Резюме від 13 квітня 2024 PRO

Віталій

Вчитель, тьютор, репетитор, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вчитель, Асистент вчителя

з 06.2022 по 11.2022 (5 місяців)
Монтесорі-Кідз, Київ (Освіта, наука)

– Маю багаторічний досвід вчителювання.

– Навчаю не лише одному предмету, а й ВМІННЮ НАВЧАТИСЬ будь-якому предмету. Викладач лише дає матеріал, а вчитель повинен дбати про те, щоб учні зуміли його сприйняти.

– Я не будую урок лише за готовими й чужими матеріалами й методами, а намагаюсь створити завдання на основі реального життя і досвіду.

– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ЗРОЗУМІТИ навчальний матеріал, а не механічно завчити.

– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ТВОРИТИ знання і вміння, а не перетворювались на "носіїв" чужих знань і вмінь. Тобто я не "даю знання". Натомість ставлю перед учнями завдання та допомагаю їм самостійно його розв’язати.

– Вчу не лише чужим знанням і вмінням, а й РОЗВИВАЮ ОСОБИСТІ МИСЛЕННЯ, ЗДАТНОСТІ, ТАЛАНТИ учня:
Самостійність мислення й пошуку.
Допитливість.
Сміливість і наполегливість в досяганні мети.
Винахідливість.
Любов, а не страх до невідомого.

Для здобуття учнем конкретної навички, під час заняття використовую алгоритм: вербальне формулювання конкретно-практичного завдання (оволодіти таким-то способом дій) – практична презентація/демонстрація вчителем певного способу дій – спроби виконання учнем цього способу з його початковим уявленням, усвідомленням, розумінням – контроль, зіставлення учнем свого виконання з його результатом і поданим зразком – оцінювання учнем своїх внутрішніх змін: чи оволодів (і наскільки) цим способом дій, щоб вміти застосовувати його для виконання й інших дій.

Я НАПИСАВ 5 КНИЖОК (і планую ще):
«Словник-помічник вчителів і учнів, батьків і керівників»
«Можливості дару в суспільстві обміну» – Перша в Україні книжка з філософії дару: https://diamail.com.ua/book/9512.html
«Щасливі дні з Джи Крішнамурті, або – Реальність як дар та нігілізм лінійного мислення»
«Звездное небо над нами и неземная любовь в нас»
«Искусство любить»

(Хто з Ваших вчителів створив хоч одну книжку? Подуймате – Вашим учням треба вчитель, здатний розвивати креативність дітей?)

«В основі авторитету педагога лежить його діяльність, яка стає прикладом для вихованців» (Сухомлинський).

Асистент вчителя

з 09.2020 по 08.2021 (11 місяців)
Think Global, Київ (Освіта, наука)

Маю досвід навчання STEM, українській мові, українській і зарубіжній літературі.

Також працював асистентом вчителя і тьютором у приватних школах Think Global + Монтесорі-школі + Інтелект.

ОБОВ’ЯЗКИ:

Тьюторська допомога учням під час самостійної частини навчання: за потреби учнів, виявленої в процесі спостереження, чи на їхнє прохання (один з принципів Монтесорі-педагогіки);
Допомога у виконанні післяурочних завдань;
Організація обіду й полуденку;
Супровід на прогулянці;
Екскурсії;
Організація розвивальних й ігрових активностей у вільний час;
Спілкування з батьками.

НАВЧАВ:

- основам шахів (в ігровій формі для дошкільнят);
- основам експериментування й наукового дослідження;
- н е м е х а н і ч н о м у, емпатичному, якісному читанню
(«Читати, не відірвавши ні на мить погляду від книжки, – це ще не читання. Учень, який у процесі читання не може нічого сприйняти, по суті не вміє одночасно читати й думати, а саме це й можна назвати свідомим читанням» – Сухомлинський);
- р о з у м і н н ю літературних текстів як складання цілої картинки з пазлів;
- творчому мисленню у пошуку різних шляхів розв’язання нестандартних завдань (загадки, головокрутки; малювання - не через повторення правил малювання, а шляхом винайдення цих правил самими дітьми в процесі їхнього спостереження за обєктом, яке навчає бачити цей обєкт в його деталях, особливостях і цілісності; розвязання математичних завдань шляхом дивергентного пошуку не одного "правильного" рішення, а різних - дивіться про це моє резюме Коуч-тренер творчого мислення);
- різним іграм (зокрема шахи, го, крапки, футбол) і їх створенню;
- стосункам на основі правил і свободи вибору.

Освіта

Київський національний університет Т. Шевченка

Філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Одна дівчинка - саме та, яка вже півроку в школі, але не вміє читати й писати - любить дзвонити мамі та казати або залишати у звуковому повідомленні фразу "я тебе люблю".
Я кажу:
- П., а давай до цієї пятниці навчимось писати цю фразу? Уявляєш, як зрадіє твоя мама, побачивши, що ти вперше в житті написала свої перші слова?
Твоя мама зрадіє, бо кожного дня, тиждень за тижнем, вона важко працює, щоб ти навчалась у школі. Твоя мама платить великі гроші за твоє навчання. Ти кажеш їй, що її любиш. Твоя любов не в словах, а в тому, щоб навчитись читати й писати, і показати це мамі.
І дівчинка спромоглась. Написала спочатку на дошці, а потім - на перерві, коли я не бачив - на папері...

Іншій дівчинці пояснюю завдання з мови. Пояснив раз - сидить, не робить і мовчить у відповідь. Здогадуюсь, що треба пояснити ще. Пояснюю ще, інакше. Раптом у дівчинки спалахує радість! Вона збагнула, що і як треба робити. Тепер завдання не здається їй складним і неінтелігібельним. Дивлюсь через деякий час - зробила його повністю! Ого! Думаю - треба зробити паузу для відпочинку юного мозку. Сідаю поруч, щоб знайти наступне завдання. Кажу дівчинці:
- Якщо маєш ресурси, можеш через 5 хвилин зробити оце.
М. радісно хапає супертренажер та кидається на нове завдання. Я ошелешений. Ця дівчинка вчиться важко, рідко. Коли заманеться. Або коли вчителю вдається розпалити вогник її допитливості...

Директор попросила допомогти К. виконати домашку з математики. Сідаю з дівчинкою за великий стіл. Завдання таке, що я сам ще не знаю, як його робити. Та мені саме це й цікаво. Починаємо зясовувати. Підручник пропонує 2 різних способи розвязання. Застосовую до прикладів. Ага, вдалось. Ага, ясно, що до чого. Тепер можу допомогти й учениці. Показую і пояснюю, що і як я щойно розвязав. Виявляється, може бути й інший, третій спосіб. К. дивиться на мене з подивом. Коментую третій спосіб. Дивлюсь, чи розуміє. Розуміє. Тоді пропоную зробити наступний приклад самостійно. ... Так, ми встигли зробити лише половину, але дівчинка нічого готового й чужого не списувала, нічого не зробила механічно, без власного розуміння. Натомість вона побачила, що те, що спочатку здавалось їй складним і незрозумілим, насправді Є простим і навіть цікавим. Математика як гострило для головешок :)

Додаткова освіта та сертифікати

Педагогіка вищої школи. КНУ Т. Шевченка

2004, 1 рік

Західноєвропейська література ХІХ-ХХ ст. Курс лекцій к.філол.н. Оксани Товстенко. КНУ Т. Шевченка

2003, 1 рік

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Кандитат філософських наук

2015
Сертифікат

Знання і навички

Ведучий дискусійного кіноклубу Зосередженість Робота в команді Використання електронних платформ Критичне мислення Інтегроване навчання Інтерактивний метод навчання Проектний підхід

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

ЧИМ САМЕ БУДУ ЗАЙМАТИСЬ З УЧНЕМ ЯК ТЬЮТОР:

ІГРИ (це не всі):
Шахи (основи)
Шашки (більш проста й більш логічно прозора гра)
Крапки (гра простіша за Го)
Го
Cats cradle
«Розмінування», пошук запам’ятованих предметів на час й ін.
Більярд (ми зробимо самі, це просто)

«HANDMADE» – те, що будемо створювати своїми руками.

ДОСЛІДИ (розвиток наукового мислення, вміння робити припущення та перевіряти їх, вміння знайти пояснення)

ЗАГАДКИ, ГОЛОВОКРУТКИ (розвиток уваги, логіки, інтуїції, уяви в трьох форматах: статичні загадки в книжках, рухливі в комп’ютері, як реальні предмети доступні для рук – наприклад загадки з сірниками – серед них геометричні й арифметичні).
ФОКУСИ – цікаво + вправність + акуратність

Читання (це, як і решта комунікацій, здійснюється українською мовою без суржику)
Писання
Читання художніх творів разом (маю навчити учня, 1) читати не механічно, а «емпатично», 2) тлумачити й розуміти текстовий твір в цілому).
Сторітелінг (усний, письмовий).
Вірші (розвиток пам’яті й інтонаційного вимовляння).
Сприйняття статичних візуальних творів (малюнки, ілюстрації, картини) – розвиток спостережливості та власного спрямування своєї уваги, розвиток тлумачення й розуміння візуальних повідомлень і символів – що автор хотів сказати своїм малюнком?
Основи малювання як «мистецтва бачити»

Тварини
Географія
Музика
Емоційний інтелект (практичний курс)
Обмін і дар: вміння обмінювати й вміння дарувати

СПОРТИВНІ вправи і перерви між заняттями:
Біг на місці
Віджимання
Стрибалки з гумовим мотузком
Стрибання зі скакалкою
Міні-баскетбол (це для приміщення) – тренування навички влучати в ціль, цілеспрямованість
Якби був стіл для пінг-понгу, то грали б. Те ж стосовно турніку
Гудіння (це медитація – одна з багатьох медитацій, які мені відомі та які активно застосовують провідні школи світу)



ВІДГУКИ:

«Дуже Вам вдячна за теплі слова! Моя матуся каже, що у Вас чиста душа, добре серце та чутливий розум! Школа та наш клас втратили, що Ви пішли. Чи Ви повернулися б якщо б була така можливість? Це моя Мама запитує».



«Добрый день! Это мама А., спасибо большое. Его вчера не было в школе, но мы узнали, что вы у нас больше не преподаете, очень жаль, расстроились оба. Успехов вам!».



Вчора попрощався зі мною 5А, а сьодні підходять до мене у вчительській кілька юних учениць з 6А - Надія, Ванда й Марина, усміхаються та кажуть:

В.М. - ви найкращий вчитель. Ви навчали нас тому, як розуміти. Як глибоко бачити речі. І як жити. Дякуємо вам. Шкода, що ви залишаєте нас.

Здивовано дивлюсь на сповнені щастя обличчя і ясні, сяючі розумом очі та кажу: І мені шкода.

ПЕРША СПІВБЕСІДА - ОНЛАЙН

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: