Резюме від 7 березня 2024 PRO

Анастасія

Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з адміністративних питань

з 05.2018 по 12.2019 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "ЕСТА ХОЛДИНГ", Киев (Інвістиції. Девилопмент. Управління)

Розподіл завдань Адміністративного департаменту між співробітниками АД,
розподіляти завдання на відповідальних;
Забезпечення контролю термінів виконання доручень керівника співробітниками, структурних підрозділів Компанії;
Збір необхідної інформації на вимогу директора, підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів на розгляд Керівництва;
Облік і розподіл інформації, що надходить, що стосується керівника, своєчасна передача документів, повідомлень та інформації;
Отримання та відправка кореспонденції;
Контроль організації ремонту офісу / офісних переїздів;
Адміністрування договірної діяльності з постачальниками та підрядниками;
Бюджетування, коригування, оплата, контроль за раціональним використанням коштів, аналіз використання, надання звіту руху коштів (1С:8);
Контроль закупівель необхідного обладнання, витратних матеріалів, канцелярії, продукти харчування та іншого;
Контроль та організація внутрішніх заходів: дитячих свят, корпоративних поїздок;
Організація бізнес-відряджень директорів департаментів та співробітників Компанії, (бронювання квитків, готелів, організація трансферів);
Організація поздоровлень співробітників (День Народження, весілля, народження дитини);
Медичне страхування працівників: повний супровід (проведення тендера, укладення договору, оплата рахунків, контроль і узгодження використання корп.ліміта, співпраця з медичними страховими компаніями). Вирішення питань з медичного страхування, в межах своєї компетенції;
Страхування автомобілів компанії. Вирішення складних питань в страхуванні автопарку;
Проведення тендерних заходів адмінстративного департамента;
Контроль роботи підрядників: виконання робіт, надання послуг, поставки товарів, надання відповідних бухгалтерських документів;
Взаємодія з комунальними і експлуатаційними організаціями;
Формувати звітів роботи;
Контроль введення копоративного сайту, розміщення новин і т. д.

Секретар

з 11.2016 по 07.2017 (8 місяців)
БЦПМСД, Борисполь (Центр Первинної медико-санітарної допомоги)

Організовувати роботу медичного закладу, співпраця з філіями закладу, готувати проекти рішень, забезпечувати своєчасне доведення рішень головного лікаря до виконавців та філій, організовувати контроль за їх виконанням, забезпечувати зберігання в закладі офіційних документів, пов'язаних з конфіденційною інформацією, забезпечувати доступ до них особам, яким це право надано у встановленому законом порядку, здійснювати реєстрацію вхідної та вихідної документації, складати та засвідчувати нотаріальні дії, готувати розпорядження головного лікаря щодо діяльності медзакладу. Співпраця з районною радою та своєчасне надання звітів. Співпраця з органами правопорядку в межах своєї компетентності. Контроль роботи кур'єра.

Секретар-діловод

з 02.2013 по 01.2016 (2 роки 11 місяців)
БМЦТТ "Евріка", Борисполь (Освіта, наука)

Вміння користуватися оргтехнікою (принтер, факс, ксерокс), знання міні- АТС, робота в програмі Power Poin (створення презентацій), організовувати початок навчального року та завершувати його, вести списки, організовувати свята в закладі. співпраця з Головним Управлінням, вчасне надання виконаних звітів, негайна обробка термінової інформації. Ділове листування, отримання документів, реєстрація, опрацювання та доведення до виконавців, контроль за виконанням
Ведення кадрової документації. Підшивання справ.

Секретар

з 02.2006 по 05.2006 (3 місяці)
Олександрійський ЗНЗ І-ІІ ступенів № 7, Александрия (Загальноосвітній навчальний заклад)

Прийом надісланої кореспонденції керівнику, розподіл і передача кореспонденції конкретним виконавцям для використання або відповідей.
Прийом і реєстрація документів і заяв на підпис керівникові.
Відповідь на телефонні дзвінки, реєстрація і передача інформації керівнику
Організація і проведення телефонних переговорів керівника.
Виконання доручень керівника, складання листів, запитів та інших документів.
Організація і підготовка засідань і нарад, збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація, ведення та оформлення протоколів засідань і нарад.
Контроль за виконанням працівниками школи наказів і розпоряджень керівника, ознайомлення працівників з наказами, а також контроль за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень директора.
Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами, технікою, канцелярським приладдям, створення умов, які сприяють ефективній роботі.
Організація прийому відвідувачів, сприяння для оперативного розгляду прохань і пропозицій працівників.
Ведення архіву документів і справ, забезпечення їх збереження, передача в архів.
Організація відряджень керівника, залізничних квитків, бронювання готелів.
Виконання окремих службових доручень.

Освіта

Кіровоградський інститут розвитку людини вищого навчального закладу "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Менеджмент, Кропивницкий
Незакінчена вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

Бакалавр. Діловодство та інформаційна діяльність.

Олександрійське професійно-технічне училище № 17

Секретар-друкарка, оператор комп*ютерного набору, Александрия
Середня спеціальна, з 2002 по 2006 (4 роки)

Секретар-друкарка; оператор компютерного набору

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальний центр "Профіресурс"

2021

Консалтінгова компанія "КИМО"

2019, "Асистент директора. Ефективний секретар"

Global Business Systems Management; Управління адміністративною службою

2019;

Курси надані фахівцями Киево-Могилянської Академії, через платформу масових відкритих онлайн-курсів. "Фінансовий менеджмент"

2019

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email Робота з оргтехнікою Opera MS Access Outlook Express Mozilla Firefox Робота з факсом Робота з ксероксом Google Chrome Express Здатність до фінансового аналізу в розрахунках бюджету Уникнення конфліктних ситуацій

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Надійний і виконавчий менеджер, асистент з досвідом роботи в колективі та вмінням працювати з конфіденційною інформацією та роботи з документами. Вміння працювати в режимі багатозадачності. Вирішення складних робочих питань. Веденням діловодства, з хорошим знанням англійської мови та відмінними навичками спілкування з людьми.

Приємна зовнішність, елегантна, комунікабельна, з умінням уникати конфліктів, відповідальна, акуратна, виконавча, швидко навчаюсь, без шкідливих звичок, прагення до навчання новому та втілення в роботу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: