Резюме від 25 серпня 2022 Файл

Сергій

Головний бухгалтер, фінансовий директор

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кустов Сергій Вікторович – віддалена робота, сумісництво
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мій девіз –я не шукаю причини щоб не зробити, я шукаю спосіб як зробити.
Досвід роботи 20 років
Дати

Місце роботи
Посада
Обов'язки
Березень 2020 – серпень 2022
ПП «Медкапіталгруп» (аутсорсингова, консалтингова компанія).
Фінансовий директор,
головний бухгалтер
Головний бухгалтер:
1) Виконання функцій головного бухгалтера на кількох підприємствах + ФОП (загальна система + єдиний податок):
Організація та контроль над бухгалтерським підрозділом, ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання звітності, робота з усіма первинними документами, перевірка їх правильності: надання послуг, виконання робіт, купівля-продаж запасів. Облік основних засобів, запасів, участь в інвентаризації. Перевірка касової дисципліни, РРО – реєстрація, налаштування, контроль роботи, ПДВ - операції, що оподатковуються ПДВ та пільгові, облік банківських та касових операцій, нарахування заробітної плати та сплата відповідних податків, контроль наявності всіх необхідних первинних документів, інші функції.
2) Налаштування в компаніях бухгалтерського обліку з нуля, складання облікової політики, а також методології обліку, розробка у разі потреби форм документації, автоматизація процесів, постановка ТЗ програмістам для обміну інформацією між базами, розробка внутрішньої звітності.
3) Діагностика коректності обліку на підприємствах з описом помилок, імовірних штрафів і пропозицією щодо варіантів виходу із ситуації.
Фінансовий директор:
1) Розробка фінансових моделей для нових проектів – з урахуванням детального переліку основних засобів необхідних для запуску проекту, розрахунку витрат на заробітну плату і податки до та після запуску бізнесу, приймаючи до уваги зростання штату при розвитку бізнесу та збільшення окладів, собівартості сировини, її витрат, реалізації продукції та послуг тощо, в результаті отримуючи всі необхідні показники для розуміння прибутковості бізнесу.
2) виконання функцій фінансового директора
Розробка та складання фінансової звітності, виходячи зі специфіки компанії:
– P&L (звіт про прибутки та збитки);
- Бюджет (щомісячний).
- Контроль платежів та розподіл фінансових потоків.
- Контроль дебіторської заборгованості.
Березень 2016 – лютий 2020
Багатопрофільний медичний центр «Верум»,
м. Київ.
Штат: 300 працівників.
Фінансовий директор,
спочатку головний бухгалтер

Причина звільнення - звільнення директора та прихід нової команди. Перейшов на роботу до консалтингової агенції першого директора ПП «Медкапіталгруп»

Організація роботи з нуля фінансової служби та бухгалтерії: підбір персоналу, розподіл повноважень, постановка завдань, контроль виконання.
Розробка методології, регламентів, інструкцій в управлінському та бухгалтерському обліку, участь у створенні системи мотивації співробітників.
Розробка управлінської та фінансової звітності, виходячи зі специфіки компанії, а також її регулярне складання:
– P&L (звіт про прибутки та збитки);
- Баланс
- Бюджет (місячний, річний);
- Контроль виконання бюджету, аналог CF (корекція бюджету в залежності від його виконання);
- Щотижневий звіт за основними показниками компанії;
Контроль за виконанням планових надходжень. Аналіз факторів, що призвели до зменшення запланованих обсягів надходжень, участь у розробці методики їх усунення.
Контроль витрат компанії; участь в оптимізації витрат;
Аналіз показників щомісячної та щотижневої звітності;
Аналітичний аналіз оптимальності використання ресурсів підприємства;
Проведення переговорів із постачальниками щодо отримання більш пільгових умов оплати (збільшення термінів оплати, отримання додаткових знижок). Перевірка у договорах коректності фінансових умов співробітництва;
Розподіл фінансових потоків компанії, складання платіжного календаря, побудова схем руху грошових потоків.
Контроль дебіторської заборгованості;
Розрахунок точки беззбитковості;
Формування цін на послуги клініки з урахуванням цін конкурентів та собівартості послуги;
Розрахунок прогнозної виручки лікаря, формування оптимальної пропозиції щодо умов заробітної плати лікаря;
Оптимізація оподаткування, податкове планування, розробка оптимальних схем мінімізації оподаткування, проведення переговорів з контролюючими органами;
Участь у залученні кредитних ресурсів;
Бюджетування капітального будівництва.
Участь у плануванні стратегії розвитку клініки, виборі конкурентних переваг та напрямів для розвитку.
Виконання обов'язків директора у разі його відсутності;
Постановка завдань бухгалтерії та контроль усіх ділянок обліку:
- основних засобів, матеріалів, виконання касової дисципліни; нарахування заробітної плати, контроль використання підзвітних коштів, ПДВ тощо. Перевірка коректності складання звітності. Аналіз законодавства, спільний аналіз «підводних каменів» у податковому законодавстві та розробки варіантів страхування від них.
Серпень 2014 р. – лютий 2016 р.
ТОВ «СПМ Консалтинг груп» (аудиторська компанія)
Головний бухгалтер, аудитор
Проведення повного аудиту підприємств. Ведення обліку декількох підприємств з різними напрямками:
- організація та контроль над бухгалтерським підрозділом (у разі його наявності), ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання звітності, робота з усіма первинними документами, перевірка їх правильності: надання послуг, виконання робіт, купівля-продаж товарів, купівля матеріалів, облік основних засобів, калькуляція собівартості, облік банківських та касових операцій, РРО, нарахування заробітної плати та сплата відповідних податків, ПДВ, контроль нормативності витрат основних матеріалів, участь у проведенні інвентаризацій, контроль здачі звітів матеріально-відповідальних осіб, контроль наявності всіх необхідних первинних документів.
Березень 2014 р. – червень 2014 р.
ТОВ "Форпост-Оберіг"
Головний бухгалтер
Керівництво бухгалтерським відділом у великій охоронній компанії (штат 1000 співробітників) – причина звільнення, пресинг з боку контролюючих органів:
- організація та контроль над бухгалтерським підрозділом, ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання звітності, робота з усіма первинними документами, перевірка їх правильності: надання послуг, купівля-продаж товарів, матеріалів, облік основних засобів, облік банківських та касових операцій, ПДВ, контроль нарахування заробітної плати та сплати відповідних податків, контроль здачі звітів матеріально-відповідальних осіб, контроль наявності всіх необхідних первинних документів.
Червень 2011 р. - березень 2014 р.
ТОВ "Укркаргобуд" (будівництво)
Головний бухгалтер
Організація та контроль над бухгалтерським підрозділом, ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання звітності, робота з усіма первинними документами, перевірка їх правильності: надання послуг, виконання робот, купівля-продаж товарів, матеріалів, облік основних засобів, облік банківських операцій, нарахування заробітної плати та сплата відповідних податків, контроль нормативності видатків основних матеріалів, ПДВ, проведення інвентаризацій, контроль здачі звітів матеріально-відповідальних осіб, контроль проектно-кошторисної документації, контроль наявності всіх необхідних первинних документів.
Грудень2010 р. - травень 2011 р.
ТОВ "Фармацевтична компанія "Нова Аптека" (мережа аптек)
Головний бухгалтер
Організація та контроль над бухгалтерським підрозділом, ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання звітності, робота з усіма первинними документами, перевірка їх правильності: надання послуг, виконання робіт, купівля-продаж товарів, матеріалів. Перевірка коректності обліку основних засобів, запасів, касової дисципліни, РРО, товарних звітів, ПДВ - операції, що оподатковуються ПДВ та пільгові, облік банківських та касових операцій, нарахування заробітної плати та сплата відповідних податків, контроль наявності всіх необхідних первинних документів. Участь у проведенні інвентаризацій, складання звітності вищестоящим організаціям.
Червень 2007 – серпень 2010 р.
ТОВ „Будінвестсервіс” (будівництво, виробництво, послуги)
Головний бухгалтер, фінансовий директор
Організація та контроль над бухгалтерським підрозділом, ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання звітності, робота з усіма первинними документами, перевірка їх правильності: надання послуг, виконання робіт, купівля-продаж товарів, матеріалів, облік основних засобів, калькуляція собівартості, ПДВ, зовнішньо економічна діяльність, облік банківських та касових операцій, операції з валютою, банківські кредити (овердрафт, кредитна лінія), контроль за нарахування заробітної плати та сплата відповідних податків, контроль нормативності витрат основних матеріалів, проведення інвентаризацій, контроль здачі звітів матеріально-відповідальних осіб, контроль проектно-кошторисної документації; контроль наявності всіх необхідних первинних документів. Проходження комплексних перевірок на підприємстві (податкова, КРУ), робота з бюджетними коштами. Ведення управлінського обліку. Розподіл фінансових ресурсів, отримання кредитів, оптимізація платежів, розміщення вільних коштів, контроль над грошовими потоками, проведення переговорів із дебіторами/кредиторами.

2007-2002 рр.

ТОВ „Укрсервіс” (торгівля, послуги, фінансова компанія)
Головний бухгалтер
Ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання звітності, робота з усіма первинними документами, перевірка їх правильності: надання послуг, виконання робот, купівля-продаж товарів, матеріалів, облік основних засобів, облік банківських та касових операцій, , операції з валютою, банківські кредити, робота з цінними паперами, нарахування заробітної плати та сплата відповідних податків, контроль здачі звітів матеріально-відповідальних осіб, контроль наявності всіх необхідних первинних документів, складання звітності вищим організаціям. Проходження комплексних перевірок на підприємстві (податкова), відстоювання позиції підприємства в суді, аналіз «підводних каменів» у податковому обліку та розробки способу страхування від них, робота з бюджетними коштами, фінансове планування, складання бюджету підприємства, участь у формуванні стратегії розвитку компанії, розподіл фінансових ресурсів, отримання кредитів, оптимізація платежів, розміщення вільних коштів, контроль над грошовими потоками, проведення переговорів із дебіторами/кредиторами.

Освіта - вища
• з 09.1998 по 06.2003
• Івано-Франківський національний технічний університет нафти та газу, облік та аудит , Івано-Франківськ.
• Постійний слухач бухгалтерських семінарів.
Професійні навички
Навички роботи з комп'ютером, ПЗ
• ПК – впевнений користувач: 1С 8.3, 7.7: УПП, УТП, BAS, Бухгалтерія для України, Клієнт-Банк, Word, Excel, Medoc, Internet.
Додаткова інформація
Особисті якості:
професійний та відповідальний підхід до справи, наполегливість, цілеспрямованість, чесність, легко навчаюсь, вміння керувати людьми, самостійно приймати рішення, стресостійкість, комунікабельність, уміння розставляти пріоритети.
Сертифікований бухгалтер-практик – CAP (екзаменаційна мережа сертифікованих міжнародних професійних бухгалтерів).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: