• Файл

Іванна

Офіс-менеджер

Вік:
38 років
Місто:
Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

ПІБ: Ковальчук Іванна Михайлівна
Дата народження: 19.01.1986 р.
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: 01.09.2003 – 30.06.2008рр. навчання в Мукачівському технологічному інституті. (Денна форма навчання).
Факультет – економіки і менеджменту.
Спеціалізація – Фінанси. Напрям підготовки – Економіка і підприємництво. Фінанси.
Професійний досвід:
1) Закрите акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк».
Займані посади: з 22.10.2007р. по 11.07.2008р. Менеджер з роздрібного кредитування. З 11.07.2008р. по 08.04.2009р. Менеджер по роздрібному обслуговуванню фізичних осіб.
Основні обов’язки: надання різноманітних банківських послуг населенню, серед яких: надання кредитів, залучення депозитів, оформлення пластикових карток, здійснення грошових переказів, зарахування коштів населення, інформаційні послуги та консультування клієнтів.

2) ДП «Закарпатський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»
Посада: інженер мукачівського підрозділу відділу метрології.

Основні обов’язки: повірка засобів вимірювальної техніки, у відповідності до ДСТУ, документальне оформлення протоколів повірки, виписка сертифікатів. Укладання договорів на проведення повірки, виписка рахунків.

3) ФОП Гаджега О.О.
Посада: офіс-адміністратор.
Основні обов’язки:
-робота з клієнтами (залучення нових клієнтів, інформування щодо роботи навчального центру, консультація);
-робота по забезпеченню роботи викладачів (друк журналів, навчального матеріалу, формування електронних документів, з якими працюють викладачі);
-робота з документацією;
-робота з навчальним матеріалом;
-робота з касою (приймання платежів, виплата видатків, ведення касової книги, виписка квитанцій);
-робота з безготівковими платіжками (обробка банківських виписок)
-робота з електронною поштою, листування;
- робота з офісною технікою (обслуговування, контроль справності);
- господарська діяльність (контроль та закупка господарського та канцелярського матеріалу);
- робота з рекламою.
Вміння та навички:
впевнений користувач ПЗ Microsoft Office (в тому числі на Google Диск), вміння працювати з програмою 1С, з касовою програмою «ВчасноКаса».
Вміння користуватись та обслуговувати оргтехніку.

Знання іноземних мов: англійська рівень Intermediate B1, французька та німецька мови зі словником.

Професійні якості: відповідальність, дисциплінованість, вміння швидко засвоювати нову інформацію та здобувати нові навички.
Я зацікавлена в пошуку роботи, яка пов’язана з можливістю кар’єрного зростання, підвищенням кваліфікації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: