Резюме від 14 квітня 2024 Файл

Роксолана

Адміністратор готелю

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Годованець Роксолана Василівна
Мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 28.01.1993
@roksolanavasilevna
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Загальний стаж в управлінні становить - 7 років.

Моя ціль покращувати свої професійні навички та результати робіт.
Досвід роботи та обов’язки:
1. Менеджер (Ревізор) Заміського комплексу Zaliv ТОВ МГ “Поліське-Сарни” 01.11.2021р-01.10.2022р.
Пропис стандартів Готельно-Ресторанного комплексу та контроль їх виконання.
2. Керуюча закладу Піцерія «il Passo» та запуск сімейного ресторану
«PROLISOK» (@pr0lisok) – 04.04.2021 – 01.10.2021рр.
Забезпечення конкурентоспроможності ресторану - забезпечити позитивний імідж ресторану,
контроль собівартості продукції та послуги, оптимізація витрат, контроль якості продукції та
послуг;
Управління плануванням часу - контроль режиму роботи ресторану, аналіз ефективності
використання персоналом робочого часу, оцінка результатів роботи в визначений період часу;
Управління плануванням потребами ресторану - аналіз перспективи, аналіз конкретності,
планування майбутніх напрямків розвитку ресторану;
Управління запасами - контроль цін закупки товару, розробка асортиментові політики,
регулювання відповідності за купованого товару об’ємом виробництва та вимога до якості
продукції, реагування на зміни об’ємів продаж та смакам гостей;
Управління виробничим процесом - забезпечення підприємство матеріально-технічними
ресурсами, контроль якості продукції та обслуговуванню гостей, контроль роботи з зауваженнями та побажаннями гостей, оцінка факторів які мають влив на об’єм виробництва;
Управління господарчою діяльністю ресторану - реконструкція ресторану або модернізація
обладнання, контроль зберігання і утримання приміщення та майно ресторану, контроль
безперебійної роботи технологічного обладнання, контроль зовнішнього благоустрою ресторану, контроль дотримання санітарно-гігієнічних, екологічних, протипожежних вимог, охорони праці, організація роботи по поточному ремонту ресторанна;
Управління комерційною діяльністю ресторану - контроль виконання обов’язків перед
постачальниками, замовниками, контроль застосування системи знижок, додаткових послуг та
спеціальних програм в ресторані;
Планування та контроль рекламної діяльності ресторану - визначення поточної і перспективної
потреби в рекламних матеріалах, планування перспективних рекламних компаній, контроль змісту рекламних матеріалів, аналіз ефективності реклами, контроль зворотного зв’язку;
Контроль дотримання цінової політики - формування цін на продукцію та послуги, контроль
собівартості, контроль дотримання цін на продукцію та послуги, аналіз існуючого бізнеса;
Мотивація персоналу - розробка програми мотивації, аналіз системи матеріального та
морального стимулювання персоналу, раціональне використання знання та досвід персоналу ,
контроль потоку кадрів, формування професійної команди.
Головне для успіху ресторану, не тільки щоб мати усі ці чудові здібності, навички та вміння, але і бути яскравою, талановитою і непересічною особистістю, здатною запалити колектив, згуртувати його для роботи на кінцевий результат.

3. Керуюча ресторану Villa Del Re в м. Мукачево – 01.01.2019 - 31.03.2021рр. (аналогічні обов'язки як пункт 2)
4. Адміністратор «Milla Nova» в м. Львів – 02.01.2017 - 31.12.2019рр.
Обов’язки:
Аналіз продажів;
Продаж товару через мережу on-line;
Керівництво персоналом торгового залу;
Управління товарними запасами і асортиментом;
Введення соціальних мереж (Instagram, Facebook);
Організація роботи з викладення товарів (мерчандайзинг);
5. Старший адміністатор (менеджер) готелю «France» в м. Вінниця - 27.07.2016 - 01.11.2017рр.
Обов’язки:
Контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.
Здійснювала організацію та управління готелем;
Організовувала збирання інформації щодо готельних послуг цін, тарифів у готелях конкурентах;
Встановлювала ділові зв’язки з партнерами і потенційними клієнтами, організовувала рекламу
готельних послуг;
Організовувала обслуговування осіб, які проживають в готелі, та їх відпочинок з урахуванням
міжнародних стандартів.
Здійснювала організацію та управління підбором персоналу;
Організовувала заходи по підвищенню кваліфікації персоналом;
Здійснювала прийом громадян з особистих питань, розробляла індивідуальні програми
кар’єрного зросту;
Аналізувала стан кадрової роботи на підприємстві і розробляла міри і пропозиції по підвищенню
рівня її проведення.
Забезпечувала виконання правил користування і внутрішнього розпорядку в готелі;
Вела облік руху мешканців у готелі і здійснювала контроль за номерами і місцями, що
звільняються;

Мови:
• Англійська - Intermediate+; • Українська – носій; • Російська – вільно.
Освіта:
• Вінницький кооперативний коледж економіки та права ВКІ
2008-2009рр.;
• Вінницький фінансово-економічний університет, спеціальність «Облік та аудит»
2009-2014рр.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: