Резюме від 10 травня 2024 PRO

Світлана

Адміністратор рецепції

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Звягель

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 07.2023 по 03.2024 (8 місяців)
Центр раннього розвитку "Мудрик", Звягель (Освіта, наука)

Організація ефективної діяльності Центру:
1) створення списків дітей відповідно до кожного напрямку та планування;
2) облік відвідування відповідно до кожного напрямку;
3) комунікація з батьками (телефонні дзвінки, спілкування у робочих чатах, безпосередньо живе спілкування під час відвідування батьками Центру) з усіх питань щодо відвідування дітьми напрямків Центру й забезпечення виконання усіх питань, які виникають у ході навчального процесу;
4) зустріч дітей і батьків перед початком занять та забезпечення комфортної атмосфери для них під час перебування в Центрі;
5) запис нових відвідувачів на актуальні напрямки;
6) надання консультацій (телефонні дзвінки, повідомлення у соцмережах) щодо роботи Центру й щодо особливостей кожного з напрямків;
7) контроль за укомплектуванням кожного навчального напрямку й пошук шляхів для забезпечення повного укомплектування груп відповідно до кожного напрямку;
8) ведення документації щодо навчальної діяльності Центру;
9) допомога педагогам у підготовці до занять;
10) забезпечення чистоти й порядку в Центрі.

Касир

з 02.2023 по 06.2023 (4 місяці)
Магазин "Браво", Звягель (Роздрібна торгівля)

Обслуговування покупців за касовим апаратом: готівковий і безготівковий розрахунок; консультування покупців щодо асортименту товарів; ведення касової документації; забезпечення чіткості і ретельності у проведенні касових операцій.

Менеджер з постачання

з 02.2022 по 12.2022 (10 місяців)
Cersanit, Звягель (Легка промисловість)

Обов'язки:
- опрацювання заявок для замовлення в іноземних постачальників обладнання та запчастин для забезпечення безперебійного процесу виробництва;
- проведення тендерів для вибору постачальника і перевізника;
- листування із закордонними постачальниками;
- листування із заявниками з виробництва;
- облік та опрацювання документації: опрацювання митних декларацій; рахунків за перевезення; перевірка проформ та інвойсів; написання протоколів вибору постачальників; створення аннексів;
- переведення заявок у замовлення;
- контроль за усім процесом постачання з моменту надходження заявки на обладнання до його прибуття на склад та інше.

Досягнення:
- успішне проведення переговорів з постачальниками щодо зниження ціни;
- здобуття нових навичок у діловій комунікації із закордонними партнерами;
- здобуття навичок у формуванні тендерів.

Адміністратор магазину

з 10.2016 по 06.2017 (8 місяців)
"Інтертоп", Житомир (Роздрібна торгівля)

Обов"язки:
- організація роботи продавців: розподіл обов"язків між продавцями протягом дня задля ефективного використання робочого часу й досягнення високих показників продажів і діяльності магазину в цілому;
- контроль за виконанням продавцями поставлених перед ними завдань;
- комунікація з покупцями в складних ситуаціях, які не може вирішити продавець;
- контроль за дотриманням чистоти в торговому залі й за правильністю викладки товару відповідно до вимог мерчендайзингу компанії;
- обслуговування покупців відповідно до стандартів компанії;
- участь в інветаризації;
- прийом і повернення товару;
- оформлення й видача товарно-транспортних накладних;
- ведення ділового листування з керівництвом компанії.

Досягнення:
- позитивна анкета від таємного покупця;
- створення доброзичливого мікроклімату в колективі завдяки щирості, чесності і простоті в особистому спілкуванні з кожним членом колективу, а також завдяки регулярному проведенню експрес-нарад на початку робочого дня щодо постановки конкретних цілей на день й індивідуальної мотивації кожного продавця до ефективної роботи;
- отримання колективної відзнаки "Бренд року-2016" (як найкращий взуттєвий магазин Житомира за результатами голосування житомирян).

Спеціаліст з телефонних продажів

з 05.2014 по 02.2015 (9 місяців)
"Телеконтакт", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- проведення телефонних презентацій продукту;
- пошук нових клієнтів для придбання телекомунікаційних послуг;
- консультування клієнтів;
- виконання планів щодо продажу телекомунікаційних послуг.

Досягнення:
- успішне проходження тренінгів щодо ведення телефонних розмов і розвитку лідерських навичок;
- відсутність нарікань з боку клієнтів;
- відстуність доган з боку керівництва після прослуховування запису ведення телефонних розмов.

Диспетчер

з 07.2010 по 08.2014 (4 роки 1 місяць)
Служба таксі "Лідер", Житомир (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- прийом вхідних дзвінків від клієнтів;
- здійснення вихідних дзвінків до клієнтів;
- комунікація з водіями.

Досягнення:
- високий рівень знання адрес у місті та орієнтування по карті;
- високий рівень швидкості й ефективності обробки вхідних дзвінків.

Адміністратор рецепції

з 10.2008 по 02.2009 (4 місяці)
"Елім-партнер", Житомир (Нерухомість)

Обов"язки:
- зустріч відвідувачів і їх подальше консультування щодо розміщення установ на території бізнес-центру;
- прийом кореспонденції та її доставка до установ, розміщених на території бізгнес-центру;
- консультування потенційних орендаторів щодо наявності вільних будівельних об"єктів;
- ведення ділового лстування й телефонних переговорів.

Освіта

Житомирський державний університет імені Івана Франка

ННІ філології і журналістики, викладач української мови і літератури, Житомир
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Під час навчання в університеті здобула міцну теоретичну базу у сфері філології та педагогіки; брала участь у студентських наукових конференціях у галузі історії мови; під керівництвом професора Віктора Мойсієнка писала курсові й дипломні роботи, які успішно захищала перед викладацькою радою; педагогічну практику проходила в школі №33 м. Житомира й на кафедрі української мови ЖДУ ім. І. Франка.

Знання і навички

MS Word MS Excel Користувач Internet Email Впевненість Ділове листування Налаштування ефективного спілкування з покупцем Вміння вирішувати конфлікти в проблемних ситуаціях Телефонні продажі й консультування Налаштування ефективного спілкування з потенційним клієнтом Уміння вирішувати конфлікти в проблемних ситуаціях Ведення ділового листування і ділових телефонних розмов

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — вище середнього
  • Французька — початковий
  • Англійська — початковий

Інвалідність

Третя група.
Часткова резекція шлунка. Протипоказані надмірні фізичні навантаження й робота на сонці. Обов"язкове дотримання регулярного прийому їжі.

Додаткова інформація

Мої інтереси й захоплення:

приготування їжі як спосіб перезавантаження, особливо під час приготування борщу, налисників та оладок;
велопрогулянки; активний відпочинок у горах; подорожі Україною і Європою; організація і проведення тематичних свят: день народження, baby-shower, дівич-вечір; читання християнської літератури й світової класики; волонтер у християнському
таборі для людей з обмеженими можливостями "Світло життя"; волонтер у християнському дитячому таборі "Світло надії"; фотографування: портретні і сімейні фото, пейзажі, небо, їжа.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: