Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Сергій

Керівник відділу продажів

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Співвласник. Фінансовий та операційний директор

з 01.2014 по 09.2021 (7 років 8 місяців)
Okno Vo Dvor, Київ (Роздрібна торгівля, виробництво)

Okno Vo Dvor став першим мультибрендовим магазином одягу та аксесуарів, що спеціалізувався виключно на товарах made in Ukraine та здіснював офлайн та онлайн продажі.

Цей проект започаткував та створив нову окрему ринкову нішу.

Він запускався з бюджетом в 25 000 грн власних збережень та стартував на площі в 24 кв.м.

З серпня 2013 по квітень 2018 рр, проект виріс до 2 магазинів в центрі столиці, загальною площею понад 200 кв.м, та кавовим корнером в одному з них.

Середньорічний оборот проекта склав 6 млн.грн.

За майже 8-літню історію існування, Okno Vo Dvor розширив пул брендів, що були представлені на його площі з 10, до понад 150 одиниць зі всієї України. А також реалізував кілька крупних проектів, що популяризували українських виробників через безпосередньо продукт та нові знання в сфері моди, красоти та здоров'я.

Основними моїми обов'язками були:

- пошук та вибір локацій для роздрібних магазинів, проведення переговорів з орендодавцями та заключення договорів
- планування та організація запуску нових торгових площадок, організація ремонтних робіт закупівля та встановлення обладнання
- переговори з постачальниками
- управління асортиментною матрицею
- формування оптимального переліку товарів для замовлення постачальникам
- контроль товарних запасів
- прийом товару та облік поставок від постачальників
- впровадження та запуск програми товарного обліку УкрСклад
- оформлення товарної документації
- формування звітності
- планування продажів, та контроль за їх виконанням
- ведення аналітики та бюджету
- забезпечення фінансової стійкості бізнесу
- контроль оплати рахунків
- розподіл фінансових потоків

Регіональний менеджер

з 06.2011 по 12.2013 (2 роки 6 місяців)
ТОВ «Вигода УА», Київ (Сервіс соціальної комерції)

- підбір, навчання і управління командою
- оцінка, мотивація та контроль діяльності відділу
- виконання планових показників продажів
- проведення переговорів за заключення договорів з ключовими клієнтами
- аналіз та планування продажів на закріпленому регіоні
- аналіз діяльності конкурентів
- ведення звітності

Комерційний директор

з 12.2009 по 06.2011 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Шторка», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ТОВ «Шторка» офіційний представник в Україні європейських виробників текстильної продукції (штори, килими, скатертини та покривала).

- розробка стратегії та бізнес плану продажів
- розробка організації продажів, формування команди та управління
- проведення переговорів з ключовими клієнтами (Єпіцентр) та підписання договорів
- формування цінової політики
- пошук, навчання, розвиток, управління та мотивація команди
- пошук шляхів оптимізації та вдосконалення бізнес процесів
- управління фінансовими потоками підприємства
- керівництво адміністративним, комерційним та фінансовим напрямками
- контроль за роботою відділу оптових продажів
- розробка та запуск онлайн продажів на сайті
- контроль за роботою роздрібної мережі

KAM Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами (METRO, Нова Лінія, Олді, OBI)

з 08.2007 по 11.2009 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Гейзер", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- взаємодія та співпраця з національними торговими мережами
- ведення всієї документації по контрагенту, забезпечення ефективного документообороту між компанією та партнерами
- виконання планів продаж та контроль дебіторської заборгованості
- введення нових SKU та розширення асортименту
- організація та проведення міроприємств, направлених на
- просування торгової марки, збільшення об'єму продажів
- аналіз та контроль інформації щодо цін на продукцію конкурентів, її місць на полках, промоактивностей та оновлення асортименту
- вирішення проблем у взаємовідносинах з партнерами та налагодження розвитку якісних ділових відносин

Провідний менеджер відділу продаж

з 04.2004 по 01.2007 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "ВіліанА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- співробітництво з ключовими клієнтами, мережами DIY (Епіцентр, Нова лінія), організація і планування поставок, контроль дебіторської заборгованості стимулювання збуту в мережах
- пошук нових клієнтів
- ведення переговорів
- формування комерційних пропозицій
- заключення договорів
- контроль і аналіз складських залишків
- формування замовлень постачальнику ведення звітності та статистики, аналіз продажів компанії

Провідний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку, управління економіки і підприємництва

з 04.2003 по 04.2004 (1 рік)
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація, Київ (Державні організації)

- підготовка, формування і контроль виконання програми "Соціально-економічного і культурного розвитку" Солом'янського району м. Києва
- збір, оцінка та системний аналіз інформації, прогнозування
- підготовка проектів нормативних і організаційно-методичної документів, пропозицій для керівництва, а також підготовка відповідей на звернення, заяви та листи

Освіта

Київський національний університет будівництва і архітектури

Будівельний, менеджмент організації, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Mini-MBA «Moscow Business School»

2012, 6 місяців

Курси англійської мови «Центр Greenwich»

2011, 3 місяці

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Користувач ПК 1С:Предприятие CRM Водійські права кат. B УкрСклад Водійські права кат. C

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: