• Файл

Катерина

Менеджер проектов

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Криворучко Катерина Валеріївна
(Kateryna V.Kryvoruchko)
Дата народження: 20.11.1992
Місто:Київ
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта :
вересень 2008 р. – червень 2012 р., Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж за спеціальністю «Сестринська справа» (денна форма навчання).
вересень 2012 р. – лютий 2018 р., Національний медичний університет імені О.О.Богомольця «Провізор –спеціаліст»

Додаткова освіта :
лютий 2018 р. – лютий 2019 р., English Prime (upper – intermediate 1) B2
лютий 2020 р. – лютий 2021 р., Бізнес – школа MIM – KYIV
травень 2021р.- навчання “Пункт забору зразків медичної лабараторії в системі менеджменту відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 151189:2015»
Досвід роботи:
вересень 2012 р. – березень 2017р., КНП Олександрівська клінічна лікарня м. Києва палатна медична сестра неврологічного відділення.
Функціональні обов'язки:
- здійснення догляду і спостереження за хворими на основі принципів деонтології;
- спостерігання за станом хворого;
- в/в та в/м, постановка в/в катетерів введення лікарських засобів;
- ведення необхідних облікових документів.

лютий 2013 р. – квітень 2021 р., ТОВ «Сінево Украіїна»
лютий 2013 р. – лютий 2018 р., посада медичної сестри відділення діагностичного центру м.Київ.
Функціональні обов'язки:
- робота з програмою Silab;
- обслуговування клієнтів в зоні ресепшену;
- забір венозної та капілярної крові (від 0 років);
-забір урогінетальних мазків.
лютий 2018 р. – квітень 2019 р., старша медична сестра відділення діагностичного центру м. Київ.
Функціональні обов'язки:
- навчання та стажування нових співробітників;
- складання розкладу роботи співробітників;
- контроль роботи пункту та спостереження за якістю виконання та дотримання всіх стандартів співробітниками;
- забезпечення безперебійної роботи пункту (інвентаризація, ведення необхідних облікових документів).
квітень 2019 р. –квітень 2021 р., старша медична сестра центрального регіону адміністрації діагностичного центру .
Функціональні обов'язки:
- відповідала за всі питання з діяльності пунктів забору біологічного матеріалу ( 12 відділень, понад 140 співробітників)
- управління та організація всіх процесів;
- відкриття нових відділень;
- підбір та співбесіди з кандидатами;
- приєм/ звільнення на/з роботу(и) та оформлення всієї необхідної документації;
- проведення медичних аудитів та аудитів з контролю дотримання стандартів;
- контроль основних показників та результатів пункту (NPS, швидкість)
- навчання та робота з персоналом;
- контроль забезпечення пунктів обладняннаям та розхідним матеріалом;
- контроль документів та касової дисципліни;
- контроль продаж та конверсії;
- розгляд скарг;
- робота з бонусною системою та мотивацією персонала;
-робота з ЕЧ;
- робота з касами: «Марія», «Міні- ФП», електроні каси та резервна схема;
- KPI.

травень 2021 р. -червень 2022 аудитор та проектний менеджер в компанії CSD
Функціональні обов'язки аудитора:
Знання нормативних документів, наказів, вичитка договорів комерційної концесії та ліцензії;
Розробка чек листа, плану аудиту, акту порушень, юридичних документів ( наприклад: «лист партнерам»);
Перевірки заплановані та не заплановані.
Функціональні обов'язки проектного менеджера:
Відкриття/ закриття локацій;
Контроль продажу;
Нарахування ЗП;
Функціонал HR менеджера.

червень 2022р. проектний менеджер в компанії CSD
Функціональні обов'язки проектного менеджера:

Організовувати ефективну систему бізнес-процесів для команди в рамках проектних завдань
Забезпечувати досягнення особистих планових показників OKR у рамках узгодженої моделі
Працювати з інформаційними базами компанії, електронними таблицями; шукати та обробляти інформацію, збирати дані для звітів
Проводити роботу над проектами спільно з начальником відділу розвитку проектів
Організовувати навчання по продукту для команди в рамках проектних завдань, навчання користувачів роботі у системі
Контролювати ключові показники середнього та молодшого медичного персоналу в рамках проектних завдань
Контролювати клієнтський сервіс в рамках проектних завдань та проводити тестування
Аналізувати роботу середнього та молодшого медичного персоналу в рамках проектних завдань
Контролювати дотримання стандартів роботі та вимог до середнього та молодшого медичного персоналу проектних завдань.
Забезпечувати підтримку персоналу проектних завдань під час робочих питань, впровадження стандартних операційних процедур
Брати участь у побудові та оптимізації процесів в компанії
Вирішувати операційні питання під час впровадження, коригування планів
Організувати контроль якості за роботою середнього та молодшого медичного персоналу
Забезпечувати контроль, розробку інструкцій та впроваджувати їх в мережу
Забезпечувати супровід поточних корпоративних проектів після запуску проекту
Здійснювати регулярні моніторингові візити на місце впровадження проектів з метою оцінки діяльності середнього та молодшого медичного персоналу та проведення необхідних коригувальних заходів в регіонах.
Приймати участь у зустрічах, комерційних переговорах, підтримувати комунікацію з діючими партнерами.
Координувати співпрацю середнього та молодшого медичного персоналу.
Забезпечувати дотримання протоколу й етикету при спілкуванні з партнерами.
Вести щомісячну звітність щодо роботи із залучення нових контрагентів для співпраці.

Професійні навички:
- ділове листування;
-SMART;
- уміння проводити переговори;
- володіння комп’ютером;
-робота з документацією різного типу.
- знання мов: українська –рідна; російська- вільно володію; ангійська – середній рівень;
- навички делегування робити та взаємодії з підлеглими (командна робота, досвід розподілу завдань);
- креативність;
-уміння працювати в команді;
- вміння адаптуватися ;
- управління персоналом;
­Цілеспрямованість та наполегливість (адже змогла обійняти керівну посаду).
Особисті якості :
Чесність, відповідальність, швидкість виконання поставлених задач та уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, висока працездатність, дисциплінованість, амбіційність, ініціативність, комунікабельність, самокритичність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена.
Можливість відряджень: так.
Хобі: займаюсь спортом, вивчення англійської мови, читання книг.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: