Резюме від 15 листопада 2022 Файл

Євгеній

Менеджер з продажу

Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Остапенко Євгеній Олександрович

Вік: 28 років
Місто проживання: Київ
Сімейне положення: Не одружений
Контактний телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами

Мета

Хочу реалізувати свій потенціал і набутий досвід продажів в роботі для досягнення прогресу компанії, в якій буду працювати.

Досвід роботи

Назва компанії: Херсонська центральна бібліотека ім. Лесі Українки, м.Херсон
Посада: масовик-організатор, координатор
Період роботи: 15.09.2015 - 28.10.2015
Обов’язки:
- Написання статей для інтернет видань.
- Створювання сценаріїв для масових заходів.
- Організація масових заходів, зустрічей в бібліотеці та за її межами

Назва компанії: інтернет видання osporte.net, м. Херсон
Посада: спортивний журналіст
Період роботи: 30.10.2015 – 03.11.2016
Обов’язки:
- Написання спортивних статей та прогнозів (64,25% успішних) на спортивні події.
- Наповнення стрічки новин сайту.
- Копирайт і рерайт уже існуючих матеріалів.

Назва компанії: ТОВ «КЦ Профі Контакт», м. Херсон
Посада: оператор (вихідні, вхідні дзвінки, чати) / супервайзер/ старший супервайзер відділу фінансових проектів
Період роботи: оператор: 13.11.2016 – 18.10.2018; супервайзер: 18.10.2018 – 11.06.2021; старший супервайзер: 11.06.2021 – 05.01.2022
Обов’язки:
- Гаряча лінія та вихідні дзвінки клієнтам фінансових установ (банки, МФО), презентація та продаж продуктів фінансових установ в режимі реального часу.
- Контроль роботи фінансового відділу компанії (а це більше 100 працівників). Допомога в навчанні нових працівників та підтримка, мотивація та вдосконалення навичок операторів КЦ. Формування та ведення внутрішньої та зовнішньої звітності кожного дня (Excel). Складання графіків роботи працівників, відповідно до графіку роботи проектів.
- Формування мотиваційної системи працівників (СОП), виходячи із історичних даних конкретного проекту, та методом прогнозування.
- Створювання, запуск та контроль нових проектів відділу в системі (CRM).
- Підготовка та проведення конференцій з замовниками проектів, звіт про успіхи/недоліки в їх роботі.

Освіта

Навчальний заклад: Херсонських державний університет, м. Херсон
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: викладач української мови та літератури, редагування освітніх видань
Період навчання: 2011 р. – 2016 р.

Вміння та навики

Маю хороші навички телефонних продажів, можу допомогти в навчанні інших.
Можу організовувати роботу працівників, комунікацію в команді, для досягнення спільного успіху.
Приймав активну участь у створенні та вдосконаленні різних проектів під час роботи в КЦ.
Вмію цікаво і доступно писати статті на різні теми, редагувати вже створенні матеріли.
Виконував обов’язки керівника відділу протягом 6 місяців.

Проходження тренінгів, навчання. Професійні сертифікати: Ефективне управління персоналом.

Знання мов: українська – рідна, російська – вільно володію, англійська – середній рівень (зараз проходжу навчання з підвищення рівня володіння)

Комп'ютерні навички: впевнений користувач ПК

Додаткова інформація

Особисті якості: чесність, комунікабельність, відповідальність, стресостійкість.
Водійські права: так (B, C1, C, C1E, CE) + досвід у керуванні вантажними авто 6 місяців
Наявність автомобіля: ні
Закордонний паспорт: так
Можливість відряджень: так
Хобі: спорт, ландшафний дизайн

06.08.2022

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: