• PRO

Сергій

Комерційний директор

Розглядає посади:
Комерційний директор, Операційний директор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу операційної команди маркетплейсу

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Arber, Київ (Роздрібна торгівля)

Управління, планування та контроль роботи відділу для досягнення стратегічних цілей.

Розробка та реалізація стратегії розвитку відділу з метою збільшення обсягу продажів.

Забезпечення виконання планових показників та підвищення ефективності операційних процесів.

Проведення переговорів із ключовими клієнтами та залучення нових партнерів.

Аналіз ринку, виявлення нових можливостей та моніторинг конкурентного середовища.

Координація роботи відділу з іншими департаментами для оптимізації бізнес-процесів.

Співвласник. Фінансовий та операційний директор

з 01.2014 по 09.2021 (7 років 8 місяців)
Okno Vo Dvor, Київ (Роздрібна торгівля)

Okno Vo Dvor — перший мультибрендовий магазин одягу та аксесуарів, що спеціалізувався виключно на товарах made in Ukraine, здійснюючи продажі як в офлайн-, так і в онлайн-форматі.

Цей проєкт започаткував нову ринкову нішу, ставши платформою для розвитку українських виробників.

Запуск відбувся з власними інвестиціями в розмірі 25 000 грн на площі 24 кв. м.

З серпня 2013 по квітень 2018 року проєкт виріс до двох магазинів у центрі Києва загальною площею понад 200 кв. м, а також кавового корнера в одному з них.

Середньорічний оборот компанії складав 6 млн грн.

За майже 8 років роботи Okno Vo Dvor розширив асортимент брендів із 10 до понад 150 з усієї України. Крім того, було реалізовано низку масштабних проєктів, спрямованих на популяризацію українських виробників через продукти, освітні ініціативи у сфері моди, краси та здоров'я.

Основні обов’язки:

Пошук та вибір локацій для роздрібних магазинів, проведення переговорів з орендодавцями, укладання договорів.

Планування та організація запуску нових торгових точок, контроль ремонтних робіт, закупівля та встановлення обладнання.

Переговори з постачальниками, управління асортиментною матрицею, формування оптимального товарного портфеля.

Контроль товарних запасів, прийом та облік поставок, оформлення документації.

Впровадження та запуск програми товарного обліку УкрСклад.

Формування звітності, планування продажів, контроль виконання фінансових показників.

Ведення аналітики, бюджетування, забезпечення фінансової стійкості бізнесу.

Контроль оплати рахунків та розподіл фінансових потоків.

Регіональний менеджер

з 06.2011 по 12.2013 (2 роки 6 місяців)
ТОВ «Вигода УА», Київ (Роздрібна торгівля)

Підбір, навчання та ефективне управління командою.

Оцінка результативності співробітників, мотивація та контроль виконання завдань.

Забезпечення виконання планових показників продажів.

Проведення переговорів та укладання договорів із ключовими клієнтами.

Аналіз ринку та планування продажів у закріпленому регіоні.

Моніторинг діяльності конкурентів та виявлення нових можливостей для зростання.

Ведення звітності та аналітика показників ефективності.

Комерційний директор

з 12.2009 по 06.2011 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Шторка», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ТОВ «Шторка» – офіційний представник в Україні європейських виробників текстильної продукції (штори, килими, скатертини, покривала).

Основні обов’язки:

Розробка стратегії розвитку компанії та бізнес-плану продажів.

Організація процесів продажів, формування та управління командою.

Проведення переговорів із ключовими клієнтами (наприклад, «Епіцентр») та укладання договорів.

Формування цінової політики та розробка стратегій ціноутворення.

Підбір, навчання, розвиток та мотивація команди.

Оптимізація та вдосконалення бізнес-процесів.

Управління фінансовими потоками підприємства.

Координація адміністративного, комерційного та фінансового напрямків діяльності.

Контроль роботи відділу оптових продажів.

Розробка та запуск онлайн-продажів на власному сайті.

Контроль ефективності роботи роздрібної мережі.

Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами (METRO, Епіцентр, Нова Лінія, Олді, OBI)

з 08.2007 по 11.2009 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Гейзер", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Взаємодія та розвиток співпраці з національними торговими мережами.

Ведення повного документообігу з контрагентами, забезпечення ефективної комунікації між компанією та партнерами.

Виконання планів продажів та контроль дебіторської заборгованості.

Виведення нових SKU та розширення асортименту в торгових мережах.

Організація та проведення маркетингових заходів для просування бренду та збільшення обсягів продажів.

Аналіз ринку: моніторинг цін конкурентів, викладки продукції, промоактивностей та оновлення асортименту.

Вирішення операційних питань та розвиток довгострокових партнерських відносин.

Провідний менеджер відділу продажу

з 04.2004 по 01.2007 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "ВіліанА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Співпраця з ключовими клієнтами та мережами DIY (Епіцентр, Нова Лінія): організація та планування поставок, контроль дебіторської заборгованості, стимулювання продажів у мережах.

Пошук і залучення нових клієнтів.

Проведення переговорів та укладання договорів.

Розробка та презентація комерційних пропозицій.

Контроль та аналіз складських залишків.

Формування замовлень постачальникам.

Ведення звітності, статистики та аналіз продажів компанії.

Провідний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку, управління економіки і підприємництва

з 04.2003 по 04.2004 (1 рік)
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація, Київ (Державні організації)

Підготовка, формування та контроль виконання програми «Соціально-економічного і культурного розвитку» Солом’янського району м. Києва.

Збір, оцінка та системний аналіз соціально-економічної інформації, прогнозування розвитку району.

Підготовка проєктів нормативних та організаційно-методичних документів.

Розробка пропозицій для керівництва щодо покращення соціально-економічного розвитку району.

Опрацювання звернень, заяв та листів громадян, підготовка офіційних відповідей.

Освіта

Київський національний університет будівництва і архітектури

Будівельний, менеджмент організації, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійської мови «Центр Greenwich»

2011, 3 місяці

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач ПК
  • CRM
  • Водійські права кат. B
  • УкрСклад
  • Водійські права кат. C
  • Впровадження системи KPI
  • Управління командою
  • Ведення переговорів
  • Побудова відділу продажу
  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: