Резюме від 5 березня 2024 Файл

Олександр

Керівник, заступник директора

Вік:
32 роки
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Горошкевич Олександр Олександрович
Дата народження: 27 вересня 1991 (31 рік )
Місто: Тернопіль
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи

Супервайзер
01.12.2022 р. - 01.04.2023 р.
ТОВ “РОМА” (дистриб'юція алкогольних напоїв)
Основні обов'язки :
• Запуск та продаж нового бренду алкогольної продукції;
• Покриття Тернопільської області, в підпорядкуванні команда з 10 торгових агентів;
• Аналіз ринку алкогольної продукції;
• Проведення переговорів та виконання планових показників;
• Пошук і підбір, адаптація та підготовка персоналу;
• Планування та постановка цілей, звітність.
Головний інспектор будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю управління ДІАМ в Тернопільській області .
З 01.03.2022р.- 07.10.2022р.
Державна інспекція архітектури та містобудування України
Посадові обов'язки :
• Аналіз та огляд будівель та споруд які готові до експлуатації ;
• Аналіз ринку будівельної продукції, підготовка та аналіз інформації ринку будівельної продукції для засідання оперативного штабу;
• Подання пропозицій щодо секторального плану державного ринкового нагляду;
• Проведення перевірок у разі наявності ознак порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, а також порушення вимог законодавства державного ринкового нагляду;
• Видання обов’язкових до виконання приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності та державного ринкового нагляду;
• Складання відповідно до закону актів перевірок, протоколів про вчинення правопорушень.
Заступник директора торгової бази
З 18.06.2020 р. – 28.02.2022 р.
ТОВ "ОЛГА-ТОРГ" (дистриб'юція та логістика)
Основні обов'язки :
• Контроль та організація роботи працівників складу Кока-Кола, пиво Чернігівське, АВК, Склад ТРО;
• Контроль та організація роботи водіїв та експедиторів;
• Пошук та підбір персоналу;
• Здійснення контролю за своєчасним виконанням працівниками поставлених завдань;
• За дорученням керівника підприємства розв'язання окремих питань під час короткочасних службових відряджень;
• Виконання окремих доручень керівника підприємства щодо управління персоналом, здійснення контролю за роботою окремих категорій працівників.
​ Виконавчий директор
З 01.03.2018 – 16.06.2020 р.
ТОВ ПК "Терполімергаз " (промисловість та виробництво)
Виробництво поліетиленових труб для газо - та водопостачання, фітингу.
Основні обов'язки:
• Аналіз ринку поліетиленової продукції;
• Запуск та продаж нових видів продукції;
• Ведення переговорів та виконання планових показників;
• Робота з іноземними партнерами ( Туреччина, Грузія);
• Постановка та контроль за виконанням поточних та стратегічних завдань підлеглих ;
• Контроль за постачанням, переговори та комунікація з наявними постачальниками, пошук та залучення нових постачальників.
​ Керівник консультаційного центру.
з 01.2015 по 12.2017
„ Центр Біржових Технологій ” (Продажі, міжнародні фінансові ринки)
• Організація, контроль і координування роботи філії компанії;
• Підготовки та проведення презентацій;
• Забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
• Організація процесу залучення та обслуговування клієнтів;
• Робота з V.I.P. клієнтами, проведення переговорів;
• Виконання планових показників;
• Стратегічне планування та фінансова звітність;
• Пошук та підготовка персоналу, проведення тренінгів для персоналу для підвищення кваліфікації.
​ Фінансовий консультант
з 04.2014 по 01.2015
„ Центр Біржових Технологій ” (Продажі, міжнародні фінансові ринки
• Активний пошук та залучення нових клієнтів;
• Здійснення продаж брокерських послуг та продуктів;
• Вторинна продаж брокерських послуг;
• Проведення презентацій та семінарів ( виїзних та на базі офісу);
• Консультування по роботі в сфері фінансових ринків;
• Навчання трейденгу.
​ Менеджер бізнесу ,,А-кредит,, Напрямку Кредитних менеджерів і корпоративних продажів Головного офісу.
з 07.2013 по 03.2014 р.
ПАТ „АКЦЕНТ-БАНК” (А-БАНК) (Фінанси.Банки.)
• Активний пошук та залучення нових клієнтів;
• Збільшення продаж у своєму секторі;
• Перевірка документів для оформлення кредиту;
• Оформлення кредиту на точках продажу банку;
• Забезпечення виконання плану продаж.
​ Освіта
• Тернопільський національний економічний університет, факультет Фінанси, оподаткування . Магістр. Тернопіль.
• Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет , Архітектура та будівництво ( Будівництво та цивільна інженерія). Магістр.
​ Професійні навички
MS Office, Internet, E-mail – досвідчений користувач, CRM-система, Бітрікс 24, 1С, Аскод ( Документообіг ).
​ Знання мов. Англійська — початковий
​ Додаткова інформація
Робота на керівній посаді понад 6 років, досвід ведення переговорів з контрагентами.
Наявність закордонного паспорта, водійські права категорії "В", наявність власного авто.
Очікувана з/п: від 30 000 грн. Роботу торговим агентом не розглядаю.
Особисті якості:
Комунікабельність, чесність, гнучкість, наполегливість.
Інтереси:
Спорт (футбол), художня література.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати