Ольга
Адміністратор студії масажу
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8852935
Досвід роботи
Адміністратор студії масажу
з 04.2024 по нині
(1 місяць)
Kostrova Studio, Кіїв (Краса, фітнес, спорт)
- Зустріч та розрахунок клієнта;
-робота з базою клієнтів, пидтрімання зв’язку з ними через дзвінки та меседжери;
- надання якісного сервісу;
- проведення консультациї клиєнтам, продаж послуг та засобів догляду;
- підтримка комфортної та робочої атмосфери.
Адміністратор
з 05.2015 по 06.2021
(6 років 1 місяць)
ТОВ "Бентвуд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Участь в просувані та закріплені продукці виробника меблів для HORECA на ринку України;
- зустріч та спілкування з клієнтами, домога з вибором з представленого ассортитменту продукції;
- робота з дизайнерами та архітекторами;
- організація продажів через мережу інтернет-магазинів та інтернет-платформ;
- робота з мережою постійних покупців;
- аналіз продажів та контроль надання знижок.
Юрист
з 06.2000 по 12.2005
(5 років 6 місяців)
ТОВ "Ультрекс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- ведення кадрової, договірної та розрахункової роботи;
- ведення первинного обліку;
- методичне керівництво правовою роботою на Товаристві;
- надання правової допомоги структурним підрозділам компанії;
- підготовка висновків про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень, договорів та інших документів Товариства.
- участь у роботі по оформленню договорів, підготовка висновків про їх доцільність та юридичну відповідність.
- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій та положень про діяльність Товариства.
- підготовка відповідей на запити, листи, претензіїї та інше.
Спеціаліст з правових та кадрових питань
з 05.1998 по 06.2000
(2 роки 1 місяць)
ТОВ "Регія", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- ведення кадрової роботи;
- методичне керівництво правовою роботою на Товаристві;
- надання правової допомоги структурним підрозділам компанії;
- підготовка висновків про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень, договорів та інших документів Товариства.
- участь у роботі по оформленню договорів, підготовка висновків про їх доцільність та юридичну відповідність.
- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій та положень про діяльність Товариства.
- підготовка відповідей на запити, листи, претензіїї та інше.
Старший інспектор відділу кадрів
з 02.1998 по 05.1998
(3 місяці)
Національний медичний університет, Київ (Освіта, наука)
- облік особового складу закладу, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- оформлення прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. а також іншу встановлену документацію з кадрів;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
- ведення обліку і зберігання трудових книжок;
- ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
- облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
Освіта
Інститут економіки і права "КРОК"
Правознавство, Київ
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)
Кваліфікація юрист
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — просунутий
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
•досвід у створенні, розвитку та просуванні бізнес-проекту;
•організація вивчення, просування та закріплення нових видів товарів та послуг на ринку;
•вільне володіння комп'ютерними програмами Microsoft Office;
особисті якості:
- комунікабельність;
- креативність;
- відповідальність;
- ретельність;
- чесність;
- стійкість до стресових ситуацій;
Схожі кандидати
Массажист-реабилитолог антицеллюлитного массажа, оздоровительного
Київ
Візажист, бровист, адміністратор салону, студії
Київ
Масажист, мануальний терапевт
Київ, Бориспіль
Масажист, адміністратор
20000 грн, Київ