Резюме від 8 березня 2024 Файл

Юрій

Адміністратор, керівник, керуючий, заступник керуючого, особистий помічник

Вік:
29 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Онищук Юрій Олександрович
Дата народження: 5 травня 1994р.
Місто: Луцьк
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Графік роботи: повна зайнятість
​ Ціль
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань, а також вчитись новому, саморозвиватись.
​ Досвід роботи
з 10.04.2023 по теперішній час
Приватний підприємець, Луцьк
Особистий помічник(зам директора підприємства)
Обов’язки:
1.Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг на підприємство.
2.Організація і управління ефективною роботою персоналу.
3.Організація та ведення переговорів з постачальниками.
4.Участь у внутрішніх інвентаризаціях на підприємстві.
5.Заключення договорів.
6. Доведення інформації від керівника працівникам.
7. Робота з постачальниками (документація, і подання поточної звітності)
8. Виконання інших доручень керівника

з 20.02.2023 по 07.04.2023
мережа супермаркетів «FORTA», Луцьк
Адміністратор залу(зам керуючого магазину)
Обов’язки:
1. Організація і управління ефективною роботою персоналу магазину.
2. Організація ефективного і культурного обслуговування покупців, створення для них комфортних умов.
3. Переоцінка товару та заміна цінників.
4. Забезпечення контролю зберігання товарно-матеріальних цінностей.
5. Ведення касової дисципліни:
I. приймання і забезпечення збереження грошових коштів, X, Z звіти;
II. заповнення книги обліку розрахункових операцій;
III. формування «Касової книги»;
IV. формування і друк «Книги обліку виданих і прийнятих старшим касиром грошових коштів»;
V. інкасація кас;
VI. повернення і обмін товару;
6. Участь у внутрішніх інвентаризаціях та інвентаризаціях із залученням ревізорів контрольно-ревізійного відділу.
7. Організація та контроль розміщення, викладення товарів.

з 01.05.2022 по 19.02.2023
Приватний Підприємець, Луцьк
Зам. Директора/ Менеджер з розвитку
Обов’язки:
1. Ведення супровідної документації (рахунки на оплату, акти виконаних робіт, накладні, договори про співпрацю);
2. Робота з дистриб’юторами та постачальниками (документація, і подання поточної звітності дистриб’юторам);
3. Ведення переговорів з постачальниками;
4. Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг на підприємство.
5. Організація і управління ефективною роботою персоналу.
6. Забезпечення контролю зберігання товарно-матеріальних цінностей.
7. Участь у внутрішніх інвентаризація.
8. Організація та проведення робіт на території.

з 01.01.2022 по 30.04.2022
ТОВ «Estro, мережа магазинів взуття», Луцьк
Помічник операційного директора
Обов’язки:
1. Участь в роботі по формалізації замовлень, відповіді контрагентам;
2. Ведення переговорів з постачальниками (ціна, узгодження курсів, рахунки на оплату, акти виконаних робіт, накладні ) ;
3. Робота з дистриб’юторами (виробництво взуття) ;
4. Організація зустрічі гостей;
5. Організація та контроль доставки товару та приймання товару на склад;
6. Заключення договорів із постачальниками;
7. Виконання інших доручень керівника.

з 01.02.2021 по 15.12.2021
ТОВ «Технологія Базальту», Луцьк
Менеджер з постачання / Зам. Директора Кінотеатру «SkyMoonCinema»
Обов’язки:
1. Ведення супровідної документації (рахунки на оплату, акти виконаних робіт, накладні, договори про співпрацю, щоденні звіти по відвідуванню кіносеансів);
2. Робота з дистриб’юторами кінофільмів (документація, і подання поточної звітності дистриб’юторам);
3. Ведення переговорів з постачальниками;
4. Вибір кращих постачальників і цінових пропозицій;
5. Формування замовлень на запасні частини, матеріали, інструменти;
6. Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг на підприємство.

з 11.02.2020 по 17.08.2020
ТзОВ «АТБ-Маркет», Луцьк
Адміністратор залу
Обов’язки:
1 Організація і управління ефективною роботою персоналу магазину.
2 Організація ефективного і культурного обслуговування покупців, створення для них комфортних умов.
3 Переоцінка товару та заміна цінників, оформлення їх з урахуванням необхідних реквізитів згідно з розпорядженням.
4 Забезпечення контролю зберігання товарно-матеріальних цінностей.
5 Оформлення прибуткових та видаткових накладних, путні листи.
6 Формування актів щодо неповного обсягу поставки та надлишку товару.
7 Ведення касової дисципліни:
i. приймання і забезпечення збереження грошових коштів, X, Z звіти;
ii. заповнення книги обліку розрахункових операцій;
iii. формування «Касової книги»;
iv. формування і друк «Книги обліку виданих і прийнятих старшим касиром грошових коштів»;
v. інкасація кас;
vi. повернення і обмін товару;
8 Участь у внутрішніх інвентаризаціях та інвентаризаціях із залученням ревізорів контрольно-ревізійного відділу.
9 Організація та контроль приймання, розміщення, викладення товарів.

з 07.08.2018 по 12.07.2019
ТзОВ «Алфаінтерпласт», Луцьк
Завідувач складу
Обов’язки:
1. Керування роботами, які охоплюють приймання, зберігання і відпуск товарно-матеріальних цінностей на складі, їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо.
2. Забезпечення зберігання складованих товарно-матеріальних цінностей, додержання режимів зберігання, ведення обліку складських операцій.
3. Забезпечення додержання правил оформлення і здавання прибутково-видаткових документів, складання встановленої звітності.
4. Контроль за наявністю і справжністю протипожежних засобів, станом приміщень, обладнання та інвентарю на складі і забезпечення їх своєчасного ремонту.
5. Організація проведень вантажно-розвантажувальних робіт на складі з додержанням правил і норм охорони праці, виробничої санітарії і протипожежного захисту, зберігання і своєчасне повернення постачальникам вантажного реквізиту.
6. Проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей.
7. Керування працівниками складу.

з 04.2015 по 07.2016
ТзОВ «Арго-Р» Мережа супермаркетів «НАШ КРАЙ», Луцьк
​ Фахівець в напрямку торгівлі
Обов’язки:
1. Доведення інформації від керівника напрямку до категорійних менеджерів торгових закладів (листи, розпорядження) та контроль їх виконання.
2. Заключення договорів.
3. Опрацювання поточної інформації з магазинів та від постачальників.
4. Робота з прайс-листами, переоцінка товарів.
5. Робота з бланками по руху асортименту (заведення нового товару, розблокування та заблокування товару).
6. Контроль націнки, причини падіння.
7. Аналіз продажу товарів, що завозяться, новинок, унікальних товарів.
Виконання доручень, наказів та розпоряджень керівника департаменту та менеджера в оптовій торгівлі.

Освіта
Луцький національно-технічний університет (ЛНТУ), Факультет обліку і фінансів (ФОФ), магістр, Луцьк (з 09.2011 по 12.2016)
​ Тренінги, сертифікати
Бізнес Академія Практичного Менеджменту (РМВА)
25-26 вересня 2015 року – екстрим тренінг «Корпоративні цінності як ключовий фактор у формуванні команди» (32 години).
​ Професійні навики
Навики роботи з комп’ютером (ступінь володіння)
Професійний.
Операційні системи: Windows
Прикладні програми: Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, Microsoft PowerPoint, 1С.
​ Додаткова інформація
Про себе. Високий рівень відповідальності, самоорганізації, можу легко пристосуватись до будь-якої ситуації. Маю лідерські якості, нестандартність мислення, комунікативні здібності, швидко навчаюсь новому, легко знаходжу спільну мову з людьми. Уміння вирішувати конфліктні ситуації, працювати в команді, клієнтоорієнтованість, здатність до постійного особистісного та професійного самовдосконалення. Відповідально і сумлінно ставлюсь до справи, якою займаюсь. Не маю шкідливих звичок.
Водійський стаж 10 років, категорії «В»,«С» та «С1».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: