Резюме від 12 травня 2024 PRO

Ольга

Адміністратор студії масажу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор студії масажу

з 04.2024 по нині (1 місяць)
Kostrova Studio, Кіїв (Краса, фітнес, спорт)

- Зустріч та розрахунок клієнта;
-робота з базою клієнтів, пидтрімання зв’язку з ними через дзвінки та меседжери;
- надання якісного сервісу;
- проведення консультациї клиєнтам, продаж послуг та засобів догляду;
- підтримка комфортної та робочої атмосфери.

Адміністратор

з 05.2015 по 06.2021 (6 років 1 місяць)
ТОВ "Бентвуд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Участь в просувані та закріплені продукці виробника меблів для HORECA на ринку України;
- зустріч та спілкування з клієнтами, домога з вибором з представленого ассортитменту продукції;
- робота з дизайнерами та архітекторами;
- організація продажів через мережу інтернет-магазинів та інтернет-платформ;
- робота з мережою постійних покупців;
- аналіз продажів та контроль надання знижок.

Юрист

з 06.2000 по 12.2005 (5 років 6 місяців)
ТОВ "Ультрекс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ведення кадрової, договірної та розрахункової роботи;
- ведення первинного обліку;
- методичне керівництво правовою роботою на Товаристві;
- надання правової допомоги структурним підрозділам компанії;
- підготовка висновків про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень, договорів та інших документів Товариства.
- участь у роботі по оформленню договорів, підготовка висновків про їх доцільність та юридичну відповідність.
- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій та положень про діяльність Товариства.
- підготовка відповідей на запити, листи, претензіїї та інше.

Спеціаліст з правових та кадрових питань

з 05.1998 по 06.2000 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Регія", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ведення кадрової роботи;
- методичне керівництво правовою роботою на Товаристві;
- надання правової допомоги структурним підрозділам компанії;
- підготовка висновків про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень, договорів та інших документів Товариства.
- участь у роботі по оформленню договорів, підготовка висновків про їх доцільність та юридичну відповідність.
- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій та положень про діяльність Товариства.
- підготовка відповідей на запити, листи, претензіїї та інше.

Старший інспектор відділу кадрів

з 02.1998 по 05.1998 (3 місяці)
Національний медичний університет, Київ (Освіта, наука)

- облік особового складу закладу, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- оформлення прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. а також іншу встановлену документацію з кадрів;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
- ведення обліку і зберігання трудових книжок;
- ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
- облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.

Освіта

Інститут економіки і права "КРОК"

Правознавство, Київ
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)

Кваліфікація юрист

Знання і навички

Водійські права кат. B

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

•досвід у створенні, розвитку та просуванні бізнес-проекту;
•організація вивчення, просування та закріплення нових видів товарів та послуг на ринку;
•вільне володіння комп'ютерними програмами Microsoft Office;

особисті якості:
- комунікабельність;
- креативність;
- відповідальність;
- ретельність;
- чесність;
- стійкість до стресових ситуацій;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: