Резюме від 21 грудня 2023 Файл

Альона

Менеджер проєктів

Вік:
30 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Альона Ігорівна Тонконіг

03.08.1993

вул. Полковника Потєхіна, 4
Київ, 03127, Україна

Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА

Лютий 2016

Червень 2014

Магістр міжнародної економіки
НАВЧАЛЬНО НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕС ТЕХНОЛОГІЙ «УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ»

Бакалавр міжнародної економіки
ДВНЗ «УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ» НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК

Лютий 2022 – теперішній час

БФ «БО «ЦЕНТР ВЗАЄМОДОПОМОГИ «СПАСЕМО УКРАЇНУ», координатор гарячої лінії
Комунікація, організація та координація роботи операторів.
Стажування, навчання і адаптація персоналу.
Аналіз отриманих заявок та розподілення їх між відділами.
Комунікація з відділами евакуації та поселення.
Підготовка звітів по роботі гарячої лінії.
Координація отримання і видачі гуманітарної допомоги.
Підготовка звітів для грантових проектів USAID.
Організація та координація фото/відео звітів донорам/спонсорам.

ДОСВІД РОБОТИ

Грудень 2017 – теперішній час

Вересень 2015 – Грудень 2017

Шоурум українських брендів MILEY, адміністратор
Координація, налагодження процесів роботи шоуруму.
Стажування, навчання і адаптація персоналу.
Взаємодія та пошук постачальників, виробників та дизайнерів для співпраці.
Розробка договорів з постачальниками, щомісячні звірки з контрагентами, контроль за обігом фінансових документів.
Супровід платежів шоуруму шляхом роботи з онлайн-банкінгом, управління поточними касовими операціями.
Проведення інвентаризацій, аналіз результатів та пошук шляхів підвищення ефективності обліку ТМЗ.
Контроль залишків, обороту та прогнозування закупівель.
Організація робочих зустрічей, брейнштормів.
Організація та координація проведення акційних заходів для клієнтів.
Аналіз рекламної компанії, прорахунок бюджету, розробка рекламної стратегії, моніторинг рекламного кабінету через Facebook.

Навчально науковий інститут бізнес технологій «Українська академія банківської справи», спеціаліст відділу позанавчальної роботи / Сумський державний університет, спеціаліст Культурно-мистецького центру
Розробка і планування позанавчальної роботи студентів.
Організація і проведення студентських заходів, конференцій.
Комунікація зі студентськими організаціями та профспілками.
Подання і підготовка звітів про результати роботи відділу/центру.

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ

МОВИ

Оператор комп’ютерного набору.
Вільний користувач ПК, володіння Microsoft Office.
Користувач AmoCRM, «Мой склад».

Українська (рідна), Англійська (рівень В2), Російська (вільна), Французька (рівень А2).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: