Резюме від 21 травня 2024 Файл

Ольга

Маркетолог (PR)

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Панченко Ольга Вікторівна

Особиста інформація
Дата
21.08.1982
народження
Місце
м. Київ
народження:
Телефон моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Отримання посади маркетолога/PR/маркетолога-аналітика
Освіта
Аспірантура Університету банківської справи. Доктор філософії (спеціальність 072 «Фінанси,
2016-2020 рр.
банківська справа та страхування», галузь знань 07 «Управління та адміністрування»).
2005 – Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету. Спеціальність
2008 рр. «Правознавство», спеціалізація «Господарсько-правова діяльність», кваліфікація «юрист»
Київський національний економічний університет.
2003-2004 рр.
Спеціальність: маркетинг. Кваліфікація: магістр.
1999 – Київський національний економічний університет.
2003 рр. Спеціальність: маркетинг. Кваліфікація: бакалавр.
Досвід роботи
Підприємство: ПП «КомСервісБезпека»
Посада: фахівець з розширення ринків збуту (маркетолог)
Розробка та реалізація комплексних програм маркетингової та рекламної діяльності підприємства.
Підготовка звітів, інформаційних та аналітичних матеріалів з питань кон'юнктури ринку і попиту
на послуги підприємства.
Обробка звернень клієнтів, що надходять в компанію з різних джерел (online, offline).
12.2020 р. і по
Вирішення питань клієнтів: комплексний аналіз ситуації, залучення профільних підрозділів,
т.ч
прийняття рішення з питань клієнта, підготовка відповідей клієнтам, формування висновків щодо
прийнятих рішень.
Робота з підрядними організаціями (media, PR, digital).
Реалізація маркетингових активностей, згідно зі стратегією підприємства.
Проведення та контроль заходів, спрямованих на популяризацію бренду.

Підприємство: Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»
Посада: провідний фахівець відділу зв’язків з громадськістю та маркетингу
До спектра моїх обов`язків входило:
­ Розробка та реалізація комплексних програм маркетингової та рекламної діяльності
університету; PR стратегії для формування позитивного іміджу університету на ринку
освітніх послуг, залучення цільової аудиторії; плану маркетингових комунікацій
університету.
­ Висвітлення діяльності університету у засобах масової інформації, на офіційному веб-сайті
університету.
­ Здійснення моніторингу оприлюднених у ЗМІ матеріалів про діяльність університету
09. ­ Організація та проведення виставок, конференцій, круглих столів, благодійних заходів,
2014 р. – 08. прес-брифінгів, прес-конференцій тощо (event-marketing);
2020 р. ­ Цифровий PR університету – ORM (управління онлайн-репутацією), SMRM (управління
репутацією в соціальних медіа), OMR (вибудовування онлайн відносин з онлайн ЗМІ).
­ Підготовка інформації та розміщення на офіційних сторінках соціальних мереж
університету (Facebook, Instagram, Youtube) (SMM)
­ Організація, створення та контроль виконання креативних робіт щодо розробки,
виготовлення рекламних матеріалів (відео/радіо ролики, банери, макети для зовнішньої та
внутрішньої реклами, POSM тощо) для просування університету.
­ Внутрішні комунікації університету.
­ Підготовка та контроль виконання маркетингового бюджету університету.
­ Ведення договірної та іншої документації з питань маркетингу та реклами.
­ Надання пропозицій щодо вдосконалення та подальшого розвитку структури офіційного
веб-сайту Університету банківської справи.
­ Забезпечення участі університету у роботі профільних асоціацій та Київської ТПП.
­ Підготовка звітів з питань маркетингу та інформаційної політики університету.
Досягнення:
Розробка технічного завдання та початок роботи офіційного веб-сайту Університету банківської
справи; збільшення кількості цільової аудиторії Університету банківської справи у Facebook та
Instagram; налагодження співпраці з Київською торгово-промисловою палатою; організація та
інформаційне супроводження щорічного студентського благодійного заходу «Аукціон надій»;
підвищення іміджу Університету банківської справи на ринку освітніх послуг.
Підприємство: Інститут банківських технологій та бізнесу Державного вищого навчального
закладу «Університет банківської справи»
Посада: старший викладач кафедри економіки та менеджменту, асистент кафедри банківської
2016-2018 рр.
справи та страхування (за сумісництвом).
Дисципліни: «Фінансовий ринок», «Міжнародні фінанси», «Господарське законодавство»,
«Маркетинг», «Маркетинг у банку».
Підприємство: Інститут продовольчих ресурсів Національної академії аграрних наук України
Посада: науковий співробітник відділу економічних досліджень
До спектра моїх обов`язків входило:
­ Проведення маркетингових та наукових досліджень, розробка окремих розділів (етапів,
завдань) теми як відповідальний виконавець.
­ Збір та аналіз статистичних даних, первинної та вторинної маркетингової інформації ринку
08.2012р.- 09. харчової промисловості України.
2014 р. ­ Розробка планів та методичних програм досліджень і розробок.
­ Складання звітів по темі чи її розділу (етапу, завданню).
­ Участь у впровадженні практичних рекомендацій з використання їх результатів наукових
та маркетингових досліджень і розробок.
­ Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів, у т.ч. з маркетингових питань на
виконання доручень керівництва інституту.

Підприємство: Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України
Посада: головний спеціаліст відділу економічної інформації та управління веб-сайтами
Департаменту державної інвестиційної політики та програм
До спектра моїх обов`язків входило:
­ Редагування інформаційно-аналітичних, довідкових, статистичних та інших матеріалів,
наданих структурними підрозділами Держінвестпроекту та розміщення їх на
інвестиційному веб-порталі InvestUkraine, офіційному веб-сайті Держінвестпроекту.
­ Участь у підготовці інформації для розміщення у соціальних мережах InvestUkraine
(Facebook, Youtube) (SMM)
­ Підготовка пропозицій щодо вдосконалення та подальшого розвитку структури
інвестиційного веб-порталу InvestUkraine та офіційного веб-сайту Держінвестпроекту.
­ Висвітлення діяльності Держінвестпроекту і актуальних питань у сфері інвестиційної та
інноваційної діяльності у засобах масової інформації, на Урядовому порталі та на веб-сайті
Держінвестпроекту.
­ Здійснення моніторингу оприлюднених у засобах інформації матеріалів про діяльність
Держінвестпроекту.
05. 2007 р.-05.
­ Внутрішні комунікації агентства.
2012 р.
­ Контроль репутаційних ризиків агентства та нейтралізація їх у разі виникнення; реагувати
на негативні публікації у ЗМІ та у соціальних мережах. Займатись перевіркою фактів, які
були вказані у публікаціях;
­ Проводити PR-активності керівництва агентства та відповідати за їх участь у публічних
заходах.
­ Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів та презентацій керівництву агентства з
питань його діяльності.
Досягнення:
Офіційний веб-сайт агентства у ТОП 10 сайтів органів державної влади у 2009 році за версією
журналу «Эксперт Украина»
2010-2011рр. Участь у реалізації проекту Твінінг ЄС «Поліпшення роботи Державного агентства з
інвестицій та національних проектів України відповідно до кращих європейських практик»,
бенефіціаром якого був Держінвестпроект У рамках роботи робочої групи №3 Розробка
ефективних промоційних заходів для ДАУІР розробила пропозиції до розділів «Заходи і
маркетингова діяльність для розташування бізнесу» та «Контроль та критерії успіху» до проєкту
Стратегії з залучення іноземних інвестицій
09.2000 р.-
05.2007 р. Підприємство:
Український інститут науково-технічної і економічної інформації (далі – УкрІНТЕІ)
Посада:
провідний інженер відділу тематичних виставок Центру виставкової діяльності УкрІНТЕІ,
науковий співробітник відділу науково-методичного забезпечення тематичних виставок Відділення
досліджень, аналізу та організації виставкової діяльності УкрІНТЕІ
­ Організація прес-конференцій, виставок, круглих столів тощо (event-marketing)
­ Підготовка інформаційних повідомлень, коментарів, роз’яснень, новин, анонсів, прес-
релізів та розміщення їх на веб-сайті інституту.
­ Підготовка та розповсюдження у друкованих та електронних засобах масової інформації -
прес-релізи, інформаційні повідомлення, анонси подій тощо.
­ Укладення договорів у сфері виставкової, рекламної діяльності та ведення поточної
документації.
­ Складання медіапланів реклами для засобів масової інформації.
­ Забезпечення своєчасного поновлення бази даних виставок та їх учасників
Досягнення:
Організація та проведення всеукраїнської виставки «Укртехнологія»; проведення на виставках
промоційних заходів на спільних стендах з Міністерством освіти і науки України для підвищення
національних інформаційних ресурсів з науково-технічної та інноваційної діяльності; публікація
щороку каталогу «Виставки в Україні та за кордоном».
Протягом роботи у сфері PR та маркетингу були розроблені документи з питань інформаційної та маркетингової
політики організації.
Підвищення кваліфікації
Підтвердження володіння англійською мовою відповідно до Європейських рамок компетенцій
(Common European Framework of Reference, СEFR). Рівень володіння англійською
2022 р.
мовою (B2) (Certificate Of Attainment In Modern Languages), виданий ECL AUTHORISED EXAM
CENTER 001000758 від 14.06.2022, виданий ECL AUTHORISED EXAM CENTER
2020 р. Course «Digital Marketing»; International Marketing Business Academy
2019 р. курси англійської мови при Британській Раді Україні
Microsoft Windows; MS Office, Adobe Acrobat, Canva, Google Analytics; SimilarWeb: CMS: Joomla,
Знання ПК:
WordPress; CRM: Бітрікс24
Знання мов: Українська (вільно), англійська (В2, Upper-Intermediate)

­ аналітичний склад розуму;
­ вміння обґрунтовувати і захищати свою думку;
­ відповідальність, організованість, комунікабельність, пунктуальність, оперативність;
­ здатність до самоосвіти;
Особисті та ­ прагнення до вдосконалення знань і практичних навичок в роботі;
ділові якості: ­ навички при проведенні переговорів;
­ уміння працювати в команді;
­ сильні організаційні навички;
­ мультизадачність та уміння працювати з різними проєктами, темами;
­ креативне мислення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: