• PRO

Юлія

Регіональний керівник

Розглядає посади:
Регіональний керівник, Регіональний менеджер з розвитку, Керівник філії
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник виконавчого директора

з 07.2025 по нині (1 місяць)
Garvis, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов’язки:
•Планування та організація досягнення цільових фінансових показників
•Аналіз витрат підрозділів, контроль за дотриманням бюджету. Пошук можливостей для зниження витрат без втрати якості. Оптимізація навантаження, ресурсів, графіків.
•Планування, організація, координація та супровід роботи керівників підрозділів
•Управління табелюванням, графіками, відпустками персоналу
•Забезпечення виконання планів продажів медичних послуг
•Прийняття участь у формуванні ціноутворення та акційної політики.
•Забезпечення укомплектованості штату, організація адаптації нових працівників.

Регіональний керівник мережі

з 09.2022 по 06.2025 (2 роки 9 місяців)
Аптека АНЦ, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов’язки:
•Забезпечення виконання планів продажів та KPI регіону
•Підвищення ефективності керівників та персоналу аптек
•Операційне керування, організація та контроль роботи аптек, планування роботи, постановка та контроль виконання задач
•Проведення аудиту аптек, чек-листи на дотримання стандартів мережі.
•Забезпечення інструментами для виконання планів: асортимент, візуалізація, моніторинг конкурентів, додаткові маркетингові активності
•Оптимізація процесів роботи
• Оптимізація витрат
•Підбір та адаптація персоналу
• Аналітика результатів
• Відкриття нових торгівельних точок
•Вирішення нестандартних питань

Керівник контакт-центру продажів

з 09.2019 по 08.2022 (2 роки 11 місяців)
Sense Bank, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення:
•Перевиконання планів продажів на 10-15%
•Зниження плинності персоналу з 30% до 10% за 3 місяці
•Збільшення конверсії кредитних продажів у 1,5 рази

Обов’язки:
•Управління та координація контакт-центру продажів (~300 чол.)
•Забезпечення виконання планів продажів та KPI, підвищення продуктивності агентів, керівників команд продажів
•Участь у розробці систем KPI, бонусних та мотиваційних програм
•Участь у розборці та впровадженні систем навчання, контролю персоналу
•Участь у розробці та впровадження пілотних проектів
•Планування, впровадження та аналіз ефективності проектів для підвищення продажів
•Оптимізація процесів роботи
•Підбір та адаптація персоналу

Регіональний менеджер з розвитку центрів продажів та обслуговування

з 02.2018 по 09.2019 (1 рік 7 місяців)
Датагруп, Volia, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Досягнення:
•Релокація центрів продажів без втрати трафіку і прибутку та зі зменшенням подальших витрат на об’єкти.
•Реалізувала проект по запуску альтернативного каналу продажів – телемаркетинг уцентрах оффлайн продажів «з нуля» з наступним досягненням конверсії рівня контакт-центру продажівкомпанії. Ефект: приріст планів продажів на 15%
•Збільшила відсоток утримання клієнтів Компанії на 10%
•Визнана кращим регіональним менеджером року

Обов’язки:
•Управління 28 центрами продажів та обслуговування Східного регіону
(9 областей)
•Реалізація стратегії продажів Компанії на території регіона
•Відкриття нових центрів продажів та обслуговування, релокація діючих центрів
•Аналіз ринку, продажів та відтоку клієнтів з наступною ініціацією заходів та контролем виконання активностей
•Підбір, адаптація, навчання керівників центрів продажу та обслуговування
•Формування ефективної команди менеджерів Регіону
•Участь у розробці систем KPI, бонусних та мотиваційних програм
•Участь у розробці кампаній просування послуг та формування позитивного іміджу
Компанії у Регіоні, враховуючи місцеву специфіку

Керівник центрів продажу та обслуговування

з 05.2017 по 02.2018 (9 місяців)
Датагруп, Volia, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

•Показала найкращу динаміку зростання продажів рік до року по Східному регіону
•Сформувала ефективну команду, початково маючи нестачу більше 50% персоналу
•Стабільно перевиконувала KPI
•Перша в регіоні реалізувала продаж нового продукту Компанії
Обов’язки:
•Планування, організація та контроль робочого процессу центрів продажів та обслуговування
•Аналіз та оцінка результатів продажів та відтоку
•Своєчасне реагування на зниження ефективності показників
•Розробка заходів для виконання планів продажів та KPI
•Забезпечення інформаційної підтримки співробітників
•Підбір та адаптація персоналу

Керівник контакт-центру

з 05.2016 по 12.2016 (7 місяців)
ТОВ "Хомер Софтвер Хаус" (аутсорсинговий контакт-центр банку), Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Супервізор групи контакт-центру банку

з 11.2010 по 05.2016 (5 років 6 місяців)
ТОВ "Хомер Софтвер Хаус" (аутсорсинговий кол-центр), Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Оператор групи стягнення заборогованості банку

з 04.2010 по 10.2010 (6 місяців)
ТОВ "Хомер Софтвер Хаус", Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Освіта

Національний гірничий університет

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності, менеджер-управитель, Дніпро
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Психологія продажів

2022

Школа менеджерів Lion

2021

Ефективне управління продажами

2019

Ефективне управління персоналом

2019

«Odyssey» - річний тренинг від топ менеджерів PPF Group (Чехія, Прага). Модулі: «Leading Self», «Leading Teams», «Leading Pr

2016

Мотивація на основі теорії поколінь

2015

Інтерв'юінг

2015

Залученість 24/7

2015

Профайлінг

2015

Ситуаційне керівнитво

2014

Мотиваційне керівництво

2014

Управління складними перемовинами

2014

DISC

2019

Знання і навички

  • MS Office
  • Ведення CRM
  • Водійські права кат. B
  • MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Власний автомобіль

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: