Резюме від 18 березня 2024 Файл

Iнна

Керівник, заступник керівника департаменту, управління, відділу

Вік:
45 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КРИВОНІС ІННА ВІТАЛІЇВНА

Ціль: Керівник (заступник керівника) департаменту, управління, відділу
Повна зайнятість.
Вік:44 роки
Місто:Запоріжжя
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ
Начальник управління організаційного забезпечення виконавчого комітету
з 03.01.2023 по теперішній час
Посадові обов’язки:
1) Здійснення організаційного, інформаційного, аналітичного забезпечення та господарського обслуговування діяльності виконавчого комітету міської ради.
2) Здійснення повноважень у галузі ведення діловодства відповідно до вимог законодавчих та нормативних актів з діловодства та архівної справи.
3) Організація та координація ведення бухгалтерського обліку та складання звітності.
4) Організація та здійснення перевірок діяльності виконавчих органів міської ради.

Заступник директора департаменту з економічних питань
з 09.10.2020 по 01.12.2021
Посадові обов’язки:
1) Забезпечення підготовки статистичних, аналітичних та інформаційно-методичних матеріалів з питань фінансової та бюджетної політики органів місцевого самоврядування, матеріально-технічного забезпечення установ та закладів міста;
2) Контроль та забезпечення складання кошторисів доходів та видатків, штатних розписів та тарифікації, розрахунків щодо встановлення фондів оплати праці, споживання енергоносіїв та інших витрат;
3) Розгляд, звернень, заяв, скарг, що надходять від органів виконавчої влади, громадян, громадських об’єднань незалежно від форми власності; вжиття необхідних заходів та надання відповідей;
4) Підготовка проєктів рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, службових записок на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
5) Надання методичної допомоги структурним та відокремленим структурним підрозділам департаменту щодо дотримання вимог чинного законодавства з питань фінансів та бюджету галузі;
6) Проведення в установленому порядку нарад, семінарів з працівниками підвідомчих закладів та інших установ з бюджетних, фінансово-економічних та інших питань;
7) Представлення інтересів департаменту в усіх державних, адміністративних органах, органах місцевого самоврядування, підприємствах, організаціях, установах, об’єднаннях та громадських організаціях.

Заступник головного бухгалтера централізованої бухгалтерії департаменту освіти і науки ЗМР
з 02.03.2020 по 08.10.2020
Посадові обов’язки:
1) Забезпечення контролю в структурних та відокремлених структурних підрозділах департаменту щодо дотримання вимог чинного законодавства з питань фінансів та бюджету галузі;
2) Підготовка бюджетних запитів, здійснення розрахунків і складання витрат на оплату праці, енергоносії тощо;
Начальник відділу статистичної, бухгалтерської звітності та фінансово-економічного моніторингу закладів освіти обласного підпорядкування комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Запорізької обласної ради (далі- КУ «Центр ФСА» ЗОР)
з 01.06.2017 по 28.02.2020
Посадові обов’язки:
1) Організація та забезпечення контролю за проведенням експертизи кошторисів, планів асигнувань, розрахунків до кошторисів, довідок про внесенні зміни до кошторисів, штатних розписів та тарифікації закладів та установ освіти, які фінансуються за рахунок обласного бюджету (державного бюджету);
2) Проведення перевірок у закладах та установах освіти з питань фінансово-господарської діяльності;
3) Формування мережі закладів та установ освіти, які отримують кошти з обласного бюджету (державного бюджету);
4) Узагальнення планових показників бюджетних коштів по закладах і установах освіти;
5) Здійснення аналізу та контролю за повнотою використання бюджетних коштів по закладах та установах освіти;
6) Розгляд пропозицій, звернень, заяв, скарг, що надходять від органів виконавчої влади, громадян, громадських об’єднань не залежно від форми власності;
7) Надання методичної та консультативної допомоги закладам освіти області;
8) Проведення семінарів з керівниками та головними бухгалтерами закладів та установ освіти, які фінансуються за рахунок обласного бюджету (державного бюджету).

Заступник начальника відділу статистичної, бухгалтерської звітності та фінансово-економічного моніторингу закладів освіти обласного підпорядкування КУ «Центр ФСА» ЗОР
з 15.10.2015 по 01.06.2017
Посадові обов’язки:
1) Організація ведення бухгалтерського обліку;
2) Проведення експертизи кошторисів, планів асигнувань, розрахунків до кошторисів, довідок про внесенні зміни до кошторисів, штатних розписів та тарифікації закладів та установ освіти, які фінансуються за рахунок обласного бюджету (державного бюджету);
3) Розрахунок обсягу заробітної плати працівників комунальних закладів та установ освіти, які фінансуються за рахунок обласного бюджету;
4) Проведення економічного моніторингу та перевірки закладів та установ освіти, які фінансуються за рахунок коштів обласного бюджету (державного бюджету);
5) Розгляд та підготовка проєктів відповідей на звернення, заяви, скарги, що надходять від органів виконавчої влади, громадян, громадських об’єднань не залежно від форми власності;
6) Надання методичної та консультативної допомоги закладам освіти області.

Заступник начальника відділу внутрішнього аудиту КУ «Центр ФСА» ЗОР
з 03.01.2013 по 20.09.2015
Посадові обов’язки:
1) Планування, організація та проведення внутрішніх аудитів закладів та установ;
2) Підготовка аудиторських звітів, висновків та рекомендацій, а також проведення моніторингу врахованих рекомендацій.

Головний державний фінансовий інспектор
з 01.08.2008 по 31.12.2012 Держана фінансова інспекція у Запорізькій області (Контрольно – ревізійне управління в Запорізькій області)
Посадові обов’язки:
1) Проведення ревізій фінансово-господарської діяльності по підконтрольних установах (перевірка правильності нарахування заробітної плати, обліку основних засобів та інших матеріальних цінностей, касових операцій, розрахунків з дебіторами та кредиторами, фінансової звітності тощо);
2) Керівництво бригадою перевіряючих;
3) Складання актів ревізій, оформлення матеріалів завершених ревізій;
4) Участь в узагальненні результатів документальних ревізій;
5) Підготовка інформації по результатах ревізій відповідним органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронним органам;
6) Здійснення контролю за усуненням порушень, виявлених під час проведення ревізій фінансово-господарської діяльності.

Бухгалтер (I категорії)
з 17.07.1995 по 31.07.2008 КП «Научно-виробничий комплекс «Іскра».
Посадові обов’язки:
1) Ведення бухгалтерського обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, витрат на виробництво, реалізації продукції тощо;
2) Облік витрат на виробництво, формування калькуляції відповідно до заказів;
3) Проведення інвентаризації матеріальних цінностей;
4) Прийом і контроль первинної документації по відповідних ділянках бухгалтерського обліку для складання звітності;
5) Складання і здача звітів по руху основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, витрат на виробництво, реалізації продукції.
Освіта
Запорізький національний університет - економічний факультет (рік закінчення - 2008). Спеціальність – бухгалтерський облік та аудит. Присвоєння кваліфікації - спеціаліст з економіки.
Професійні та інші навички
Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою УМД N 00094533 (Рішення Національної комісії зі стандартів державної мови від «25» 01 2022 р. № 23)
Впевнений користувач ПК, знання Excel, Word.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уміння налагоджувати та організовувати роботу, аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, прагнення до постійного вдосконалення професійних навичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: