Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Дмитро

Інженер з технічного нагляду

Вік:
51 рік
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дубовик Дмитро Вікторович

Дата народження: 30 червня 1972 року
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта вища: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, інженер з автоматизації. Механічний факультет, кафедра Автоматики виробництва.
Аспірантура: Київський національний університет будівництва і архітектури. Аспірант 1 курса. Економіка будівництва

Вересень 2022 –
Вересень 2023
Field Officer (Польовий офіцер)
Благодійна організація «CHARITY FUND «ADVENTIST DEVELOPMENT AND RELIEF AGENCY IN UKRAINE»
Фахівець з оцінки збитків нерухомості цивільного населення, отриманого внаслідок ведення військових дій.

Обов'язки:
- об'їзд бенефіціарів, оцінка збитків приміщень та приватних домоволодінь;
- підготовка технічного завдання для проведення тендерів;
- проведення тендерiв на вибір підрядника;
- перевірка технічної та кошторисної документації;
- контроль термінів та якості проведення робіт на об'єктах;
- робота з підрядними організаціями;
- збір даних щодо потенційних бенефіціарів;
- підписання документації з відповідними органами самоврядування та місцевої влади.
Серпень 2021 –
Червень 2022
Провідний інженер технічного нагляду на будівництві
Компанія ТОВ «Солур» корпорація «Dragon Capital», м. Київ

Обов'язки:
- представлення інтересів замовника на об'єкті будівництва;
- контроль робіт на об'єкті будівництва (з класом наслідків СС3) житлового комплексу «Obolon Plaza»;
- перевірка та підписання проміжних і підсумкових актів виконаних робіт;
- узгодження технічних питань з виконавцями робіт та власниками проектів;
- робота з проектними організаціями;
- контроль за дотриманням техніки безпеки при проведенні робіт та правил пожежної безпеки;
- складання щомісячних звітів про хід будівництва;
- при необхідності перевірка інших об'єктів корпорації;
- узгодження (стикування) процесів робіт між підрядниками та замовником в особі конструкторів та дизайнерів.

Досягнення:
- об'єкти введені в експлуатацію у строк та без суттєвих зауважень з боку контролюючих органів;
- у результаті перевірок актів мною було заощаджено коштів більш ніж на 2 000 000 гривень;
- усі роботи проводилися з дотриманням термінів та техніки безпеки.
Березень 2019 –
Серпень 2020
Керівник будівництва об'єктів
Компанія "Червоний маркет", м. Київ
Понад 200 магазинів у 50 містах України.

Обов'язки:
- контроль підрядних організацій при проведенні ремонтних робіт на об'єктах (одночасно до 5 об'єктів);
- складання технічного завдання для виконання ремонтних робіт;
- перевірка кошторисів та актів від підрядних організацій;
- замовлення обладнання на об'єкт (електричне та кліматичне);
- первинний вимір приміщень, видача завдання архітектору та контроль за виконанням;
- приймання приміщення в орендодавця та після ремонту у підрядника;
- складання звітності щодо проведення ремонтних робіт;
- пошук приміщень, що підходять під вимоги та стандарти компанії;
- постійний моніторинг цін на ремонтно-будівельні роботи та матеріали.

Досягнення:
- десятки відкритих магазинів по всій Україні;
- знайдено підрядні організації по всій країні, що дозволило суттєво скоротити витрати на проведення ремонтних робіт;
- організовано злагоджену роботу між підрядниками та постачальниками матеріалів. Це дозволило скоротити термін проведення ремонтних робіт до 2 тижнів (і менше), без втрати якості;
- систематизовано звітність по проведенню робіт та здачі об'єктів в експлуатацію.
Липень 2013 –
Травень 2017
Керівник проекту
DOO «Korvet Monte» Чорногорія, м. Бар
Будівництво, обслуговування та здача в оренду.

Обов'язки:
- організація служби замовника з нуля;
- підбір персоналу;
- керівництво колективом до 20 осіб;
- вирішення всього спектра питань служби замовника (замовник-забудовник, інвестор-замовник, технічний замовник) щодо будівництва від випуску постанови про будівництво - до здачі об'єкта в експлуатацію;
- розробка проектної документації на всіх стадіях проектування та узгодження її у відповідних інстанціях;
- проведення тендерів серед підрядних організацій та укладення договорів підряду;
- здійснення контролю за виконанням робіт відповідно до затверджених графіків робіт та фінансування;
- організація та управління процесом будівельного виробництва;
- курування підрядників;
- курування процесами продажу та здачі в оренду нерухомості.

Досягнення:
- побудовано з «нуля» та введено в дію 15 котеджів, 3 будинки (3 поверхи, 10 квартир), проведено ремонти та перебудови вже існуючих будинків та квартир;
- налагоджено служби зі здачі в оренду та обслуговування будівель та приміщень.
Вересень 2008 –
Квітень 2013
ПП «Дубовик» м. Дніпропетровськ

Капітальне будівництво та ремонт житлових та комерційних приміщень «під ключ». Пошук клієнтів, укладання договорів, забезпечення об'єктів необхідними матеріальними та фізичними ресурсами. Здача об'єктів в експлуатацію.
- Будівельні та оздоблювальні роботи на базі ФК «Дніпро» ж. м. «Придніпровськ».
- Оздоблювальні роботи магазинів «Карло Пазоліні», «Робінзон» у торговому комплексі «Міст сіті», м. Дніпропетровськ.
- Оздоблювальні роботи на об'єкті «Дельта» «КБ Прiват Банк» на вул. Набережна Перемоги, м. Дніпропетровськ.
- Будівництво приватних котеджів, Дніпропетровська область.
- Ремонт приватних квартир та офісів, м. Дніпропетровськ.
- Фарбування обладнання в цехах «Дніпровського крохмалепатокового комбінату» корпорації «ROSHEN».
- Продаж та встановлення кліматичного обладнання випарного типу фірми «Breezair».
- Підготовка до продажу та продаж нерухомості м. Дніпропетровськ ПП «Сіріус Дніпро».
Знання та навички:
- досвід керівної роботи 24 роки (з 1994 – майстер, з 1996 – ст. майстер служби енергетика, з 1999 – заступник директора фірми);
- вміння оперативно приймати рішення у складних ситуаціях;
- досвід запуску нових проектів з “0”;
- вміння складати бюджет на рік та не виходити за його рамки;
- досвід розробки систем мотивації;
- досвід розробки та реалізації стратегії розвитку підприємства;
- досвід взаємодії з державними структурами та органами влади.
Додаткова інформація:
- впевненість у собі та здатність досягати своїх цілей допомагають мені ефективно проводити переговори;
- просунутий користувач ПК, MS Office, Adobe Reader, Smart Responder, Word Press, Word Shop, Бітрікс24;
- маю посвідчення водія – категорії «В,С»;
- без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: