Резюме від 28 травня 2023 Файл

Вікторія

Офис-менеджер

Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КАРМАЗІНА ВІКТОРІЯ ЮРІЇВНА
Дата народження: 23 травня 1986 р.
Місто: Кропивницький
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Основна освіта:
2008 р.: Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка
Природничо – географічний факультет
За спеціальністю вчитель географії, біології, основ економіки, та краєзнавчо – туристична робота.
Кар’єра:
З 1.10.2010 р. по 15.09.2014 р. — робота в Міжнародній Акціонерній Авіаційній компанії «УРГА» на посаді інспектора з кадрів по забезпеченню виробничої діяльності;
Функціональні обов’язки:
формування штату працівників;
оформлення прийняття, переведення, переміщення і звільнення працівників;
облік робочого часу;
організація та управління кадрами.

З 16.09.2014 р. по 09.01.2020 р. - робота в Міжнародній Акціонерній Авіаційній компанії «УРГА» на посаді референт Генерального директора:
Функціональні обов’язки:
Планування, своєчасне внесення змін до графіку роботи керівника
Протоколювання і організація нарад
Своєчасне ознайомлення зі змінами всіх зацікавлених осіб
Загальне діловодство
Ведення електронного та письмового документообігу
Організація відправки і отримання поштових відправлень
Візова підтримка керівництва
Організація безперебійного життєзабезпечення приймальні та власного кабінету керівника
Прийом, розподіл і фільтрація вхідних / вихідних дзвінків
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією/документацією
Підготовка документів для керівників
Інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядження
Прийом відвідувачів, замовлення перепусток
Організація відряджень керівника
Підготовка необхідної документації для нарад, конференцій, зустрічей та ін.

З 07.12.2020 р. по 20.09.2021 р. – робота на ТОВ «Три Стар» на посаді керівника в Офіс Ради директорів:
Функціональні обов’язки:
контроль роботи приймальні
координація роботи всіх офісних служб
ведення ділового листування та кореспонденції
розподіл дзвінків
зустріч відвідувачів
адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу
ведення діловодства
забезпечення чистоти і порядку в офісі
виконання особистих доручень безпосереднього керівника.

Додаткова інформація:
Вільно володію ПК - MS Office, Internet
Знання англійської мови
Грамотна усна і письмова мова
Досконало володію офісною технікою
Навички ділового спілкування
Відповідально ставлюсь до виконання посадових інструкцій
Вмію швидко встановлювати контакти з різними людьми, вибудовувати взаємовідносини з різними типами людей
Здатна працювати в стресових ситуаціях
Вмію планувати та організовувати роботу групи людей
Швидко навчаюсь та адаптуюсь в різних ситуаціях
Маю водійські права
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, охайність, приємна зовнішність, дисципліна, самоорганізація, вміння швидко приймати рішення. Прагнення до розвитку і професійного росту.

Схожі кандидати

Офіс-менеджер
15000 грн, Кропивницький, Дистанційно

Адміністратор, хостес, діловод
15000 грн, Кропивницький

Комірник, секретар, оператор 1С, офіс-менеджер
15000 грн, Кропивницький

Офисный работник
Кропивницький

Персональний асистент
15000 грн, Кропивницький

Офіс-менеджер
Кропивницький

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: