• Файл

Алла

Бізнес-консультант

Розглядає посади:
Бізнес-консультант, Заступник керівника, керівник, менеджер, Кредитний менеджер, Начальник відділу, Регіональний менеджер, Менеджер проєктів, Relationship manager, Економіст
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Артюхова Алла
Дата народження: 23 Чер 1976
Регіон: Київ
Можливість переїзду:
Телефон (и): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Соціальні мережі: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Заступник начальника управління/Начальник відділу/Менеджер
(оновлено 20 Тра 2024)

Ключова інформація

Контроль, організація та забезпечення вчасного та якісного виконання завдань та функцій
відділу, в т.ч. експертиза кредитних та гарантійних проектів, адміністрування
кредитних/гарантійних операцій, робота з проблемними кредитами, підготовка та надання
звітності

Досвід роботи

Заступник начальника управління активних операцій
Бер 2024 - по сьогодні (3 міс)
АТ "РВС БАНК"
Банки
Досягнення:
Структурування активних операцій з великими корпоративними клієнтами.
Проведення переговорів із представниками Позичальників.
Збір відповідних документів, опрацювання, робота з відповідними службами Банку.
Аналіз фінансової інформації, ділової репутації, тощо та підготовка зведеної інформації на розгляд Колегіального органу.
Представлення докладів на Кредитному комітеті.
Подальше супроводження нових та діючих проектів, робота з Позичальниками.

Менеджер з кредитного аналізу VIP клієнтів
Чер 2023 - Бер 2024 (10 міс)
ТАСКОМБАНК, АТ
Банки
Структурування активних операцій з великими корпоративними клієнтами.
Проведення переговорів із представниками Позичальників.
Збір відповідних документів, опрацювання, робота з відповідними службами Банку.
Аналіз фінансової інформації, ділової репутації, тощо та підготовка зведеної інформації на розгляд Колегіального органу.
Представлення докладів на Кредитному комітеті.
Подальше супроодження нових та діючих проектів, робота з Позичальниками.

Менеджер з адміністрування
Лис 2022 - Чер 2023 (8 міс)
Ощадбанк
Банки
Здійснення повного циклу адміністрування та моніторингу активних операцій банку (збір та аналіз пакету документів,
підготовка та аналіз рішень УКО, підготовка та аналіз правочинів з кредитування, аналіз та консолідація даних щодо
виконання позичальниками зобов'язань, пепевірка та аналіз документів пепед наданням кредитних коштів та здійсненням
активних операцій
Заступник начальника відділу активних операцій
Вер 2002 - Сер 2022 (20 років)
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ»
Банки

• ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ:
• контроль, організація та забезпечення вчасного та якісного виконання завдань та функцій відділу;
• участь у переговорах з представниками позичальників з питань кредитування та надання гарантій, участь у перевірках
майна, що пропонується як застава за кредитами, проведення перевірок діяльності позичальників;
• проведення експертизи кредитних проектів клієнтів корпоративного бізнес-напряму, контроль за правильним її
проведенням працівниками відділу, в т.ч.:структурування (нові ліміти, реструктуризація), перевірка повноти та якості
пакетів документів для подальшого аналізу, робота зі службами банку (юристи, оцінювачі, ризики), аналіз фінансового стану
позичальника, розрахунок резервів, підготовка кредитної пропозиції, складання і узгодження протоколів кредитного комітету;
• здійснення адміністрування кредитних операцій клієнтів корпоративного бізнес-напряму Банку з метою забезпечення та
підтримання якості кредитного портфеля Банку;
• контроль за вчасним виконанням зобов'язань з боку позичальників, кредитні проекти яких супроводжуються відділом;
• контроль за забезпеченням достатнього рівня дохідності та прийнятної якості портфеля кредитних операцій відділу;
• координація діяльності відділу з іншими підрозділами філії з метою забезпечення ефективності та оперативності роботи
при розгляді звернень клієнтів філії;
• підготовка та узгодження з іншими підрозділами Банку договорів щодо кредитних операцій за всіма видами кредитних
продуктів (далі - кредитний договір) та договорів забезпечення на підставі рішень Кредитного комітету Банку, рішень
Правління Банку;
• супроводження та контроль за супроводженням укладених договорів за всіма видами кредитних операцій та договорів
забезпечення;
• проведення роботи з проблемною заборгованістю (підготовка матеріалів на розгляд Кредитного комітету, участь у
розробці Плану заходів, виконання заходів, передбачених функціоналом відділу, тощо);
• забезпечення збору, опрацювання, накопичення, оцінка та аналіз інформації, підготовка звітності з питань, які
стосуються діяльності Відділу, експлуатацiя вiдповiдних баз даних із викоpистанням сучасних комп'ютеpних технологiй,
пiдготовка опеpативних та аналiтичних матеpiалiв, необхідних для прийняття управлінських рішень (в межах компетенції
Відділу);
• участь у нарадах та засіданнях з питань, які стосуються роботи Відділу.

Заступник начальника відділу реєстрації емісій інституційних та професійних
учасників ринку
Бер 1998 - Жов 2002 (4 роки 8 міс)
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Державний сектор

Бухгалтер
Січ 1996 - Лют 1998 (2 роки 2 міс)
ТОВ «Медінвест-ЛТД»
Медицина та Охорона здоров'я

Освіта

Київський Міжнародний Університет Цивільної Авіації (Киев)
рік закінчення 1998
Вища за спеціальністю «Облік і аудит», кваліфікація – економіст

Школа (Київ)
рік закінчення 1993

Володіння мовами

Англійська - базовий
Російська - вільно
Українська - вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Фінансовий аналіз компаній(Київ)
рік закінчення 2024
Перші Київські Державні Курси Іноземних Мов(Киев)
рік закінчення 1998

Додаткова інформація

Професійні та інші навички:

• впевнений користувач пакету MS Office та сучасної орг. техніки;
• спеціалізовані банківські програми (АБС Б-2, IT-Підприємство, SR bank);
• українська - вільно, російська - вільно; англійська - базовий рівень.

Особисті якості
Аналітичний склад розуму, працездатність, здатність до прогнозування, наполегливість, хороші
організаторські здібності, прагнення до постійного розвитку та навчання, орієнтація на види
діяльності, що вимагають поєднання аналітичної і прогностичної діяльності, здатність до
ефективної самостійної роботи та роботи в команді, лояльність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: