Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Елизавета

Помічник бухгалтера

Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сачок Єлизавета Ігорівна
Тільки дистанційна робота, бажано не дзвінки!
Дата народження: 27.03.1996
Місце народження: Київ
Адреса проживання: м. Київ, Дніпровський р-н.,
вул. Будівельників 27А
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. Пошта : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружена.
Мета: Отримання нового досвіду.

Освіта:
2011-2015 Київський технікум готельного господарства за спеціальністю «Готельне обслуговування», здобула кваліфікацію фахівець з готельного обслуговування.
2015-2017 Київський університет туризму, економіки і права.
Здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр, спеціальність Готельно-ресторанна справа.

Досвід роботи:
2017- касир в жіночому магазині.
2018- касир в банку “Ощадбанк”.
Липень 2019 – Вересень 2020 Дитячий центр відновлення мови, адміністратор.
Вересень 2020 – до цього часу ТОВ «УПК Трейдінг» , менеджер.
• Прийом та реєстрація вхідної/вихідної документації.
• Робота з документообігом, також електронним.
• Підготовка листів, ділове листування.
• Виконання доручень керівника.
• Забезпечення життєдіяльності офісу.
• Виставлення рахунків, актів виконаних робіт, контроль дебіторської заборгованості.
• Внесення документів до 1С (видаткові накладні від постачальників);
• Реалізація товарів покупцям.
• Робота з клієнтською базою.
• Прийом заявок шляхом вхідних та вихідних дзвінків.
Навички:
Ділове спілкування, робота з людьми, вміння роботи з офісною оргтехнікою, вміння працювати з великим об’ємом інформації.
Досвідчений користувач ПК: (MS Windows, MS Office (MS Excel), Інтернет, електронна пошта, 1С).
Знання організації роботи з документами, складання документації.
Знання мов: українська- високий рівень, російська- високий рівень.
Особисті якості: Уважність, порядність, відповідальність, стресостійкість, надійність, активність, комунікабельність, чесність, легка здатність до навчання, вміння працювати в команді.
Бажана заробітна плата: договірна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: