- Файл
Людмила
Менеджер з продажу
- Розглядає посади:
- Менеджер з продажу, Фахівець відділу взаєморозрахунків з міжнародними платіжними системами
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Вишневе (Київська обл.)
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8708895/?puid=6296
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
вул. В.Чорновола 42-б кв.82
тел. [
Михно Людмила Валеріївна
Відомості про себе
Дата народження: 21.07.1985 р.
Місце народження: м. Вишневе
Сімейний стан: розлучена
Дiти: донька.
Освіта
2002 — 2004рр. - Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування населення. Спеціальність «Бухгалтерський облік». Диплом молодшого спеціаліста. Диплом з відзнакою.
2004р по 2008р. - Київський славістичний університет. Спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит»
Ціль
Одержання роботи яка дає можливість самореалізації та перспективу кар’єрного росту.
Досвід роботи
З 13 травня 2004р. по 10 березня 2005р.- прийнята на посаду касира відділення Подільської філії АКБ "Київ"
З 14 березня 2005р. по 01 червня 2005р. - прийнята на посаду касира відділу касових операцій КРУ ТОВ Укрпромбанк.
З 17 січня 2007р. по 14 травня 2007р.- переведена на посаду економіста Відділення КРУ ТОВ «Укрпромбанк».
З 14 травня 2007р. по 18 січня 2008р. - економіст Відділу обліку операцій з платіжними картками КРУ ТОВ «Укрпромбанк».
З 22 січня 2008р. по 01 березня 2010р. - провідний економіст Відділу розрахунків за операціями з платіжними картками ПАТ"Банк Форум".
З 01 березня 2010р. по 28.02.2012 - головний економіст Відділу клiрингових операцiй та розрахунків за операціями в еквайринговій мережі ПАТ " Банк Форум".
З 01.03.2012р. по 17.06.2013р. — начальник Відділу клiрингових операцiй та розрахунків за операціями в еквайринговій мережі ПАТ "Банк Форум".
З 18.06.2013р. по 05.09.2013 р. - провiдний експерт Центру операцiй з платiжними картками ПУАТ«Фiдобанк»
З 06.09.2013 р. по 01.06.2015р. - керiвник Служби адмiнiстрування операцiй з платiжними картками Центру операцiй з платiжними картками ПУАТ «Фiдобанк»
Посадовi обовязки:
- зарахування операцiй покриття по POS-термiналам та АТМ;
- зарахування покриття по операцiям в торговiй мережi;
- клiринговi розрахунки з платiжними системами Visa та MasterCard
- бухгалтерський облiк та проведення претензiйної роботи МПС;
- проведення розслiдування по спiрним/збiйним транзакцiям в еквайринговiй мережi;
- контроль та встановлення тарифiв / iндивiдуальних тарифiв;
- контроль балансових рахункiв;
- реєстрація торгового еквайрингу;
- прийнятя участi в розробцi, тестуваннi та введеннi нових продуктiв Банку.
- прийнятя участi в розробцi внутрiннiх нормативних документах Банку.
01.06.2015- 06.08.2015 - декрета вiдпустка.
06.08.2018-08.18.2018 -керiвник Служби адмiнiстрування операцiй з платiжними картками Центру операцiй з платiжними картками ПУАТ «Фiдобанк»
02.11.2018 – 30.08.2022 – Провідний економіст Відділу супроводження розрахунків по платіжних картках УОПК Операційного департаменту
Посадовi обовязки:
- проведення розслiдування по спiрним/збiйним транзакцiям в еквайринговiй мережi;
- бухгалтерський облiк та проведення претензiйної роботи МПС;
- контроль балансових рахунків, призначених для проведення розрахунків в еквайринговій мережі Банку;
- прийнятя участi в розробцi внутрiннiх нормативних документах Банку.
05.03.2025 – по теперішній час –Керівник групи з впровадження проектів Відділу по роботі з МПС та вендорами Департаменту цифрового банкінгу АТ «Ідея Банк».
Посадовi обовязки:
• Аналіз плат МПС згідно інвойсівта перевірка їх обгрунтованності;
• Здійснення моніторингу та аналізу нормативно-законодавчої бази та операційних правил ПМС та НБУ з метою своєчасного внесення змін в бізнес-процеси
• Взаємодія з міжнародними платіжними системами Visa Int. та Mastercard з питань, пов’язаних з роботою відділу
• Щоквартальна звітність QMR МПС Mastercard
• Оновлення сертифікатів по токенізації карток
• Взаємодія з вендорами ( UPC, FastTack, Пластик карта і т.д)
Досвід роботи на ПК
ОС MS Windows, MS Office (Word, Excel); Outlook Express, Internet,АБС Б-2,Is-Card, Transmaster3, WAY4, Sr_Bank та iн.
Додаткові відомості
Велике бажання працювати, підвищувати кваліфікацію.
Комунікабельність, здатність адаптуватися до нових умов, старанність, відповідальність, дисциплінованість.
Українська, російська, англійська (базовий рівень).
Хобі
Література, музика, спорт.
Схожі кандидати
-
Менеджер по продажам мягкой мебели
25000 грн, Київ -
Онлайн-консультант
Київ -
Менеджер з підтримки клієнтів
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Менеджер з обробки заявок
Київ -
Менеджер з продажу
40000 грн, Київ -
Менеджер з продажу
Київ