Резюме від 13 жовтня 2022 Файл

Анна

Визовый специалист

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Коваленко Анна
Місто: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 30.08.1986

Мета
Шукаю роботу візового менеджера в стабільній компанії, що розвивається. Ціную можливість
навчання і зростання, як професійного, так і фінансового. Зі своєї сторони гарантую пунктуальність,
відповідальність та працьовитість.
Професійні навички
Уміння налагодити контакт з клієнтом, уникання конфліктів, якісне виконання своїх обов'язків,
дотримання трудової дисципліни. Володію великим досвідом багатозадачності та працею з
клієнтами.
Технічні навички

Впевнений користувач ПК, навики праці з MS Office, 1С, пошуковими системами. Досвід роботи з
CRM-системами (Бітрікс24, Мегаплан). Досвід роботи з офісним обладнанням (ксерокси, сканери,
принтери та інше).

Досвід

Менеджер по роботі з клієнтами та керівник складу готової ювелірної продукції
ТОВ Ювелірний завод "Агні", сфера В2В 03.2018 - 02.2022
Обов'язки:
• пошук нових клієнтів та ведення існуючих
• відвантаження ювелірної продукції клієнту
• ведення дебіторської заборгованості с клієнтом, контролювання своєчасної сплати
заборгованості перед компанією
• участь у створенні нових ювелірних колекцій, а також розробка їх стандартів.
• підготовка щоквартальних та щорічних звітів, аналіз продажів
• прийом, відвантаження, облік товарообігу в 1С ювелірної продукції
• участь у квартальних інвентаризаціях
• підготовка та участь у сезонних ювелірних виставках
Рекрутер з функцією HR
ЧП «Мотрейт.Київ.ua» - рекламна компанія 01.2016 - 12.2017
Обов'язки:
• пошук кандидатів на різних порталах та платформах
• телефонні та особисті співбесіди
• масовий відбір персоналу на потребуючі вакансії
• адаптація персоналу до умов праці
• опрацювання великого обсягу інформації в короткі терміни.
• успішне закриття кейсів.
Візовий менеджер ( Литва, Польща, Нідерланди, Італія, Угорщина та інше)
Туристична компанія «Easy World» 08.2016 - 01.2016
Обов'язки:
• прийом вхідних дзвінків від потенційних клієнтів стосовно відкриття візи, консультування та
виявлення потреб
• занесення клієнта до CRM-системи
• консультування клієнта в офісі та ведення його до отримання Шенгенської візи
• підготовка відповідного пакету документів для видачі візи, заповнення анкет, оформлення
страхового поліса, поміч у написанні характеристики клієнтові якщо це потребував певний
вид візи
• оформлення віз категорії D (Польща)
• продаж, бронювання авіаквитків та житла за кордоном.
Менеджер по роботі з клієнтами (Вроцлав, Польща) 10.2014 - 06.2016
Обов'язки:
• моніторинг споживчого ринку, пошук вакансій в соціальних мережах та пропонування
клієнтові з України.
• допомога в отриманні посвідки на проживання (карта побуту), страхового поліса,
• підготовка довідок для міграційних послуг.

Продавець-консультант
Ювелірний завод ТМ «Золотий вік» 06.2014 - 10.2014
Обов'язки:
• роздрібна торгівля ювелірною продукцією, виконання планових показників;
• контроль безпеки і справності виробу;
• викладка товару відповідно до корпоративних стандартів, та ормування торгового залу;
• підготовка товару до інвентаризації, з дотриманням норм експлуатації робочого
обладнання.
Спеціаліст із залучення клієнтів
ПАТ "Банк Російський Стандарт" (Банківські послуги) 06.2013 - 03.2014
Обов'язки:
• залучення та консультування клієнтів;
• верифікація ідентифікації клієнта в порядку, передбаченому вимогами внутрішніх
документів Банку та нормативних документів НБУ.
• розміщення інформації про клієнта і документі при необхідності у відповідному розділі
програмного забезпечення, інформування аналітика про нестандартні ситуації;
• оформлення комплекту документів. Формування, зберігання та передача належним чином
оформлених специфікацій банку відповідальному працівнику;
• приймання, зберігання, видача кредитних та платіжних карток клієнтом за укладеними
договорами відповідно до затвердженого порядку;
• контроль і звірка отриманих кредитних і платіжних карт, інформування аналітика про втрату
карт;
• формування пакетів документів для розірвання договорів / повернення товару;
• забезпечення виконання планових показників по всій продукції, що випускається на
стаціонарних торгових точках;
• дотримання функціонально-технологічної та організаційно-розпорядчої документації Банку
в частині реєстрації продуктів Банку, інформаційної безпеки, правил внутрішнього трудового
розпорядку
Провідний спеціаліст
АТ «Дельта Банк» (Банківські послуги) 06.2011 - 05.2013
Обов'язки:
• видача споживчого кредиту в точках продажів і консультування клієнтів щодо умов
кредитування;
• первинна ідентифікація клієнтів, оформлення кредитів (паперова, карткова, агентська
схема та інше);
• забезпечення прийому заявок у вихідні та святкові дні;
• дотримання вимог нормативних актів з охорони праці;

Освіта
Вища
07.2004 - 06.2009
Азовський регіональний інститут менеджменту Запорізького національного технічного
університету (спеціаліст), форма навчання - денна, спеціальність - "менеджмент організацій",
спеціалізація - "Управління готельним, курортним та туристичним обслуговуванням" м.Бердянськ

Мови
Українська – вільно володію
Російська - володію
Англійська – середній рівень

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: