• Файл

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
32 роки
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Кокоріна Катерина Андріївна

Вік: 30 років
Місто проживання: 09117, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Шевченка, 99, кв.84.
Сімейне положення:Одружена.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

● Назва компанії: АТ ПриватБанк, м. Біла Церква, Україна.
Посада: Клієнт-менеджер направлення роздрібний бізнес.
Період роботи: 08.02.2011р. — 16.07.2012р.
Обов’язки:
- Залучення нових клієнтів;
- Консультування клієнтів по банківським продуктам;
- Аналіз первинної оцінки кредитоспроможності клієнта;
- Формування пакету документів;
- Формування звітів за підсумками виконаної роботи;
- Виконання планових показників;
- Продаж не банківських продуктів (страхування життя і здоров’я, страхування
нерухомості, автоцивілка, квитки на залізничний транспорт, засоби інтернет зв’язку).

● Назва компанії: АТ Сбербанк ( з 09.12.2022р. АТ МР Банк), м. Біла Церква, Україна.
Посада: Головний фахівець з обслуговування масових роздрібних клієнтів -
касир.
Період роботи: 04.03.2013р. — 21.06.2017р. (переведена на іншу посаду)
Обов’язки:
- Обслуговування існуючої клієнтської бази;
- Залучення нових клієнтів. Проведення зустрічей, презентацій з новими клієнтами з метою
їх залучення на постійне обслуговування у відділенні банку;
- Підготовка пакету документів, відкриття та обслуговування поточних та депозитних
рахунків фізичних осіб у національній та іноземній валютах;
- Надання інформаційно-консультаційної допомоги по існуючим продуктам банку;
- Операційний контроль та проведення операцій кредитного, депозитного, карткового
відділів та прибутково-видаткової каси;
- розрахунково-касове обслуговування ( обслуговування системи «Клієнт-банк», інкасація
банкоматів, обслуговування грошових переказів, валютообмінні операції).

Посада: Головний фахівець з обслуговування клієнтів малого бізнесу
Період роботи: 21.06.2017р. — 09.06.2022р. ( в період з 27.05.2019р. по 27.05.2022р.
перебувала у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).
Обов’язки:
- Обслуговування існуючої клієнтської бази клієнтів юридичних осіб(відкриття , ведення
рахунку, консультації);
- Активне залучення на обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу, бюджетних
установ, проведення презентацій на підприємствах. Виконання планових показників;
- Надання інформаційно-консультаційної допомоги по існуючим продуктам банку для
клієнтів малого та середнього бізнесу;
- Залучення депозитів юридичних , контроль за проведенням кредитних операцій,
проведення послідуючого контролю по операціях відділення банку (в т.ч.
відкриття/ведення/закриття поточних, депозитних) рахунків в національній і іноземній валюті
юридичних осіб та СПД.
- Обслуговування системи «Клієнт-банк»;
- Залучення клієнтів на торговий еквайринг. Робота та обслуговування POS-терміналів;
- Обслуговування зовнішньоекономічних договорів клієнтів юридичних осіб відповідно до
законодавчих норм.

Освіта

● Навчальний заклад: Київський національний університет харчових технологій, Київ,
Україна.
Ступінь: Магістр.
Назва спеціальності: Економіка підприємства.
Період навчання: 01.09.2010р. — 31.01.2014р.

● Навчальний заклад: Технолого -економічний коледж БНА , Біла Церква, Україна.
Ступінь: Молодший спеціаліст.
Назва спеціальності: Економіка підприємства.
Період навчання: 01.09.2007р. — 30.06.2010р.

Вміння та навики

● Проходження тренінгів, навчання щодо якості та стандартів обслуговування клієнтів,
вміння виявити потреби клієнта і задовольнити їх відповідним продуктом. Забезпечення
якісного обслуговування Клієнтів.
● Тренінги щодо технік та прийомів активних продаж. Вирішення спірних питань.
● Вільне володіння програмами Word, Excel, Internet Browser, Outlook Express.

Додаткова інформація

● Особисті якості
Організованість, порядність, комунікабельність, доброзичливість, стресостійкість,
відповідальність, вміння самостійно приймати важливі та відповідальні рішення в складних
ситуаціях, вміння працювати в колективі.

● Знання мови
Українська (рідна мова), англійська (базовий рівень).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: