Оксана
Помощник бухгалтера, офис-менеджер
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8705684
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
(Oksana Marchuk)
Дата народження: 20.12.1978
Місто: Київ
Моб. телефон: [
E-mail: [
Освіта:
1997 – 1999р., Київський державний технікум, спеціальність «Бухгалтерський облік», диплом молодшого спеціаліста (заочна форма навчання).
2006 – 2010р., Львівський банківський Університет, спеціальність «Банківська справа», диплом бакалавра (заочна форма навчання)
Додаткова освіта:
лютий 2022. — Освітній центр нового покоління «Інтелект» Курс навчання за темою «Mikrosoft Excel. PRO»
Досвід роботи:
Головний спеціаліст відділу з обслуговування юридичних осіб
Жовтень 2007-липень 2010 ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»,.
Функціональні обов’язки:
Контроль та виконання банківських та касових операцій в національній та іноземній валютах
— перевірка касових та бухгалтерських документів відділення;
— підготовка документів для передачі до архіву;
— оформлення виписок та додатків по клієнтам;
— проведення щоденної звірки залишків готівки та інших цінностей сховища з даними бухгалтерського обліку.
— здійснення примусових списань коштів з рахунку клієнта;
Ідентифікація осіб, що підлягають фінансовому моніторингу.
Економіст
серпень 2010 р. – вересень 2012 р. ТОВ «КУА» Іст Вест Груп,
Функціональні обов’язки:
— організація роботи в системі «Клієнт-Банк» з різними банками;
— відправка заяв та документів на купівлю/продаж іноземної валюти;
— відправка гривневих платежів;
Контролер -касир
жовтень 2013 р. – червень 2014 р. АТ «Ощадбанк»,
Функціональні обов’язки:
— обслуговування клієнтів за квитанціями, вкладами, переказів, банківських картках.;
— валютно-обмінні операції;
— продаж банківських продуктів;
— опис старих купюр, і відповідні документи;
— операції з приймання, обліку, зберігання і видачі грошових цінних паперів і коштів з необхідним дотриманням правил, що забезпечують їх збереження.;
— касова звітність.
Завідувач
липень 2014 р. – січень 2017 р. АТ «Ощадбанк»,
Функціональні обов’язки:
— Розподіл обов'язків між працівниками відділення
— Контроль виконання працівниками відділень посадових інструкцій;
— Виконання планових показників, покладених на відділення
— обслуговування клієнтів за квитанціями, вкладами, переказів, банківських картках.;
— валютно-обмінні операції;
— продаж банківських продуктів;
— опис старих купюр, і відповідні документи;
— операції з приймання, обліку, зберігання і видачі грошових цінних паперів і коштів з необхідним дотриманням правил, що забезпечують їх збереження.;
— касова звітність.
Продавець - консультант
серпень 2017 р. – червень 2018 р. «Червоний маркет»,
Функціональні обов’язки:
— консультування покупців, допомога у виборі товару;
— виконання плану продаж;
— інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину
— забезпечення порядку в торговому залі;
— викладка товару
Експерт аналітик із фінансових розслідувань
липень 2018 р. – липень 2020 р. «Червоний маркет»,
Функціональні обов’язки:
— перевірка анульованих чеків;
— перевірка списання товару;
— первірка прийома товару адміністратом ;
— перівірка і аналіз переобліку;
— перевірка нових співробітників;
— створення та постановка заявок в 1С.
Спеціаліст по контролю оплат
липень 2020 р. – липень 2022 р. «Червоний маркет»,
Функціональні обов’язки:
— укладання договорів з підрядниками та контроль за виконанням умов договору ;
— робота з первинною документацією (акти виконаних робіт);
— створення та постановка заявок в 1С на оплату ;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 грн, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Київ
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Київ, Львів
Діловод, офіс-менеджер, секретар, бухгалтер
Київ
Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Київ, Дистанційно
Project manager, помічник аналітика (стажер), офіс-менеджер, адміністратор
Київ