Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Марія

Масажист фізичної реабілітації

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Смоляк Марія Іванівна
Вік: 34 роки
Місто проживання: місто Київ
Сімейний стан: незаміжня
Діти: син
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Останнє місце роботи: юрисконсульт в
“Асоціація приватних виконавців України”

Мета
Зміна сфери діяльності та працевлаштування
__________
Освіта

● Навчальний заклад: Українсько-Російський інститут, філія Московського державного
відкритого університету у місті Чернігові
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: юриспруденція
Період навчання: 01.09.2006 — 31.05.2011
Додатково: диплом про освіту пройшов процедуру нострифікації та визнаний
в Україні

● Навчальний заклад: Академія професійної освіти спеціалістів індустрії краси
“Партнер +” Атестований професійно-технічний навчальний заклад
Курс: теоретична та практична підготовка за програмою “Профі-масажист з фізичної
реабілітації”
Період навчання: 04.12.2023 - 29.12.2023

● Навчальний заклад: Академія професійної освіти спеціалістів індустрії краси
“Партнер +” Атестований професійно-технічний навчальний заклад
Курс: теоретична та практична підготовка за програмою “Профі-масажист (експерт-
рівень)”
Період навчання: 11.03.2024 - 12.04.2024

__________
Досвід роботи

● Назва компанії: Відділ державної виконавчої служби Новгород-Сіверського
районного управління юстиції Чернігівської області
Посада: старший державний виконавець‚ спеціаліст ІІ категорії
Період роботи: 17.07.2012 — 10.12.2014

Обов’язки:
- примусове виконання рішень на підставі виконавчих документів;
- ведення номенклатури справ (діловодство);
- аналіз діяльності відділу;
- ведення архіву справ;
- підготовка звітів діяльності відділу;

● Назва компанії: Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
Новгород-Сіверського управління юстиції Чернігівської області
Посада: провідний спеціаліст
Період роботи: 11.12.2014 — 19.06.2017

Обов’язки:
- проведення державної реєстрації актів цивільного стану;
- внесення до актових записів цивільного стану змін, їх поновлення і анулювання;
- аналіз діяльності відділу та підпорядкованих йому виконавчих комітетів сільських
рад;
- ведення номенклатури справ (діловодство);
- підготовка звітів діяльності відділу;
- надання відповідей на доручення керівництва, які надійшли до відділу;
- надання громадянам, органам виконавчої влади та місцевого самоврядування,
підприємствам, установам та організаціям роз’яснення законодавства з питань, що
належать до сфери державної реєстрації актів цивільного стану;

● Назва компанії: Відділ міжнародної правової допомоги Управління державної
реєстрації актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації та нотаріату
Міністерства юстиції України
Посада: провідний спеціаліст
Період роботи: 21.06.2017 — 31.08.2017

Назва компанії: Відділ проставлення апостиля Управління державної реєстрації
актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації та нотаріату Міністерства
юстиції України
Посада: головний спеціаліст
Період роботи: 01.09.2017 — 07.01.2020

Назва компанії: Відділ з питань надання міжнародної правової допомоги та
проставлення апостилю Управління з питань державної реєстрації актів цивільного
стану та проставлення апостилю Департаменту нотаріату та державної реєстрації
Міністерства юстиції України
Посада: головний спеціаліст
Період роботи: 08.01.2017 — 22.09.2020

Назва компанії: Відділ проставлення апостиля Управління у сфері державної
реєстрації актів цивільного стану та проставлення апостилю Департаменту
державної реєстрації Міністерства юстиції України
Посада: головний спеціаліст
Період роботи: 23.09.2020 — 16.09.2022

Обов’язки:
- забезпечення виконання вимог Гаазької конвенції, що скасовує вимогу легалізації
іноземних офіційних документів, від 5 жовтня 1961 року та проставлення апостиля
на документах, виданих відділами державної реєстрації актів цивільного стану та на
виписках з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –
підприємців;
- надання громадянам, органам виконавчої влади та місцевого самоврядування,
підприємствам, установам та організаціям роз’яснення законодавства з питань, що
належать до сфери державної реєстрації актів цивільного стану;
- підготовка інформації за запитами на публічну інформацію фізичних та юридичних
осіб, громадських формувань та запитами адвокатів з питань, що належать до сфери
державної реєстрації актів цивільного стану;
- розгляд запитів і звернень народних депутатів України з питань, що належать до
сфери державної реєстрації актів цивільного стану;
- надання особам, які проживають за межами України, правової допомоги щодо
отримання ними документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, яка
проведена органами державної реєстрації актів цивільного стану України, а також
надання особам правової допомоги щодо витребування ними документів про
реєстрацію актів цивільного стану, яка проведена за кордоном;
- участь у розробці проєктів законів та інших нормативно-правових актів у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану;
- участь в організації роботи з підготовки та підвищення кваліфікації працівників
відділів державної реєстрації актів цивільного стану, а також у проведенні з ними
нарад, семінарів;
- підготовка звітів діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану;
- аналіз діяльності Управління згідно з його функціями та завданнями, підготовка
узагальнень, довідок, інформацій;
- надання відповідей на доручення;
- контроль за діяльністю територіальних органів Міністерства юстиції України у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану;
- складання табелю обліку використання робочого часу працівників самостійного
структурного підрозділу;
- діловодство;

● Назва компанії: Некомерційна професійна організації “Асоціація приватних
виконавців України”
Посада: юрисконсульт
Період роботи: 02.02.2023 — 01.12.2023

Обов’язки:
- проведення правової експертизи організаційно-правових та розпорядчих
документів організації;
- участь у розробці документів правового характеру;
- довідково-інформаційна робота із законодавства і нормативних актів. Моніторинг
проектів нормативно-правових актів з питань примусового виконання рішень;
- забезпечення правильного застосування законодавства в роботі організації.
- надання консультацій з правових питань керівництву і працівникам організації.
- організація та проведення перевірок діяльності приватних виконавців з питань;
- оформлення змін до статутних документів організації;
- представництво інтересів Організації в судах та інших організаціях, установах та
організаціях, здійснення претензійно-позовної роботи від імені та/або в інтересах
Організації.

__________
Вміння та навики

● Проходження тренінгів, навчання:
- 25.05.2020-21.06.2020, 10.08.2021-14.08.2020 - загальна професійна програма
«Цілі сталого розвитку для публічних службовців», Українська школа урядування;
- 17.05.2021-28.05.2021, 03.06.2021-04.06.2021 -, загальна короткострокова програма
«Основи кібергігієни», Українська школа урядування;
- 09.06.2021 - базовий курс із цифрової грамотності «Основи кібергігієни»,
Міністерство цифрової трансформації України;
- 23.09.2021 - курс «Взаємодія органів державної влади з громадськістю»,
платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus;
- 06.08.2023 - тренінг з домедичної допомоги для цивільних “Stop the Bleed”;
- 08.03.2024 - курс “Інженерний курс “Народний FPV”
- 12.04.2024 - підвищення кваліфікації за програмою “Психологія спілкування з
клієнтом”;
- 12.04.2024 - підвищення кваліфікації за програмою “Тематичний медичний курс”;
- 12.04.2024 - курс за програмою “Спортивний масаж”;
- 12.04.2024 - курс за програмою “Кінезіологічне тейпування”;

● Знання мов: українська – вільно, англійська – А2;
● Комп'ютерні навички: MS Office; «ЛігаЗакон», Єдині та Державні реєстри, системи
електронного документообігу: «Megapolis», «Askod»;

Додаткова інформація

● Особисті якості: відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей,
дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність;
● Водійські права: ні;
● Закордонний паспорт: так.

16.04.2024

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: