Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9010139/
Інженер з якості
- Місто:
- Ірпінь
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ІНЖЕНЕР з ЯКОСТІ
від 25000 грн
Оксана Дрок
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м. Ірпінь,
Ключові компетенції:
• контроль та управління процесами системи управління якістю підприємства, згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015
• управління процесом випуску продукції (керівництво відділом технічного контролю і лабораторією - 10 чоловік);
Освіта:
1992 р.
Київський Політехнічний Інститут, Механіко-машинобудівний факультет, інженер-механік, за спеціальністю «Станки та інструменти»
Курси: 2006 р. “ПРИРОСТ - Академія” курс за програмою «Система управління якістю і внутрішній аудит (ISO 9000:2000)» - 40 годин - Свідоцтво.
2015р. Курс перепідготовки з ISO 9001:2015 в BUREAU VERITAS
Key Changes and Transition Conditions Awareness Training Course (based on ISO/FDIS 9001:2015 Standard)- Certificate of Successful Completion
2018 р. Курс перепідготовки з ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та аудит» в Українській асоціації досконалості та якості ТОВ «КПЯ «СИСТЕМИ» - 40 годин – Свідоцтво внутрішнього аудитора.
Досвід професійної і трудової діяльності:
14.11.2023- 25.03.2024 р. провідний інженер внутрішнього аудиту в ТОВ “К.ТЕКС”, функціональні обов'язки: розробка процедур системи управління якістю за міжнародним стандартом ISO 9001:2015, впровадження їх та проведення внутрішніх аудитів процесів підприємства зі створенням звітів за результатами аудитів.
10.10.2022 -13.11.2023 р. інженер з якості в ТОВ ”М А Р А М А К С” функціональні обов'язки: підтримка в актуальному стані та супровід процесів системи управління якістю підприємства за міжнародним стандартом ISO 9001:2015.
08.06.2022 р. - фахівець із стандартизації, сертифікації та якості в ТОВ “Планета Пластик” з 01.08.2020року.
Функціональні обов'язки: підтримка в актуальному стані процесів системи управління якістю підприємства на відповідність чинному міжнародному стандарту ISO 9001:2015, що включало:
• підтримка в актуальному стані процедур підприємства;
• наявність актуальних версій документів на корпоративному диску та інших інформаційних стендах підрозділів;
• організація, підготовка, проведення внутрішніх аудитів та звітність про результати найвищому керівництву;
• контроль своєчасного виконання коригувальних дій та звітність про результати;
• розробка Політики підприємства та цілей в сфері якості, планів щодо результативного функціонування СУЯ;
• контроль актуальності визначених ризиків підрозділів та управління ними;
• щоквартальний моніторинг показників процесів, аналіз їх та звіт найвищому керівництву;
• організація та проведення “Днів якості” за результатами контролю якості продукції, що випускається;
• щорічна підготовка та складання звіту, щодо результативності СУЯ підприємства; взаємодія з органами сертифікації та іншими контролюючими органами, що дотичні до якості продукції;
• забезпечення персоналу підприємства чинними зовнішніми нормативними документами та внутрішніми актуальними технологічними документами, розпорядженнями та наказами найвищого керівництва.
Від 06.04.2020р. до 31.07.2020 р. заступник начальника відділу технічного контролю та лабораторії в ТОВ “Планета Пластик”.
До моїх функціональних обов'язків відносилося:
• контроль процесу вхідного контролю сировини та комплектуючих продукції, що виготовляється підприємством;
• поопераційний контроль випуску готової продукції;
• звіт керівнику відділу про виявлені та вирішені проблемні питання щодо якості продукції;
• розгляд претензій споживачів та підготовка відповіді скаржнику;
• ведення реєстру претензій, отриманих від замовників;
• підготовка проблемних питань до “Дня якості”;
• контроль процесу метрологічної простежуваності лабораторного обладнання та вимірювального інструменту, а також метрологічного обладнання виробництва, що задіяні в комерційних операціях;
• контроль справності лабораторного обладнання та засобів вимірювальної техніки; організація і контроль процесу сертифікації продукції.
Від 05.06.2013р. до 05.04.2020 р. очолювала відділ технічного контролю та виробничої лабораторії. До моїх обов'язків входило:
• організація процесу технічного контролю відділу;
• організація та вибірковий контроль якості продукції, що випускає підприємство під час процесів вхідного, поопераційного та контролю готової продукції,
• організація та контроль якості готової продукції, сировини та комплектуючих, що знаходяться на зберіганні на складах підприємства;
• розгляд рекламацій (аналіз причин виникнення, розробка пропозиції з їх усунення), участь в складанні обгрунтованих листів-відповідей скаржнику;
• контроль процесу виявлення невідповідної продукції (внутрішньої та зовнішньої);
• організація та контроль процесу метрологічної простежуваності лабораторного обладнання та вимірювальної техніки, а також метрологічного обладнання виробництва, що задіяне в комерційних операціях, складання звітів найвищому керівництву щодо стану метрологічності лабораторного, виробничого обладнання та вимірювальної техніки;
• організація та контроль процесу забезпечення чинною нормативною документацією підприємства, що стосується випуску продукції підприємства;
• забезпечення персоналу відділу та лабораторії необхідною вимірювальною технікою та випробувальним обладнанням;
• розробка планів, заходів з підвищення випуску якісної продукції та забезпечення бюджетування їх на відповідний період;
• організація, контроль та звіт найвищому керівництву про стан виконання запланованих заходів, щодо сертифікації продукції.
Від 12.05.2006 до 04.06.2013р.р. очолювала відділ технічного контролю в ДП “Припятське монтажне управління” ВАТ “Південтеплоенергомонтаж” з аналогічними функціональними обов'язками.
Від 21.10.1985 р. до 10.05.2006 р. працювала на машинобудівному підприємстві ТОВ “Ірпіньмаш”, що виготовляло шляхобудівельну та сільськогосподарську техніку на посадах контролер, контрольний майстер та начальник відділу технічного контролю. До обов'язків входило: контроль продукції на різних дільницях (штампувальна, механічна, складальна, зварювальна та малярна), до обов'язків начальника ВТК підприємства входили організація і контроль виготовленої продукції працівниками ВТК, відповідальність за випуск якісної продукції у відповідності до конструкторської документації підприємства та чинних стандартів.
Додаткові навички: користувач програмами MS Office, Visio, 1С8. Вільно спілкуюсь українською та російською мовами.
Особисті якості:
Відповідальна, уважна, організована, зорієнтована на якість, принципова, але адекватна, активна життєва позиція, знаю як і вмію працювати в команді, комунікаційна, емоційно стабільна.
від 25000 грн
Оксана Дрок
[
[
Місце проживання: м. Ірпінь,
Ключові компетенції:
• контроль та управління процесами системи управління якістю підприємства, згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015
• управління процесом випуску продукції (керівництво відділом технічного контролю і лабораторією - 10 чоловік);
Освіта:
1992 р.
Київський Політехнічний Інститут, Механіко-машинобудівний факультет, інженер-механік, за спеціальністю «Станки та інструменти»
Курси: 2006 р. “ПРИРОСТ - Академія” курс за програмою «Система управління якістю і внутрішній аудит (ISO 9000:2000)» - 40 годин - Свідоцтво.
2015р. Курс перепідготовки з ISO 9001:2015 в BUREAU VERITAS
Key Changes and Transition Conditions Awareness Training Course (based on ISO/FDIS 9001:2015 Standard)- Certificate of Successful Completion
2018 р. Курс перепідготовки з ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та аудит» в Українській асоціації досконалості та якості ТОВ «КПЯ «СИСТЕМИ» - 40 годин – Свідоцтво внутрішнього аудитора.
Досвід професійної і трудової діяльності:
14.11.2023- 25.03.2024 р. провідний інженер внутрішнього аудиту в ТОВ “К.ТЕКС”, функціональні обов'язки: розробка процедур системи управління якістю за міжнародним стандартом ISO 9001:2015, впровадження їх та проведення внутрішніх аудитів процесів підприємства зі створенням звітів за результатами аудитів.
10.10.2022 -13.11.2023 р. інженер з якості в ТОВ ”М А Р А М А К С” функціональні обов'язки: підтримка в актуальному стані та супровід процесів системи управління якістю підприємства за міжнародним стандартом ISO 9001:2015.
08.06.2022 р. - фахівець із стандартизації, сертифікації та якості в ТОВ “Планета Пластик” з 01.08.2020року.
Функціональні обов'язки: підтримка в актуальному стані процесів системи управління якістю підприємства на відповідність чинному міжнародному стандарту ISO 9001:2015, що включало:
• підтримка в актуальному стані процедур підприємства;
• наявність актуальних версій документів на корпоративному диску та інших інформаційних стендах підрозділів;
• організація, підготовка, проведення внутрішніх аудитів та звітність про результати найвищому керівництву;
• контроль своєчасного виконання коригувальних дій та звітність про результати;
• розробка Політики підприємства та цілей в сфері якості, планів щодо результативного функціонування СУЯ;
• контроль актуальності визначених ризиків підрозділів та управління ними;
• щоквартальний моніторинг показників процесів, аналіз їх та звіт найвищому керівництву;
• організація та проведення “Днів якості” за результатами контролю якості продукції, що випускається;
• щорічна підготовка та складання звіту, щодо результативності СУЯ підприємства; взаємодія з органами сертифікації та іншими контролюючими органами, що дотичні до якості продукції;
• забезпечення персоналу підприємства чинними зовнішніми нормативними документами та внутрішніми актуальними технологічними документами, розпорядженнями та наказами найвищого керівництва.
Від 06.04.2020р. до 31.07.2020 р. заступник начальника відділу технічного контролю та лабораторії в ТОВ “Планета Пластик”.
До моїх функціональних обов'язків відносилося:
• контроль процесу вхідного контролю сировини та комплектуючих продукції, що виготовляється підприємством;
• поопераційний контроль випуску готової продукції;
• звіт керівнику відділу про виявлені та вирішені проблемні питання щодо якості продукції;
• розгляд претензій споживачів та підготовка відповіді скаржнику;
• ведення реєстру претензій, отриманих від замовників;
• підготовка проблемних питань до “Дня якості”;
• контроль процесу метрологічної простежуваності лабораторного обладнання та вимірювального інструменту, а також метрологічного обладнання виробництва, що задіяні в комерційних операціях;
• контроль справності лабораторного обладнання та засобів вимірювальної техніки; організація і контроль процесу сертифікації продукції.
Від 05.06.2013р. до 05.04.2020 р. очолювала відділ технічного контролю та виробничої лабораторії. До моїх обов'язків входило:
• організація процесу технічного контролю відділу;
• організація та вибірковий контроль якості продукції, що випускає підприємство під час процесів вхідного, поопераційного та контролю готової продукції,
• організація та контроль якості готової продукції, сировини та комплектуючих, що знаходяться на зберіганні на складах підприємства;
• розгляд рекламацій (аналіз причин виникнення, розробка пропозиції з їх усунення), участь в складанні обгрунтованих листів-відповідей скаржнику;
• контроль процесу виявлення невідповідної продукції (внутрішньої та зовнішньої);
• організація та контроль процесу метрологічної простежуваності лабораторного обладнання та вимірювальної техніки, а також метрологічного обладнання виробництва, що задіяне в комерційних операціях, складання звітів найвищому керівництву щодо стану метрологічності лабораторного, виробничого обладнання та вимірювальної техніки;
• організація та контроль процесу забезпечення чинною нормативною документацією підприємства, що стосується випуску продукції підприємства;
• забезпечення персоналу відділу та лабораторії необхідною вимірювальною технікою та випробувальним обладнанням;
• розробка планів, заходів з підвищення випуску якісної продукції та забезпечення бюджетування їх на відповідний період;
• організація, контроль та звіт найвищому керівництву про стан виконання запланованих заходів, щодо сертифікації продукції.
Від 12.05.2006 до 04.06.2013р.р. очолювала відділ технічного контролю в ДП “Припятське монтажне управління” ВАТ “Південтеплоенергомонтаж” з аналогічними функціональними обов'язками.
Від 21.10.1985 р. до 10.05.2006 р. працювала на машинобудівному підприємстві ТОВ “Ірпіньмаш”, що виготовляло шляхобудівельну та сільськогосподарську техніку на посадах контролер, контрольний майстер та начальник відділу технічного контролю. До обов'язків входило: контроль продукції на різних дільницях (штампувальна, механічна, складальна, зварювальна та малярна), до обов'язків начальника ВТК підприємства входили організація і контроль виготовленої продукції працівниками ВТК, відповідальність за випуск якісної продукції у відповідності до конструкторської документації підприємства та чинних стандартів.
Додаткові навички: користувач програмами MS Office, Visio, 1С8. Вільно спілкуюсь українською та російською мовами.
Особисті якості:
Відповідальна, уважна, організована, зорієнтована на якість, принципова, але адекватна, активна життєва позиція, знаю як і вмію працювати в команді, комунікаційна, емоційно стабільна.
Схожі кандидати
-
Контролер якості
Ірпінь, Буча, Гостомель -
Інженер з якості
50000 грн, Ірпінь, Київ , ще 2 міста -
Інженер з якості
Ірпінь, Буча , ще 2 міста -
Контролер якості
Ірпінь, Київ, Буча -
Фахівець з якості РЕА
35000 грн, Ірпінь, Київ, Буча -
Контролер качества (ОТК), кладовщик на производство
23000 грн, Ірпінь, Київ