Резюме від 25 квітня 2024

Юлія

Адміністратор, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
22 роки
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 10.2023 по 02.2024 (4 місяці)
Базар, Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Обов’язки
- Спілкування з клієнтами в онлайн режимі ;
- Підбір потрібного товару
- Розрахунок
- Ведення розмови з клієнтом від першого повідомлення до крайнього( хороший відгук про магазин)
- Запакування товару
- Відправка
- Внесення в систему

Вихователь

з 07.2023 по 08.2023 (1 місяць)
Рідне місто, Бережани (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Працювала виховником в дитячому таборі ,, Дирижабль Джоуля ,, з дітками віком від 5 до 17 років.

Обов‘язки:
-контроль порядку та поведінки дітей;
- проведення розважальних та розвиваючих ігор, настолок ;
- вирішення конфліктних ситуацій між дітьми;
- допомога інших виховникам та інструкторам із проведенням занять для різних вікових категорій дітей.
- виконання своєрідної ролі «мами» для усіх діток;
- згуртування дітей для проходження різних завдань.

Досягнення:
- найбільшим моїм досягнення було те, що діти дуже просили приїхати до них виховником на наступний рік, адже ми із ними дуже здружились;
- ніколи не будо досвіду у спілкуванні з дітьми ( а особливо в такій кількості -20 дітей). Суттєво прокачала свою стресостійкість та організаторські якості .

Менеджер з продажу

з 01.2023 по 07.2023 (6 місяців)
Технобілка, Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Обов‘язки:
-опрацювання замовлень клієнтів( телефонні дзвінкі, смс) на декількох платформах ( сайт , Розетка, Пром, Епіцентр, Алло)
- Відповіді на питання клієнтів стосовно товару + допродаж товарів;
- занесення товару на попередньо вказані платформи ( опис, зображення товару, ціни, і тд.) та редагування інформації про товари, коли вона застаріла;
- облік наявного товару в програмі Ексель;
-супровід клієнта від етапу замовлення товару до отримання його. Якщо товар затримується, то якось вирішувати цю ситуацію.
-надсилання номер накладної відправленого товару .

Досягнення:
- дуже багато інформації стосовно товару, яку я засвоїла ( продаж техніки такої як: програвачі, камери моментального друку, техніка для дому, техніка для військових, і ще дуже багато видів товарів);
- навчилась працювати з сайтом і закидати інформацію про товар;
- отримала багато хороших відгуків стосовно якості моєї роботи, як менеджера;
- отримала безцінний досвід в спілкуванні по телефонному режимі з клієнтами;
-покращила свою стресостійкість.

Адміністратор, продавець-консультант

з 09.2021 по 08.2022 (11 місяців)
Квіткова майстерня, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов‘язки:
-створення квіткових композицій для клієнтів та їх продаж ;
-спілкування з клієнтами та допродаж товарів;
- інвентаризація товару;
-прийомом дзвінків та повідомлень від клієнтів;
- робота з вітриною ( правильна розстановка композицій та зміна води );
-відправка товару доставкою;
-розрахунок клієнтів( готівка та термінал);
-замовлення та прийомом квітів;
-веденням документації ;
-веденням сторінки в Інстаграм ;
- робота в програмі Ексель ;
- відкриття та закриття магазину ( ставлення на сигналізацію)
- надування кульок гелевих та звичайних.

Досягнення:
- з нуля навчилась створювати букети та вивчила всі нюанси флористики;
- це перший мій серйозний досвід в сфері продажів і він виявився цілком вдалим;
- прокачала свій досвід в спілкуванні з людьми;
- навчилась працювати з Екселем;
-не мала жодного поганого відгуку стосовно моєї роботи.

Освіта

Поліський національний університет

Економіка та менеджмент. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Житомир
Незакінчена вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ «Ашан гіпермаркет Україна»

2019рік . 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Adobe Photoshop WordPad Пунктуальність Комунікабельність Лідерство Ведення документації Інвентаризація Адміністрування офісу Контроль цінників Сумлінність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості:

⚜️комунікабельна;
⚜️організована;
⚜️відповідальна ;
⚜️усміхнена;
⚜️ багатозадачна;
⚜️маю свій підхід до клієнта;
⚜️стресостійка;
⚜️ швидко шукаю вихід зі стресових/проблемних ситуацій;
⚜️ввічлива;
⚜️легко встановлюю контакт з клієнтом;
⚜️швидко вчусь чомусь новому та працюю на результат;
⚜️чудово володію державною мовою;
⚜️ добре ладжу з колективом.

РЕЗУЛЬТАТ МОЄЇ РОБОТИ-МАКСИМАЛЬНО ЗАДОВОЛЕНИЙ КЛІЄНТ🔅

На попередній роботі займалась:
🔸створенням композицій та їх продаж
🔸інвентаризацією
🔸спілкування з клієнтами по телефону та смс 📲
🔸відправкою товарів, розрахунком клієнтів💰
🔸замовленням та прийомом квітів💐
🔸веденням документації📄
🔸відкриття та закриття магазину
🔸надування кульок;
🔸веденням сторінки в Інстаграм та роботою в Екселі📱
🔸закиданням товару на сайт;
🔸допродаж товарів;
🔸робота на таких платформах , як : Розетка, Пром, сайт, Епіцентр, Алло;
🔸супровід клієнта від етапу замовлення товару до безпосереднього отримання його;
🔸вирішення стресових ситуацій.

Цій роботі вчилась самостійно , вдосконалюючи свої вміння та прагнучи до кращого🥐

Літом 2023 року була волонтером в таборі ,, Дирижабль Джоуля,, , де займала посаду виховника молодшої групи (5-17 років) . 🎡
Отож отримала досвід у спілкування з дітьми та прокачала свою стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: