Резюме від 15 листопада 2022 Файл

Інна

Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер, фінансовий директор

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПРО СЕБЕ
Вік: 38
МЕТА: отримати посаду головного бухгалтера/фінансового
директора або їх заступників в динамічній та амбіційній компанії

ДОСВІД РОБОТИ: 16 років

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ:
- організація і повне ведення бухгалтерського, податкового та
управлінського обліку, постановка завдань для його автоматизації
(ERР-системи), формування облікової політики, звітування в
контролюючі органи;
ОСТРОВА - знання законодавчої бази в сфері бухгалтерського та податкового
обліку, застосування її для податкового планування та оптимізації;
ІННА - знання касової дисципліни та порядку використання РРО/ПРРО;
- знання та розуміння МСФО та П(С)БО;
- комунікації з банками, оформлення кредитів, овердрафтів;
КОНТАКТИ - аналіз фінансово-господарської діяльності, бюджетування,
Миколаїв/Одеса впровадження в господарську діяльність фінансового планування та
платіжного календаря – звітність Cash Flow, P&L, ВS та ін.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- аналіз собівартості та управління затратами, розрахунок
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») рентабельності, контроль показників ефективності комерційної
діяльності KPI;
МОВИ - досвід роботи в корпоративних структурах з декількома
юридичними особами на різних системах оподаткування, а також
Українська робота з ФОП (реєстрація, ліквідація);
Англійська - здатність вибудовувати оптимальні бізнес-процеси торгово-
виробничих підприємств, експертиза договорів на предмет
НАВИЧКИ податкових та фінансових наслідків;
- досвід антикризового управління і реорганізації підприємств та/
1C 7.7, 1C 8.3, BAS, Арт-Звіт, або їх підрозділів;
M.e.DOC, Google Sheets, - навички керування підлеглими
Eхсel, кабінет платника
податків
ДОСВІД РОБОТИ
ERP-системи будь-якого
інтерфейсу і складності В.О. ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА, ЗАСТУПНИК 10/2011 - ТЕП.ЧАС
ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА З ФУНКЦІЯМИ
SAP
ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА
СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ ТОВ "НІКМОРСЕРВІС НІКОЛАЄВ"
ХОБІ Спеціалізація підприємства: Перевалка (виконання
навантажувально-розвантажувальних робіт), зберігання вантажів
Посвідчення водія категорії В та
(зернові та технічні культури, металопродукція і т.д.), комплексне
досвід керування власним авто 6
експедирування вантажів в Миколаївському морскому торговому
років. Вивчення англійської мови
порту, агентування суден.
2 юридичні особи: ТОВ загальна система з ПДВ + профсоюзна
(неприбуткова) організація в складі холдингу, 150 співробітників :
Службові обов’язки:
Організація і ведення бухгалтерського та податкового обліку,
контроль за відображенням в обліку всіх господарських операцій.
Автотранспорт (вантажний, легковий), автонавантажувачі,
сепарація, ПММ (реєстрація акцизного складу, ліцензування,
списання), земельні ділянки, нерухомість, ЗЕД, митниця. Робота з
такими контрагентами як, Фонд державного майна (тендери,
аукціони, договори, взаєморозрахунки), Укрзалізниця, Адміністрація
морських портів України, Миколаївський морський торгівельний
порт. Облік ПДВ (податкові зобов’язання, податковий кредит,
планування, формування та подання декларацій), податок на
прибуток (декларація квартальна з додатком PI). Взаєморозрахунки
з дебіторами та кредиторами. Облік операцій з Укрзалізницею
(подача та забирання вагонів, користування, зберігання вантажу у
вагонах). Банківські операції, комунікації з банками. Платіжний
календар. Облік доходів та витрат, контроль за формуванням
собівартості, розрахунок рентабельності та інших показників
комерційної діяльності для прийняття управлінських рішень.
Контроль та нарахування сплати податків до бюджету. Визначення
фінансового результату та формування звітності в податкові органи.
Складання та подання консолідованої фінансової та інших видів
звітності. Підготовка управлінської звітності для керівництва
компанії та акціонерів холдингу (щоденна, місячна, квартальна,
річна та за запитом)
Досягнення: Забезпечення фінансової ефективності бізнес-
процесів. Впровадження нових управлінських моделей та форм
(P&L, Cash Flow, BS, Ebitda, платіжний календар). Виявлення факту
недостовірного розрахунку собівартості, розроблено калькулятори
для прийняття цінових рішень, що сприяло укладенню нових
контрактів з більшою прибутковістю та збільшити обсяг реалізації
послуг. Успішне проходження аудиту (Deloitte, Ernst&Young) та
податкових перевірок. Сертифікаційний аудит на відповідність вимог
міжнародним стандартам ISCC EU з акредитацією KOWR. Розрахунок
втраченої вигоди та збитків за період простою підприємства з
причини зовнішнього втручання і супроводження адвокатів для
відшкодування через судові інстанції. Надано керівництву перелік
кроків для подолання успішного подолання кризової ситуації.

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР С ФУНКЦІЯМИ 05/2015 - 09/2018
ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОР (ЗА
СУМІСНИЦТВОМ)
ХОДИНГ ТОВ "АЛЬФА ТРЕЙД ІНВЕСТ" (ВКЛЮЧАЮЧИ НЕРЕЗИДЕНТІВ)
на період декретної відпустки в компанії ТОВ «Нікморсервіс
Ніколаєв».
Основним видом діяльності холдингу є оптова торгівля зерновими і
технічними культурами.
Основні обов’язки: - акредитація компаній та укладання контрактів
з
такими зернотрейдерами – Bunge, COFCO, Kernel, Glencore, TІС та ін.
Калькулювання собівартості зернових з урахуванням логістичного
направлення, розробка цінових калькуляторів для формування
закупівельних цін. Закупка зернових культур та соняшнику у
сільськосподарських виробників. Перевірка ланцюгу поставки та
походження товару (робота з формами 4-сг, 29-сг, 37-сг). Переробка
соняшника за давальницькою схемою. Контроль грошових потоків,
бюджетування. Рекомендації щодо закриття та відкриття компаній.
Оптимізація затрат та податків. Організація ведення бухгалтерського
і податкового обліку, розрахунок зарплати, кадровий облік.
Зовнішньо-економічна діяльність, досвід вдалої взаємодії зі
службами фінансового моніторингу в зарубіжних банках.
Комунікації з банками, оформлення кредитів, овердрафтів. Взаємодія
з контролюючими органами. Робота з митним брокером.

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР, ЗАСТУПНИК 09/2006 - 09/2011
ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА, БУХГАЛТЕР
ГРУПА КОМПАНІЙ FOZZY GROUP
03.2010-09.2011 (2 юридичні особи – загальна система з ПДВ в
складі холдингу, кількість співробітників - 250)
Спеціалізація підприємства: рітейл, супермаркети «Сільпо»,
м.Миколаїв
Посада – головний бухгалтер
Досягнення: при проведенні комплексної податкової перевірки
представники фіскальних органів просили «намалювати»
порушення, щоб вони не отримали догану за «чистий» акт-довідку
Причина звільнення: централізація бухгалтерскої служби в м.Київ

09.2006-03.2010
Посада – бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Функціональні обов’язки:
- освоєння всіх участків бухгалтерського та податкового обліку
- работа з «кліент-банк»
- знання касової дисципліни на порядку використання РРО
- складання та подання звітності на основі даних бухгалтерського,
податкового.
- управлінська звітність для акціонерів холдингу.

СТАРШИЙ КАСИР 12/2005 - 05/2006
ТОВ «ДЖІ ЕНД КЕЙ ПЛЮС» (МАГАЗИН «ФОКСТРОТ»)
Функціональні обов’язки: – приймання та видача готівкових
грошових коштів, проведення інкасації, обслуговування покупців при
готівковому і безготівковому розрахунку, ведення касової
документацї та звітності

ОСВІТА
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ 2001 - 2006
Економіка і підприємництво
Облік та аудит
Диплом з відзнакою

ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА GENIUS.SPACE 2022 - 2022
Курс Google Spreadsheets

ДОДАТКОВО
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Самоосвіта – постійно.
Плани на найближчий час – сертифікація CIP/CIPA
Високий рівень самомотивації та самоорганізованості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: