• Файл

Олександр

Консультант, управляющий

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Гаврилюк Олександр

Дата народження
17.11.1974 г.

Контактная
інформація
г. Киев
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
1991 - 1996 – Ржищівський будівельний технікум Київської області, за спеціальністю «будівництво та експлуатація будівель та споруд» , молодший спеціаліст.

Досвід роботи
та отримані професійні навички

Знання мов

Серпень 2002 – Серпень 2022 – ТОВ «Елерон»

Посада – Старший адміністратор - контролер

Робота з постановами, наказами, інструкціями та іншими нормативними документами які стосуються організації підприємства.
Прийняття кореспонденції, що надходить до підприємства, на ім’я керівника, її передача та використання відповідно до прийнятого рішення директора.
Комунікація з усіма державними структурами з приводу життєдіяльності підприємства.
Контроль виконання прав та обов’язків працівників.
Розробка правил та методів організації процесу обслуговування працівників.
Відповідність стандартам систем організаційно-розпорядчої документації.
Планування та оформлення приміщень, вітрин, організація реклами.
Комунікація з орендарями.
Контроль виконання орендарями умов встановлених в договорі оренди.
Контроль відповідних оплат і виконання послуг, перевірка правильності оформлення пакету документів.
Здійснення контролю за своєчасною підготовкою приміщення до прийому орендарів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання.
Контроль дотримання працівниками правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни
Ведення та організація діловодства, здійснення контролю діяльності інших працівників, роз’яснення працівникам незрозумілих питань у цій галузі.
Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надає підприємство.
Вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій
Ведення звітності.
Достижения:
Розробляв та погоджував плани розвитку підприємства на квартал.
Доручав ведення окремих напрямків діяльності іншим посадовим особам – підлеглим.
Контролював роботу всіх структурних підрозділів фірми.
Підвищив рентабельність ринку на 50%.
Збільшив кількість орендарів на 50%.
Забезпечив суворе дотримання режиму економії матеріальних, трудових і фінансових ресурсів в кризові періоди.
Проводив роботи з удосконалення планування фінансових показників діяльності підприємства.
Представляв інтереси підприємства у взаємовідносинах з усіма органами державної влади для забезпечення функціонування життєдіяльності ринку.
Здійснював перевірку та контролював виконання умов договорів оренди.
Стверджував штатний розклад.
Контролював ведення обліку витрачання та надходження коштів, використання товарно -матеріальних цінностей.
На постійній основі представляв за дорученням і розпорядженням директора інтереси підприємства у взаємовідносинах з органами державної влад та іншими структурами управління.
Забезпечив створення безпечних і комфортних умов праці для підлеглих.
Керував колективом 10 чоловік.

Квітень 1998 – липень 2002 – ТОВ «Три-Денс».

Посада – Інспектор

Контроль за створенням безпечних та здорових умов праці на підприємстві.
Участь у розробленні проектів перспективних і річних планів з поліпшенням умов праці на підприємстві.
Забезпечення проведення інструктажу (навчання) працівників з питань охорони праці, надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, правил поведінки в разі виникнення аварії згідно з чинним положенням.
Контроль складання кошторисів витрат на заходи з охорони праці на підприємстві.
Підписання документів в межах своєї компетенції.
Планування та проведення заходів щодо охорони праці.
Розробка, погодження в установленому порядку та затвердження у керівника підприємства інструкцій з охорони праці для працівників, їх своєчасний перегляд.
Достижения:
Погоджував план заходів з охорони праці на постійній основі.
Проводив інструктажі з охорони праці на робочому місці.
Забезпечував охорону підприємства.
Забезпечив контрольно пропускний режим на підприємстві.
Запобіг крадіжкам.
Врегульовував конфліктні ситуації на підприємстві.
Організовував роботу та контроль виконання обов’язків охорони.
Планував та аналізував діяльність ввіреної мені території.
Контроль проведення інвентаризації, аналіз підсумків згідно регламенту компанії.

Український – рідний; російський – вільно.

Додаткові навички та інтереси

Вміння розставляти пріоритети
Ефективне прийняття рішень
Навички проведення переговорів
Досвід оперативного вирішення проблем в екстрених ситуаціях.
Навички управління
Комунікативні навички, вміння завоювати довіру колег, партнерів.
Маю досвід керівництва колективом (10 чел.)
Є водійські права категорії В.

Особисті якості
Маю організаторські здібності, вміння домовлятися з клієнтами та колегами, виходити з конфліктних та нестандартних ситуацій, відповідальний, уважний в роботі та до оточуючих. Цілеспрямований, стресостійкий, з хорошою пам’яттю, здоровим почуттям гумору та з прагненням розвиватися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами