з планування (транспорт), 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Бердичів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер транспортного відділу

з 07.2023 по 12.2023 (5 місяців)
ТОВ «СЕЙФ ГЛАСС ФАКТОРІ», Бердичів (Транспорт, логістика)

- складання, ведення, облік шляхових листів внутрішніх перевезень вантажного та легкового транспорту по Україні;
- оприбуткування та списання товарно-матеріальних цінностей, палива та послуг;
- контролювання обсягів використання пального та мастильних матеріалів згідно норм витрат;
- контроль залишків на складі, списання ТМЦ та ПММ;
- виписка рахунків на оплату та актів наданих послуг замовникам;
- переміщення ТМЦ між складами та ділянками цеху.

Начальник планово - економічного відділу

з 08.2018 по 04.2023 (4 роки 8 місяців)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЕМСТВО «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС», Бахмут (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- здійснення керівництва роботи з економічного планування на підприємстві;
- організація підготовки проектів перспективних, річних, квартальних і місячних планів підприємства;
- розроблення планів підприємства, узгодження і взаємне пов'язання всіх його розділів;
- розроблення комплексного плану соціально-економічного розвитку, фінансового плану підприємства;
- здійснення методичного керівництва і організації роботи з упровадження, вдосконалення та розширення сфери внутрішньогосподарського розрахунку;
- розроблення проектів рішень міської ради та виконавчого комітету для затвердження тарифу або внесення змін до нього, розроблення цільової програми для фінансування заходів підприємства;
- складання розрахунку собівартості, матеріальних витрат, кошторисів та калькуляцій.

Результати роботи:
Захист та затвердження розробленого тарифу для перевезення пасажирів міським електричним транспортом (2 рази за період роботи на підприємстві);
Збільшення виручки підприємства на 30%.
Керівництво відділом з 5 чоловік;

Головний спеціаліст відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб

з 05.2002 по 03.2018 (15 років 10 місяців)
ПАТ "УКРСОЦБАНК", Бахмут (Фінанси, банки, страхування)

- надання інформації про продукти та послуги банку існуючим та потенційним клієнтам;
- консультація клієнтів з питань кредитування;
- оформлення кредитних та депозитних договорів;
- відкриття, закриття та обслуговування поточних, ощадних, депозитних рахунків;
- оформлення та видача особистих, миттєвих, кредитних, зарплатних, пенсійних, студентських, соціальних карт;
- оформлення продуктів страхування нерухомості та особистого страхування;
- видача споживчих кредитів;
- проведення презентацій банківських продуктів;
Результати роботи:
- залучення нових клієнтів та розширення клієнтської бази;
- просування продуктів та послуг банку.
Причина зміни місця роботи:
- реорганізація банківського відділення, скорочення штату працівників, зміна керівництва.

Бухгалтер фінансист централізованої бухгалтерії

з 10.1997 по 05.2002 (4 роки 7 місяців)
Соледарська міська рада, Соледар (Державні організації)

Обов'язки:
- складання та формування бухгалтерської звітності;
- аналіз та контроль правильності здійснення операцій та їх обліку на рахунках;
- видача чекових книжок клієнту;
- облік та списання довіреностей.
Причини зміни місця роботи:
- запропоноване інше місце роботи, бажання розвиватись у іншій сфері відповідно до отриманої спеціальності.

Освіта

Донбаська державна машинобудівна академія

Спеціаліст з фінансів, Краматорськ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

1. Курси навчання з проведення тендерних закупівель, м. Краматорськ

2020,

2.Комп’ютеризований бухгалтерський облік, 1С 8.3

2023, 1 місяць, Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою M.E.Doc Організаторські здібності Планування Управлінські навички 1С:Бухгалтерія MS Excel

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — середній

Додаткова інформація

Володію аналітичними та організаторськими здібностями, високою працездатністю, умінням налагоджувати контакти, володію технологіями спілкування з клієнтами, методами переконання. Володію баченням систем побудови комунікацій, просування і продажів, навиками планування і організації робочого часу, високий ступінь самомотивації, комунікабельна, уважна, дисциплінована, презентабельна, наполеглива, відповідальна, орієнтована на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: