Резюме від 18 грудня 2022 Файл

Ірина

Заступник головного бухгалтера

Вік:
40 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ІРИНА МАКАРЕНКО
Заступник головного бухгалтера
12.09.1983
Проспект Гагаріна, б.92, кв.136 м. Харків [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
За 20 років роботи пройшла шлях від касира до заступника головного бухгалтера, під час відсутності головного бухгалтера виконувала його обов’язки. Завжди знаходила спільну мову з колегами, завдяки вмінню підтримати, допомогти чи змотивувати. До роботи ставлюсь відповідально, добросовісно та з максимальною віддачею. Оперативно виконую поставлені задачі, вмію структурувати, аналізувати отримані дані. Для мене бухгалтерія, це не лице «сухі цифри», а можливість їх перетворення в фінансові показники, графіки та прогнози.
Сімейний стан: незаміжня
Діти: син 17 років
Можливість переїзду: так (місто Київ, місто Черкаси, місто Дніпро)

ДОСВІД РОБОТИ
Головний офіс АТ «МЕГАБАНК» в м. Харкові березень 2003 – теперішній час
Заступник головного бухгалтера Управління бухгалтерського обліку та контролю АТ «МЕГАБАНК» серпень 2016 – теперішній час:
Основні функціональні обов’язки:
1. Забезпечення бухгалтерського обліку відповідно до діючого законодавства та здійснення поточного, послідуючого та додаткового бухгалтерського контролю за:
- своєчасним та достовірним відображенням господарських операцій у обліку банку;
- документарними операціями;
- операціями щодо формування резерву МСФО за господарською дебіторською заборгованістю;
- операціями з обліку необоротних активів, що утримуються з метою продажу, на які набувають право власності шляхом реалізації прав заставодержателя , операціями з обліку майна, що перейшло у власність банку як заставодержателя , операціями з обліку нерухомості (землі чи будівлі) утримуваної з метою отримання лізингових платежів. Контроль за правильністю та своєчасністю проведення прийняття на баланс та вибуття об'єктів;
- операціями з основних засобів, нематеріальних активів, МНМА;
- операціями з ПММ, ремонту та технічного утримання автомобільного транспорту;
- операціями банку з придбання господарських, канцелярських та витратних матеріалів;
- операціями з розрахунку за рекламні, інформаційні, комунальні, телекомунікаційні послуги;
- операціями з оренди відповідно до МСФЗ 17 та Постанови Правління НБУ№480;
- операціями з лізингу (оренди) відповідно до МСФЗ 16 та Постанови Правління НБУ№480.
2. Проведення поточного, додаткового та послідуючого контролю за операціями, визначеними внутрішнім переліком (Положення, розпорядження) в межах наданих повноважень.
3. Верифікація (підтвердження) бухгалтерських внутрішньобанківських проводок.
4. Щоденний аналіз балансових даних.
5. Відкриття/закриття внутрішньобанківських рахунків.
6. Надання інформації необхідної для ведення управлінського та податкового обліку, складання статистичної та фінансової звітності.
7. Відображення в позасистемному обліку результатів діяльності, необхідних для ведення управлінського обліку.
8. Секретар Бюджетного комітету банку. Щорічне складання бюджету банку за адміністративними витратами.
9. Автоматизація всіх процесів за напрямком.
Трудову діяльність почала з 2002 року . Маю досвід роботи в банку 20 років. За період роботи в банківській системі обіймала посади:
1. В Харківській обласній дирекції Акціонерного поштово-пенсійного банку "АВАЛЬ" касир десятого міського відділення з 23.09.2002 по 21.01.2003;
2. В Харківській обласній дирекції Акціонерного поштово-пенсійного банку "АВАЛЬ" касир другого міського відділення з 21.01.2003 по 12.03.2003;
3. В ВАТ «Мегабанк» економіст відділу внутрішньобанківських операцій та звітності з 14.03.2003 по 01.10.2003;
4. В ВАТ «Мегабанк» економіст 2 категорії сектору податкового обліку відділу внутрішньобанківських операцій з 01.10.2003 по 04.10.2006;
5. В ВАТ «Мегабанк» економіст 1 категорії сектору податкового обліку відділу внутрішньобанківських операцій з 04.10.2006 по 11.06.2007;
6. В ВАТ «Мегабанк» старший економіст сектору фінансового обліку необоротних активів відділу фінансового обліку з 11.06.2007 по 20.05.2008;
7. В ВАТ «Мегабанк» завідувач сектору обліку внутрішньобанківських операцій регіональної мережі з 20.05.2008 по 01.02.2011;
8. В ПАТ «Мегабанк» начальник відділу обліку внутрішньобанківських операцій регіональної мережі управління бухгалтерського обліку, контролю та звітності з 01.02.2011 по 30.08.2016.
9. В ПАТ «Мегабанк» заступник головного бухгалтера управління бухгалтерського обліку та контролю з 30.08.2016

ОСВІТА ТА КВАЛІФІКАЦІЇ

Маю повну вищу освіту. В 2008 році закінчила Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету за спеціальністю "Фінанси" та здобула кваліфікацію спеціаліста з фінансів, економіста-фінансиста.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ

Володіння мовами: українська, російська (досконало)
Впевнений користувач ПК (більше 25 програмних комплексів)
Враховуючи досвід роботи з бухгалтерського обліку та контролю на всіх ділянках, які пов'язані з господарською діяльністю банку та є важливими напрямами згідно стратегії розвитку Банку, організовую ведення достовірного бухгалтерського обліку відповідно до діючого законодавства та принципів МСФЗ. Контролюю правильність та повноту відображення доходів та витрат, капітальних вкладень банку . Вмію організовувати, мотивувати та досягати якісного та своєчасного виконання завдань. Володію менеджерськими та лідерськими якостями, комунікабельна, відповідальна, уважна, стресостійка, цілеспрямована.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: