• PRO

Ірина

Заступник головного бухгалтера, провідний бухгалтер, економіст, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 09.2024 по 11.2024 (2 місяці)
ТОВ "Бейкері Фуд Інвестмент", Київ (Харчова промисловість)

• Ведення бухгалтерського та податкового обліку у програмі «1С УТП».
• Робота з програмами Медок та Вчасно за допомогою ЕЦП: перевірка первинних бухгалтерських документів (акти виконаних робіт, акти звірки та інше), далі затвердження або відхилення з повідомленням, що треба виправити в документах.
• Проведення первинної бухгалтерської документації (акти виконаних робіт по паливу (бензин, газ, дизельне паливо та транспортним послугам), згідно зі ст. 9 Закону «Про бухгалтерський облік», як на паперовому носії так і в електронному вигляді.
• Комунікації з постачальниками (телефон, пошта та ін.) щодо відсутніх первинних бухгалтерських документів, їх відновлення та контроль наявності оригіналів у бухгалтерії.
• Звірка з контрагентами: формування та перевірка сальдо в актах звірки за взаєморозрахунками у розрізі документів.
• Аналіз діючих автомобілів (понад 70 шт) на підприємстві, щоб визначити, який вид палива вони використовують.
• Збір документації (технічний паспорт та наказ згідно з яким автомобіль закріплений за конкретним співробітником компанії.
• Збір інформації для затвердження норм витрат палива на 100 км для кожного автомобіля:
1)використовувати Норми №43 – традиційний варіант, але Мінінфраструктури Наказом від 02.11.2023 № 1011 вирішило скасувати Наказ №43;
2)замовити розрахунок норми у ДержавтотрансНДIпроєкті;
3)самостійно розрахувати і затвердити норми;
4)встановити на автомобіль GPS-трекер із контролем витрат пального.
• Формування актів списання палива, згідно із затвердженими нормами у наказі, щомісяця.
• Інші доручення головного бухгалтера.

Бухгалтер

з 01.2023 по 07.2024 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Солагро" (закупівля та експорт зернових культур: кукурудза, пшениця тощо), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

• Ведення бухгалтерського та податкового обліку у програмі «1С УТП», Медок, Вчасно, Оdoo.
• Облік розрахунків з постачальниками та покупцями (Оприбуткування / Реалізація товарів та послуг у 1С.
• Формування та контроль на правильність заповнених заявок на оплату.
• Контроль за належним чином оформленими первинними документами, строками дії договорів тощо.
• Контроль за оформленням первинних бухгалтерських документів згідно зі ст. 9 Закону «Про бухгалтерський облік», як на паперовому носії, так і в програмах Медок/Вчасно за допомогою ЕЦП.
• Оформлення та продовження ключів – ЕЦП, ліцензій.
• Листування з клієнтами на предмет Затвердження / Відхилення документів (податкові накладні, розрахунки коригування, акти виконаних робіт, реалізація товарів і послуг тощо) у програмах Медок/Вчасно.
• Формування авансових звітів в Україні та за кордоном (оплата готелю, квитків, добові).
• Формування актів списання ТМЦ, бензину, дизельного палива. Перевірка норм витрати палива у звітах підзвітних осіб - водіїв згідно з затвердженими нормами у наказах підприємства.
• Звіряння та аналіз зворотньо-сальдових відомостей (сч.631, сч.3711; сч. 6442/6441; сч.10, сч.11, сч. 12, сч.13, сч.15, сч.70, сч.90 , рах. 91, рах.92, рах.93, рах.94 і т.д.).
• Аналіз Дебіторської та Кредиторської заборгованості, взаєморозрахунки у розрізі специфікацій.
• Основні засоби, МНМА, НМА: оприбуткування та введення в експлуатацію, модернізація ОС.
• Оприбуткування та списання МШП.
• Формування та перевірка сальдо в актах звірки за взаєморозрахунками у розрізі документів.
• Річна інвентаризація основних засобів, МНМА, НМА, МШП, коштів, товару, ТМЦ тощо.
• Успішне проходження перевірок ДПС для відшкодування ПДВ, а також надання інформації на запити: аудиторів та інших контролюючих органів.
• Виконання інших завдань у межах своїх посадових обов'язків.

Провідний бухгалтер

з 09.2020 по 12.2022 (2 роки 3 місяці)
Консалтингова компанія (Сфери діяльності підприємств: ІТ - компанії; оптова торгівля, виробництво і т.д.) IT, Київ (IT)

* Робота з Клієнт-Банками (Правекс, Укргаз, Ощад, Прокредит, Аваль, Укрсиб, ING Bank, Укрексім (ifobs) та ін.
* Купівля-продаж валюти, набір та оплата платежів.
* Експорт/Імпорт банківської виписки з Клієнт-Банку рознесення в програмі 1С, аналіз рахунків 311, 312, 333, 334, 361, 3721, 631, 64, 651 та ін., а також перевірка відображення інформації з кореспондуючим рахунком електронним кабінетом, програмою MeDoc.
* Витяг податкових накладних та перевірка ПДВ за формулою, а також реєстрація в ЄДР.
* Облік податкового кредиту, перевірка податкових накладних та РК, у частині визначення першої податкової події, а також обов'язкових реквізитів.
* Порівняльний аналіз інформації з 1С, Ел. кабінету та програми MeDoc, за допомогою зведених таблиць.
* Виписка/Внесення до 1С первинної бухгалтерської документації (Акти, видаткові накладні, рахунки на оплату).
* Заповнення довідників: внесення курсів валют та створення картки контрагентів Постачальник/Покупець, заповнення всієї необхідної інформації (найменування, ЄДРПОУ, ІПН, адреса, телефон, банківські реквізити тощо). перевірка інформації на сайтах: https://usr.minjust.gov.ua; https://cabinet.tax.gov.ua
* Нарахування заробітної плати, відпускних тощо, заповнення внутрішнього звіту для керівників «Payroll».
* Облік та модернізація основних засобів.
* Оприбуткування, введення в експлуатацію та списання основних засобів; МНМА; МШП.
* Формування авансових звітів у 1С.
* Акти списання за рах. 205, рах. 207, рах. 209 та ін.209 та ін.
* Підготовка звітів ЄСВ, 1-ДФ, 9-ЗЕЗ, 10-ЗЕЗ тощо.
* Підготовка внутрішніх звітів (капіталізація та ін.).
* Участь у податкових перевірках.
* Виконання інших доручень керівника.

Аудитор

з 08.2019 по 09.2020 (1 рік 1 місяць)
Аудиторська компанія (Проектні роботи спільно з керівником аудиторського відділу), Київ (Оптова торгівля, будівництво, виробницт, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

* Нарахування заробітної плати (оклад, премії, бонуси, лікарняні, відпускні), додаткове благо.
* Перевірка та контроль достовірності відображення інформації в бухгалтерському та податковому обліку підприємств.
* Більш детально ділянки, що перевірялися з мого боку: ПДВ, ЗЕД, виробництво, нарахування заробітної плати, основні засоби, МНМА, МШП, авансові звіти тощо.
* Перевірка та контроль нарахування та виплат податків: ПДВ, заробітна плата, додаткове благо і т.д.
* Методична робота (формування процедур, тестів тощо)
* Інші доручення керівника, у частині написання актів щодо ділянок роботи, що перевіряються.

Провідний бухгалтер

з 06.2018 по 06.2019 (1 рік)
ТОВ "ГРЕЙН -ПАУЕР", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

• Облік розрахунків із постачальниками: • ведення бухгалтерського та податкового обліку у програмі «1С УТП та BAS»;
• облік податкових накладних, а також додаток №2 до податкової накладної (до 500 шт. на місяць);
• затвердження або відхилення, а також своєчасна реєстрація податкових документів у Єдиному державному реєстрі за допомогою програми M.E.DOC;
• Знання системи електронного адміністрування ПДВ;
• заповнення таблиці для бюджетного відшкодування з ПДВ, у розрізі податкових документів та оплат, відповідно до банківської виписки;
• контроль обліку операцій з придбання товарів (зернові: пшениця, ячмінь, кукурудза і т.д.);
• звіряння та аналіз зворотньо-сальдових відомостей (сч.631/3711; рах. 6442/6441 і т.д.);
• акти звіряння з взаєморозрахунків із постачальниками (до 200 шт на квартал);
• проведення банківської виписки до 1С.
• облік розрахунків: основні засоби, модернізація основних засобів; МНМА; МШП;
• оприбуткування та введення в експлуатацію основних засобів; МНМА;
• оприбуткування та списання МШП;
• річна інвентаризація основних засобів, МНМА, МШП;
• надання інформації та контроль за виконанням співробітників підрозділів на запити: аудиторів, ДПС, а також інших перевіряючих та контролюючих органів;
• виконання інших доручень Головного бухгалтера у межах своїх посадових обов'язків.

Бухгалтер

з 07.2017 по 12.2017 (5 місяців)
ТОВ "Staffservice" Міжнародна компанія Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Робота у програмі Oracle та 1C 8.3;
• оприбуткування товару (імпортний, згідно з ВМД та локальний, згідно з видатковою накладною);
• Формування та контроль податкових зобов'язань, що нараховуються на негосподарську діяльність (імпорт без оплати, роздача продукції, як зразки тощо)
• робота із програмою M.e.Doc;
• контроль рах. 201, рах. 207, рах. 209, рах. 221, рах. 281
• формування актів списання та контроль їх повернення з усіма відповідними підписами.
• робота у програмі АС 400, внесення cost/price, узгодження з відділом маркетингу;
• робота у програмі SQL;
• вміння працювати з більшими обсягами даних. Впевнене використання Excel під час аналізу даних;
• участь у перевірках підприємства;
• оперативна звітність для керівника;
• інші доручення головного бухгалтера.

Бухгалтер

з 10.2014 по 02.2016 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Кернел - Трейд", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

• Облік розрахунків з покупцями та постачальниками:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку у програмі «Navision»;
• знання системи електронного адміністрування ПДВ;
• контроль обліку операцій з придбання товарів (зернові: соя, насіння соняшнику, ячмінь, кукурудза і т.д.) та сировини;
• контроль обліку операцій з реалізації товарів та сировини;
• облік податкових накладних, а також Додаток №2 до податкової накладної;
• затвердження або відхилення, а також своєчасна реєстрація податкових накладних, додаток №2 до податкової накладної в Єдиному державному реєстрі за допомогою програми M.E.DOC;
• звіряння та аналіз зворотньо-сальдових відомостей (рах.36; рах.6432; рах. 681; рах. 6431; рах. 63; рах. 6442, рах. 371; рах. 6441 і т.д.);
• контроль термінів виникнення та погашення дебіторської та кредиторської заборгованості, не допускаючи фактів виникнення прострочених заборгованостей;
• звіряння по взаєморозрахунках з постачальниками та покупцями товарів;
• брала участь у консолідованій звітності, надаючи інформацію у строки;
• готувала інформацію та контролювала виконання співробітниками підрозділу бухгалтерії на запити: аудиторів, ДФС, а також інших контролюючих та контролюючих органів;
• виконання інших доручень Головного бухгалтера у межах своїх посадових обов'язків.

Провідний бухгалтер

з 12.2012 по 07.2014 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "ДПА", Донецьк (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- облік розрахунків із покупцями: -реалізація товарів та послуг, повернення товарів від покупців, постачальників, а також експортні операції (рахунки, накладні, акти виконаних робіт, податкові накладні, додаток №2 до податкової накладної);
- Своєчасна реєстрація податкових накладних, додаток №2 у Єдиному державному реєстрі, за допомогою програми M.E.DOC;
- перерахунок ціни у видаткових накладних на момент оплати, відвантажень, виходячи із курсів валют (НацБанк, Міжбанк);
- звірка з покупцями, в розрізі дебіторської та кредиторської заборгованості;
- складання декларації з ПДВ з необхідними додатками, а також уточнюючі коригування з ПДВ, та подання звіту до ДПІ;
- звіряння зворотньо-сальдових відомостей (рах. 6432, рах. 681, рах. 36 і т.д.);
- ведення зовнішньої економічної діяльності на підприємстві (експортні операції), робота з вантажними митними деклараціями (ВМД), складання калькуляцій, облік розрахунків із дебіторами та кредиторами;
- підготовка та подання звітності до Обласної статистики, державних податкових інспекцій та інших контролюючих органів;
- Складання пакетів документів на запит ДПІ зустрічних перевірок.
- Є навички та практичний досвід переходу з бухгалтерської програми 1С 7 до 1С 8 УПП (Управління виробничим підприємством). Знання щодо впровадження та постановки бухгалтерського обліку;
- Ведення управлінського обліку.
Облік розрахунків з покупцями:
- реалізація товарів та послуг, повернення товарів від покупців, постачальників, а також експортні операції (рахунки, накладні, акти виконаних робіт, податкові накладні, додаток №2 до податкової накладної);
- своєчасна реєстрація податкових накладних, додаток №2 у Єдиному державному реєстрі, за допомогою програми M.E.DOC;
- перерахунок ціни у видаткових накладних на момент оплати, відвантажень, виходячи із курсів валют (НацБанк, Міжбанк);
- звірка з покупцями, у розрізі дебіторської та кредиторської заборгованості;
- складання декларації з ПДВ з необхідними додатками, а також уточнюючі коригування з ПДВ та подання звіту до ДПІ;
- звіряння зворотньо-сальдових відомостей (рах. 6432, рах. 681, рах. 36 і т.д.);
- ведення зовнішньої економічної діяльності на підприємстві (експортні операції), робота з вантажними митними деклараціями (ВМД), складання калькуляцій, облік розрахунків із дебіторами та кредиторами;
- підготовка та подання звітності до Обласної статистики, державних податкових інспекцій та інших контролюючих органів;
- Складання пакетів документів на запит ДПС зустрічних перевірок.
- Є навички та практичний досвід переходу з бухгалтерської програми 1С 7 до 1С 8 УПП (Управління виробничим підприємством). Знання щодо впровадження та постановки обліку бухгалтерської програми;
- ведення управлінського обліку.

Бухгалтер

з 10.2010 по 05.2012 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Шоколадная компания", Донецьк (Харчова промисловість)

- облік розрахунків з покупцями: реалізація товарів та послуг, повернення товарів від покупців, постачальників, уцінка готової продукції (рахунки, накладні, акти виконаних робіт, податкові накладні, додаток №2 до податкової накладної, акти звірок);
- аналіз та контроль за своєчасним погашенням дебіторської та кредиторської заборгованості;
- складання декларації з ПДВ з необхідними додатками, а також уточнюючі коригування з ПДВ та здавання в ДПІ;
- виробництво, а також виробництво на давальницькій основі. (Проведення у бухгалтерському обліку: переміщення на товари, вимоги накладні, звіти виробництва за зміну. Контроль за тим, щоб звіти виробництва були зроблені, згідно затверджених керівництвом специфікацій. Далі, закриття собівартості, та звіти у програмі 1С такі як: «Відомість з виробничих витратам», «Відомість з витрат», «Матеріали у виробництві», а також ряд інших звітів. «Матеріали, передані у виробництво».
- інвентаризація товарів на складах (виявлення розбіжностей між даними бухгалтерського обліку та фактичними залишками на складах (надлишки, недостача, пересортиця). Далі, відображення у бухгалтерському та податковому обліку;
- нарахування заробітної плати; розрахунок лікарняних, відпускних, простоїв, відображення розрахунків на рахунках бухгалтерського обліку;
- підготовка та здавання звітності до пенсійного фонду, до органів соціального страхування, до державних податкових інспекцій;
- Складання калькуляції ЗЕД (експорт);
- облік розрахунків з дебіторами та кредиторами з ЗЕД. Експорт даних із клієнт-банку, до програми 1С. Далі оформлення платіжних доручень за бухгалтерськими рахунками обліку. Переказ валюти за крос-курсом. Аналіз та контроль за своєчасним погашенням дебіторської та кредиторської заборгованості з ЗЕД. Аналіз рахунків 312, 333, 334, 362, 3712, 6812, 714, 945.
- оформлення вантажних митних декларацій (ВМД) у бухгалтерському обліку, далі надання оригіналів у ДПС;
- Упорядкування пакетів документів на запит ДПС зустрічних перевірок, у тому числі і зовнішньоекономічна діяльність.
- заповнення декларації про валютні цінності, подання даної декларації до ДПС та Національного банку України, а також низку інших звітів, що подаються до Обласної статистики, ДПС та інших контролюючих органів.
- Вміння працювати з програмістами 1С, щодо виконання нових завдань, затвердження макетів, створення звітів за певним алгоритмом тощо.

Заступник директора з економіки

з 04.2007 по 09.2009 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "Архітектурна будівельна компанія" від 20 до 50 співробітників Будівництво, Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Складання договірних цін, кошторисів, актів виконаних робіт у програмному комплексі АВК-3;
• Ведення бухгалтерського та податкового обліку:
• нарахування заробітної плати;
• облік розрахунків із контрагентами (рахунки, накладні, акти виконаних робіт, податкові накладні/РК, акти звірок);
• розрахунки з покупцями та постачальниками;
• аналіз та контроль за своєчасним погашенням дебіторської та кредиторської заборгованості; • облік розрахунків із підзвітними особами;
• складання договорів, претензій, позовних заяв;
• підготовка та подання звітності до пенсійного фонду, до органів соціального страхування, до державних податкових інспекцій;
• оформлення банківських кредитів (кредит, кредитна лінія, овердрафт);
• кадровий облік;
• знання основ діловодства.

Головний бухгалтер

з 06.2005 по 12.2006 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення бухгалтерського та податкового обліків;
• облік коштів (банківські витяги);
• нарахування заробітної плати;
• складання та подання звітності до Пенсійного фонду, до органів соціального страхування, до державних податкових інспекцій;
• облік розрахунків із підзвітними особами;
• знання основ діловодства (складання наказів, протоколів);
• досвід у ліквідації підприємства.

Бухгалтер-касир

з 11.2004 по 06.2005 (7 місяців)
ТОВ «», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Касові операції, заповнення касової книги;
• облік розрахунків із підзвітними особами;
• робота із первинними документами;
• складання матеріального звіту.

Освіта

Донецький національний технічний університет (Донецьк, Україна)

Економіка підприємства, Економіка та підприємництво Фахівець, Донецьк
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Донецький національний університет (Донецьк, Україна) Англійська для початківців

2008, 1год

Знання і навички

  • M.E.Doc
  • 1С УТП
  • MS Excel
  • Знання ПКУ
  • BAS Бухгалтерія
  • Клієнт-банк 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Банківська справ
  • FREDO Звіт
  • Клієнт-Банк
  • Здатність до навчання
  • 1С:Бухгалтерія

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

Комунікабельність, навченість, відповідальність, оперативність, цілеспрямованість, пунктуальність, активність, чесність, стресостійкість, уміння працювати у колективі. Звикла домагатися поставленої мети. Не боюся відповідальності та нових напрямів діяльності. Прагну до професійного зростання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: