• Файл

Людмила

Менеджер з продажу

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Фахівець відділу взаєморозрахунків з міжнародними платіжними системами
Вік:
40 років
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Адреса: м. Вишневе
вул. В.Чорновола 42-б кв.82
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Михно Людмила Валеріївна
Відомості про себе
Дата народження: 21.07.1985 р.
Місце народження: м. Вишневе
Сімейний стан: розлучена
Дiти: донька.
Освіта
2002 — 2004рр. - Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування населення. Спеціальність «Бухгалтерський облік». Диплом молодшого спеціаліста. Диплом з відзнакою.
2004р по 2008р. - Київський славістичний університет. Спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит»
Ціль
Одержання роботи яка дає можливість самореалізації та перспективу кар’єрного росту.
Досвід роботи
З 13 травня 2004р. по 10 березня 2005р.- прийнята на посаду касира відділення Подільської філії АКБ "Київ"
З 14 березня 2005р. по 01 червня 2005р. - прийнята на посаду касира відділу касових операцій КРУ ТОВ Укрпромбанк.
З 17 січня 2007р. по 14 травня 2007р.- переведена на посаду економіста Відділення КРУ ТОВ «Укрпромбанк».
З 14 травня 2007р. по 18 січня 2008р. - економіст Відділу обліку операцій з платіжними картками КРУ ТОВ «Укрпромбанк».
З 22 січня 2008р. по 01 березня 2010р. - провідний економіст Відділу розрахунків за операціями з платіжними картками ПАТ"Банк Форум".
З 01 березня 2010р. по 28.02.2012 - головний економіст Відділу клiрингових операцiй та розрахунків за операціями в еквайринговій мережі ПАТ " Банк Форум".
З 01.03.2012р. по 17.06.2013р. — начальник Відділу клiрингових операцiй та розрахунків за операціями в еквайринговій мережі ПАТ "Банк Форум".
З 18.06.2013р. по 05.09.2013 р. - провiдний експерт Центру операцiй з платiжними картками ПУАТ«Фiдобанк»
З 06.09.2013 р. по 01.06.2015р. - керiвник Служби адмiнiстрування операцiй з платiжними картками Центру операцiй з платiжними картками ПУАТ «Фiдобанк»
Посадовi обовязки:
- зарахування операцiй покриття по POS-термiналам та АТМ;
- зарахування покриття по операцiям в торговiй мережi;
- клiринговi розрахунки з платiжними системами Visa та MasterCard
- бухгалтерський облiк та проведення претензiйної роботи МПС;
- проведення розслiдування по спiрним/збiйним транзакцiям в еквайринговiй мережi;
- контроль та встановлення тарифiв / iндивiдуальних тарифiв;
- контроль балансових рахункiв;
- реєстрація торгового еквайрингу;
- прийнятя участi в розробцi, тестуваннi та введеннi нових продуктiв Банку.
- прийнятя участi в розробцi внутрiннiх нормативних документах Банку.
01.06.2015- 06.08.2015 - декрета вiдпустка.
06.08.2018-08.18.2018 -керiвник Служби адмiнiстрування операцiй з платiжними картками Центру операцiй з платiжними картками ПУАТ «Фiдобанк»
02.11.2018 – 30.08.2022 – Провідний економіст Відділу супроводження розрахунків по платіжних картках УОПК Операційного департаменту
Посадовi обовязки:
- проведення розслiдування по спiрним/збiйним транзакцiям в еквайринговiй мережi;
- бухгалтерський облiк та проведення претензiйної роботи МПС;
- контроль балансових рахунків, призначених для проведення розрахунків в еквайринговій мережі Банку;
- прийнятя участi в розробцi внутрiннiх нормативних документах Банку.
05.03.2025 – по теперішній час –Керівник групи з впровадження проектів Відділу по роботі з МПС та вендорами Департаменту цифрового банкінгу АТ «Ідея Банк».
Посадовi обовязки:
• Аналіз плат МПС згідно інвойсівта перевірка їх обгрунтованності;
• Здійснення моніторингу та аналізу нормативно-законодавчої бази та операційних правил ПМС та НБУ з метою своєчасного внесення змін в бізнес-процеси
• Взаємодія з міжнародними платіжними системами Visa Int. та Mastercard з питань, пов’язаних з роботою відділу
• Щоквартальна звітність QMR МПС Mastercard
• Оновлення сертифікатів по токенізації карток
• Взаємодія з вендорами ( UPC, FastTack, Пластик карта і т.д)

Досвід роботи на ПК
ОС MS Windows, MS Office (Word, Excel); Outlook Express, Internet,АБС Б-2,Is-Card, Transmaster3, WAY4, Sr_Bank та iн.
Додаткові відомості
Велике бажання працювати, підвищувати кваліфікацію.
Комунікабельність, здатність адаптуватися до нових умов, старанність, відповідальність, дисциплінованість.
Українська, російська, англійська (базовий рівень).
Хобі
Література, музика, спорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: