Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Анна

Менеджер по логистике, 10 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Коростень
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 02.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
Полісся, Іршанськ (Гірнича промисловість)

До спектра моїх обов’язків входить
•Володіння програмами 1С.8, МЕDОК, Word, Excel;
•відмінне знання КЗпП України (відстеження змін в законодавстві);
•Вміння працювати з кадровою документацією, прийом, звільнення, переміщення, складання штатного розпису, наказів, відпусток (щорічні, без збереження, тощо)
•Ведення повного циклу кадрового адміністрування відповідно до трудового законодавства в повному обсязі;
•Формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
•Складання та погодження табелю обліку робочого часу;
•Ведення обліку надання відпусток;
•Формування, погодження та затвердження штатного розкладу;
•Оформлення та ведення трудових книжок (електронних);
•Підготовка довідок про трудову діяльність (за потреби);
•Підготовка документів до здачі на збереження в архів;
•готова багато вчитися, швидко запам'ятовувати
Освіта «Поліський Національний Університет» м.Житомир
Облік та оподаткування
Знання мов Українська вільно
P.S. Відповідальна, організована готова навчатись з радістю чомусь новому

Бюро перепусток, комірник

з 05.2018 по 05.2022 (4 роки)
ІГЗК, Иршанск (горнообогатительний комбинат)

На посаді комірника до моїх обов’язків входило:

-Ведення номенклатури, якості, кількості та зберігання ТМЦ, ПММ на складі в програмі 1С.
-Оформлення первинних документів, ведення звітності.
-Порядок проведення та участь інвентаризації.
-Знання комп’ютера на рівні впевненого користувача.

На посаді бюро перепусток (відділ СБ) до моїх обов’язків входило:

-Прийом, обробка та сортування документів електронного документообігу MC DOC.
-Контроль переміщення ТМЦ, ПММ на підприємстві.
-Контроль перепусток працівників підприємства.
-Робота з документами (діловодство)

Професійні навички:

-уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word,);
-знання оргтехніки ( копіювальний апарати, сканер, принтер);
- грамотна усна і письмова мова;
- знання основ діловодства та документообігу;

Освіта

Житомирський поліський національний університет

Облік та оподаткування, Житомир
Вища, з 2018 по 2021 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Email Робота зі сканером Робота з ксероксом 1С.8 МЕDОК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: