Резюме від 30 січня 2024 Файл

Катерина

Менеджер ЗЕД (експорт)

Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Видря Катерина Олександрівна

Дата народження:
1 грудня 1990(32 роки)

Телефони:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Шукаю роботу менеджера з експорту, помічника менеджера з експорту, менеджера ЗЕД, також розгляну інші пропозиції роботи з можливістю професійного зростання в дружньому колективі. Можу працювати автономно і в колективі, відповідальна, терпелива, організована, легко навчаюся, комунікабельна.

Ключова інформація
• досвід роботи з іноземними та вітчизняними клієнтами;
• супровід угоди від надходження замовлення до отримання вантажу клієнтом;
• вміння складати міжнародні договори та проводити оформлення вантажів згідно цих договорів;
• високі комунікативні навики;
• висока орієнтація на результат.

Професійна діяльність
2012-2018р. Приватне Акціонерне товариство «Вентиляційні системи», Відділ зовнішньої логістики та обслуговування клієнтів, регіональний менеджер з експорту (Франція, Італія, Іспанія, Португалія, Чилі, Перу, Колумбія).
Основний досвід
• Постійна комунікація з клієнтами через електронну пошту та телефонні розмови з приводу замовлень, готовності, відвантаження;
• Планування графіку відвантаження товарів;
• Створення бази даних клієнтів, сортування по країнах, створення окремої бази на кожного клієнта.
• Оформлення, супровід замовлень, контроль над їх виконанням;
• Робота з замовленнями в програмі 1С в профілях виробництва, руху по складах;
• Обробка запитів клієнтів, з метою визначення доцільності відправок, виходячи з поставлених обмежень;
• Прорахунок і визначення обсягу продукції, що відвантажується;
• Спільно з фахівцями з транспорту, визначення та узгодження з клієнтом оптимальної схеми доставки продукції (способу і виду транспортування);
• Видання комерційних документів (виставлення інвойсу клієнту) для здійснення передоплати;
• Підготовка комплекту товаросупровідних документів, необхідних для митного оформлення;
• Кооперація з брокерським відділом митниці з приводу відвантажень, та митного оформлення;
• Здійснення контролю доставки вантажу в пункт призначення;
• Робота з рекламаціями;
• Контроль дебіторської заборгованості в розрізі кожного з підконтрольних клієнтів. Підготовка рекомендацій щодо доцільності зміни існуючих умов;
• Проведення систематичних бухгалтерських звірок по взаєморозрахунках з клієнтами;

2018-2022 Bayadera Group, відділ продажів та розвитку, менеджер з розвитку Duty free.
Основний досвід
• Пошук і укладання договорів з найбільш вигідними для компанії партнерами;
• Робота з клієнтами, комунікація з приводу розміщень нових замовлень та продажу вже відвантаженої продукції. Контроль залишків продукції у клієнта;
• Реєстрація, ведення замовлень, контроль за їх виконанням;
• Участь у закордонних виставках;
• Постійна комунікація з заводом-виробником продукції для контролю за виконанням замовлень.
• Планування графіку готовності та відвантаження товарів;
• Розрахунок і визначення обсягу продукції, що відвантажується;
• Визначення та узгодження з клієнтом оптимальної схеми доставки продукції (спосіб і вид транспортування);
• Оформлення комерційних документів (виставлення рахунку клієнту) на передплату;
• Контроль доставки товару до місця призначення;
• Перевірка дебіторської заборгованості.
• Проведення перевірок по взаєморозрахунках з клієнтами
• Обробка рекламаційних звернень від клієнта;

Освіта
2012 р. - 2014 р- здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра (заочне відділення) на факультеті економіки, менеджменту та права Київського національного торговельно-економічного університету зі спеціальності менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. (Київ, Україна).
2008р. - 2012 р.- факультет економіки, менеджменту та права Київського національного торговельно-економічного університету зі спеціальності менеджмент антимонопольної діяльності (Київ, Україна), бакалавр.

Володіння мовами
Українська - рідна ,Російська - вільно ,Англійська – upper intermediate, Іспанська - початковий рівень
Румунська – середній рівень

Комп’ютерні навики: Досвідчений користувач. Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), 1С: Підприємство 8- керування продажами; SAP.

Професійні навики
• Логічне мислення
• Аналітичні здібності
• Висока працездатність
• Організаторські здібності
• Знання основ ділового спілкування

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: