- Файл
Вероніка
IT-специалист
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8915680/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 22 березня 1993
Телефон: [
E-mail: [
Linkedin: [
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
8 років досвіду в телекомунікації. Створена трирівнева технічна підтримка інтернет-провайдеру з 15 спеціалістів. Впровадила омніканальний месенджер. Час реакції на повідомлення скорочено на 15хв (з 20 хв). Створена база знань компанії, що включає в себе більше 100 статей. Час на пошук інформація був скорочений до 5 хвилин. Підібрала та впровадила систему управління проектами (Wrike) згідно потреб та можливостей компанії. Провела навчання з користування системою для 50 співробітників у форматі 6 вебінарів. У роботі важливо цікаві задачі, дружній колектив та можливість самореалізації у сфері ІТ: «Я прагну створити команду, приєднатись до якої мріяв би кожен».
ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» — інтернет-провайдер
Керівник відділу технічної підтримки
вересень 2019 — по теперішній час
Helpdesk адміністратор
Тестування та налаштування пасивного та активного мережевого обладнання (обслуговування/конфігурування комутаторів Cisco, Linksys, D-Link);
Здійснення інсталяції, налаштування, оптимізацію, обслуговування системного програмного забезпечення на робочих станціях;
Підключення робочих станцій співробітників до корпоративної мережі;
Адміністрування GSute, забезпечення усіма необхідними обліковими записами співробітників свого відділу, за потреби співробітників інших підрозділів GSute, AD;
Організація та підтримка віддаленої роботи користувачів з корпоративною мережею (VPN, RDP);
Технічне обслуговування комп’ютерної техніки, IP-телефонів та БФП (підключення, налаштування, усунення несправностей, забезпечення витратними матеріалами);
Тестування та підбір офісної техніки. Інвентаризація комп’ютерної техніки;
Підбір, налаштування та підтримка систем відео нагляду;
Консультація співробітників компанії з питань використання офісної техніки та програмного забезпечення;
IP- телефонія
Підбір, налаштування, оновлення, підтримка ІР-телефонів, ІР-шлюзів;
Налаштування, підключення, підтримка користувачів корпоративної IP- телефонії;
Маршрутизації дзвінків;
Налаштування на адміністрування Asternic.
RnD
Дослідження ринку, створення порівняльного аналізу;
Формування вимог до продукту;
Створення дорожньої карти впровадження продуктів;
Розробка, налаштування та впровадження продуктів;
Підтримка продуктів.
Адміністративні обов’язки
Розробка та картування бізнес-процесів;
Написання посадових інструкцій, стандартів обслуговування;
Формування та управління відділом технічної підтримки (штат до 15);
Планування, організація, контроль робочого та навчального процесу відділу;
Розробка, ведення та контроль KPI’s;
Розробка скриптів ведення діалогу з абонентом;
Розробка системи мотивації та адаптації;
Звітність за результатами роботи відділу
Фінанси
Управління грошовими потоками та звітність;
Внесення корегувань нарахувань в біллінговій системі;
Нарахування заробітної плати згідно з системою KPI’s
ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» — інтернет-провайдер
Старший оператор
травень 2017 — вересень 2019
Контроль роботи відділу (перевірка заявок, ведення БД, прослуховування дзвінків);
Контроль дотримання графіків роботи операторів ттехнічної підтримки;
Контроль за якістю і термінами виконання заявок абонентів на технічне обслуговування та підключення;
Моніторинг та контроль ведення бази даних та звіту;
Планування та організація безперервного навчального процесу відділу;
Забезпечення розвитку і підвищення якості технічного обслуговування абонентів;
Забезпечення оновлень технічної та методичної бази, інформаційної системи компанії;
Підбір та закупка обладнання для обслуговування мережі.
ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» — інтернет-провайдер
Оператор технічної підтримки
серпень 2014 — травень 2017
Забезпечення консультаційної та технічної підтримки абонентів;
Консультація потенційних абонентів;
Моніторинг помилок у роботі мережі та їх оперативне усунення..
ОСВІТА
Національний авіаційний університет, Київ
Магістр
Комп’ютеризовані системи управління та автоматика
Вересень 2014 – лютий 2016
Національний авіаційний університет, Київ
Бакалавр
Системна інженерія
Вересень 2010 – серпень 2014
ВМІННЯ ТА НАВИКИ
Ключові навики
Адміністрування парку техніки понад 100 одиниць, обслуговування IP – телефонії (sip клієнтів – до 120), підтримка користувачів до 120.
Гнучкість прийняття рішення, розвинені комунікативні навички, уміння працювати в команді, емпатія, вміння слухати та розвивати ідею, прийняття рішень, відповідальність, вміння адаптуватися, високий рівень тайм менеджменту
Інструменти
Zabbix, UserSide, Nagios, Abills, NoDeny, Ubiquty, Bitrix24, Wrike, Trengo, JivoChat, Confluence, Wiki, HTML/CSS, Google Workspace, Google Apps Script, MS Office, MS Windows, Yaware, MySQL, Binotel, FreePBX, Asternic, Eyebeam, microsip, VoIP шлюз, putty.
Знання мов
Українська – рідна;
Англійська – Pre-Intermediate;
ДОДАТКОВА ОСВІТА
https://osvita.diia.gov.ua/digigram-share/hH8amKciyZZlyKVHNmii08LM2exE1g4X
Схожі кандидати
-
IT-спеціаліст
Київ -
IT-специалист
100000 грн, Київ, Дніпро , ще 4 міста -
IT-спеціаліст
35000 грн, Київ -
IT-спеціаліст
Київ -
IT-спеціаліст
35000 грн, Київ -
Project-менеджер, Product, Support Manager, Webmaster, IT Specialist
Київ, Дніпро , ще 2 міста