- Файл
Вікторія
Помічник керівника, офіс-менеджер
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Чернігів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8899882/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 23 травня 1986 р.
Місто: Кропивницький
Телефон: [
Ел. пошта: [
Основна освіта:
2008 р.: Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка
Природничо – географічний факультет
За спеціальністю вчитель географії, біології, основ економіки, та краєзнавчо – туристична робота.
Кар’єра:
• З 1.10.2010 р. по 15.09.2014 р. — робота в Міжнародній Акціонерній Авіаційній компанії «УРГА» на посаді інспектора з кадрів по забезпеченню виробничої діяльності;
Функціональні обов’язки:
• формування штату працівників;
• оформлення прийняття, переведення, переміщення і звільнення працівників;
• облік робочого часу;
• організація та управління кадрами.
• З 16.09.2014 р. по 09.01.2020 р. - робота в Міжнародній Акціонерній Авіаційній компанії «УРГА» на посаді референт Генерального директора:
Функціональні обов’язки:
• Планування, своєчасне внесення змін до графіку роботи керівника
• Протоколювання і організація нарад
• Своєчасне ознайомлення зі змінами всіх зацікавлених осіб
• Загальне діловодство
• Ведення електронного та письмового документообігу
• Організація відправки і отримання поштових відправлень
• Візова підтримка керівництва
• Організація безперебійного життєзабезпечення приймальні та власного кабінету керівника
• Прийом, розподіл і фільтрація вхідних / вихідних дзвінків
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією/документацією
• Підготовка документів для керівників
• Інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядження
• Прийом відвідувачів, замовлення перепусток
• Організація відряджень керівника
• Підготовка необхідної документації для нарад, конференцій, зустрічей та ін.
• З 07.12.2020 р. по 20.09.2021 р. – робота на ТОВ «Три Стар» на посаді керівника в Офіс Ради директорів:
Функціональні обов’язки:
• контроль роботи приймальні
• координація роботи всіх офісних служб
• ведення ділового листування та кореспонденції
• розподіл дзвінків
• зустріч відвідувачів
• адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу
• ведення діловодства
• забезпечення чистоти і порядку в офісі
• виконання особистих доручень безпосереднього керівника.
• З 22.08.2023 р. по 26.07.2024 р. - робота на посаді завідувача притулком структурного підрозділу "Притулок для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі" Комунальної установи "Кропивницький міський центр запобігання та протидії насильству" Кропивницької міської ради"
Функціональні обов’язки:
- контроль ведення випадку в роботі притулку для постраждалих осіб
- здійснення моніторингу й оцінювання виконання договору і індивідуального плану
- організація індивідуальної реабілітації
- ведення документації притулку для постраждалих осіб
- звернення до міських організацій за інформацією про форми й види послуг, які вони надасть жінкам і дітям, які постраждали від домашнього насильства
- участь у організаційних зборах і нарадах
- співпраця з установами і організаціями, що надасть соціальну підтримку жінкам, що постраждали від домашнього насильства
- ведення бази даних клієнтів; дотримання конфіденційності; своєчасне надання планової і звітної документації
- дотримання чинного законодавства, правил внутрішнього розпорядку й інших норм, якими керується персонал притулку; своєчасне і точне виконання розпорядження керівництва фонду.
Додаткова інформація:
• Вільно володію ПК - MS Office, Internet
• Знання англійської мови
• Грамотна усна і письмова мова
• Досконало володію офісною технікою
• Навички ділового спілкування
• Відповідально ставлюсь до виконання посадових інструкцій
• Вмію швидко встановлювати контакти з різними людьми, вибудовувати взаємовідносини з різними типами людей
• Здатна працювати в стресових ситуаціях
• Вмію планувати та організовувати роботу групи людей
• Швидко навчаюсь та адаптуюсь в різних ситуаціях
• Маю водійські права
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, охайність, приємна зовнішність, дисципліна, самоорганізація, вміння швидко приймати рішення. Прагнення до розвитку і професійного росту.
Сімейний стан:
Заміжня, маю сина.
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
Чернігів -
Асистент керівника
30000 грн, Чернігів -
Помічник керівника
Чернігів -
Асистент власника
10000 грн, Чернігів -
Персональний асистент
22000 грн, Чернігів, Київ -
Помічник керівника
20000 грн, Чернігів